Alıntı ametist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
lastik basınçları olması gerekenden düşükse dış taraflar, yüksekse orta kısım çok daha fazla aşınır. sizinkinde de sürekli olması gerekenden düşük basınçla kullanılılmış gibi görünüyor. buradaki "olması gereken basınç" aracın kullanım klavuzundaki basınç veya lastiğin yük endeksine göre üreticisinin tavsiye ettiği basınçtır. öyle usta işi " 30 basalım, olmadı 32, çok zıpladı indirelim 28 olsun" şeklindeki rivayetlerle hareket etmemek gerek.
Kesinlikle aynı fikirdeyim havası inik lastikler kenarlardan çokça aşınmaya başlar, araç fazla yakar.Lastiklere nitrojen bastırın bence gerekli basınçlarda, lastiklerde patlak yoksa durduğu yerde kendiliğinden inmez uzun yolda lastikleri soğuk tutar.