Sanırım aynı sorun bendede var.Kesinlikle ısınamıyorum, derece hep 32 de.Şu sol taraftaki kapağı yarın bi kontrol edicem.
Printable View
Sanırım aynı sorun bendede var.Kesinlikle ısınamıyorum, derece hep 32 de.Şu sol taraftaki kapağı yarın bi kontrol edicem.
dün yola çıktığımda benimde polen filtresi kapağı çıkmış motor sıcak olmasına ve yokuş çıkmama rağmen bir türlü ısıtamadım. indim kapak yerinden çıkmış güzelce oturtunca içerisi resmen hamam oluyor. hava yönünü ayaklar ve cam yaparsanız arabanın içinde durulmayacak kadar sıcak yapabiliyor :)
https://www.youtube.com/embed/NdCfZQsZEHQ
kalorifer sorununa kesin çözüm sabırla izlerseniz çok ekonomik ....)
durumu buraya yazarsanız sevinirim, o doğrultuda bende gerekli kontrolü yaparım
can valla hararet 90ı görsün o şekilde yapsam başka şekilde yapsam yok abi öyle aman aman bi ısıtma yakma yok, anca burnumu kurutuyo :)
yer olsa yapılabilir uyuyakalıp zehirlenme riskide yok :D
Geçen gün filtre kapağını kontrol ettim ancak bi sorun bulamadım.Kapağı bastırdım ama hiçbir oynama olmadı.Sanırım servise gidip durumu anlatıcam.
Zaten benim klimanın yönlendirmesinde de sorun var.Ayak bölümüne çok az hava veriyor.Yaklaşık bir buçuk ay önce Göztepe serviste durumu anlattım, Araca bilgisayar bağladılar , klimayı resetlediler.Sorunun klima içindeki hava yönlendirici kanatlardan kaynaklandığını ve göğsün tamamen sökülüp tamir edilebiliceni söylediler.Ben kabul etmedim,çünkü bu konuda göğüs söküldükten sonra gıcırtı tıkırtı sesi sorunu yaşayan araçlar var.
bugün test ederek farklı bişey öğrendim, arabayla giderken hararet 90a geldiğinde fanı hiç bi şekilde çalıştırmazsam hararette yerinden oynama olmuyor ama hareket halinde dahi olsam fanı çalıştırınca (yüksek devirde gitmiyorsam) hararet düşmeye başlıyor. sizlere sorum dizellerin hepsi böylemidir? umarım durumu anlatabilmişimdir..
bu arada bu olayı megane II ve chrysler de denedim onlardada ibrede düşme oldu
benzinlilerde bile oluyor :)
izmirde bile oluyor :D
bir iki hafta önce bahçeliden çıktım cyberparka geldiğimde hararet daha bi çubuk çıkmıştı :D
ki kaloriferi kapattım arasıra ısınsın diye :D ama gazada mümkün olduğunca basmadım.
benzinlide bile oluyorsa termostatım sağlam demektir :D eski arabamda lpg liydi rampa aşşağı boşa sallasam ısınırdı motor, nerde eski motorlar :D ama ibre 90a dayansa bile özlü ısıtmadığı görüşüm hala değişmedi, bi arada kalorifer peteklerini söküp bakmayı denicem
cut off varmıydı eski arabada? ne kadar yakıt o kadar ısı :)
Müslüm abiye gitmedin sanırım?
Ben pazartesi arabayı çıkarabilirsem gitmeyi düşünüyorum istersen sende bi uğra
yok yahu ne cut off u bildiğimiz stock 91 model daıhatsu applause aile arabasıydı :D babamın iş yeri konya yolundaki kartaşa yakın olduğu için oraya uğradım arıza tespiti 60-120 lira arası tutar,ibre düşüyosa termostat değişcek diyince çıktım :) benim ders saatleri sıkıntılı bi tek cuma uyuyo ancak, gidicem ama aklımda. bu arada ünlüye termostatın fiyatını sordum lancia 90tl alman malınada 85tl dedi
bence yeni nesil arabada tam ısınmadan düşmesi normal sonuçta su tam olarak ısınmayan hatta sürekli soğuyan su(radyatöre vuran soğuk hava) ile araçta yanan bişey olmadıktan sonra neyle ısınıcak :)
Arıza tespit ücreti, arıza tespit edilir ama sen yaptırmazsan alınır genelde kalorifer sistemlerini çok bilmiyorum ama abartmışlar sanki. sen en temizi müslüm abiyle önceden bi telefonla konuş sonra duruma göre gidersin(kesin gidersin zaten :D)
pazartesi bırakırsam cuma almaya giderim diye umuyorum :D
benimkide aşırı ısıtıyor :D bi terslik var
ama 206 da inceleyince farkına vardım bu ısıtmanın normal olmadığının, kesin bi püf noktası var, sonuçta o da yeni nesil bi araba. bütün yollar müslüm abiye çıkıyor desene :D hafta içi duruma bakıyım gidicek olursam haberleşelim
kışın takas edelim mi arabaları :ermm: :D
benim ısınmadan kastım motorun ısınması, yani soğuk havada, yokuş aşağı(cut offla) gidersen motor geç ısınır. ama motor ısındıktan sonra kaloriferinde içeriyi sağlam ısıtması lazım. yani senin sorun motor ısınmasında termostatta vs değil bence.
hah aynen öyle işte motor ısınmasında bi sıkıntı yok sadece kalorifer tam manasında bi sıcak vermiyor. hatta babam 2-3 km gider gitmez açardı kaloriferi camlar buğulanmasın diye dün sabah denedik açmayınca daha kısa mesafede ısındı arabanın motoru. yani termostatım sağlam ona güveniyorum artık :) tahminimce peteklerde ya da borularda bi sıkıntı var. sökülüp ufak bi temizlik yapılsa çözülür gibime geliyor, bakalım zamanım olursa neden yapmayayım