ooo hayırlısı olsun... Nice 120.000 kilometrelere inşallah...
arkadaşlar mjetinde 120.000 i görüp bakımını yaptıranlar acaba neleri değiştirdiler, nerede yaptırdılar (yetkili,özel?) ve ne kadar tuttu?
ankarada yetkili servise yaptırcak olsak hangisini tavsiye edersiniz? ilgi ve alakalı kavaklıdere mi yoksa parça ve işçilikte foruma indirim yapan kartaş mı?
birde servise götürüp, arabaya baktırıp nelerin değişceğiyle birlikte fiyat öğrenebiliyomuyuz?
ooo hayırlısı olsun... Nice 120.000 kilometrelere inşallah...
teşekkürler Orçun abi cümlemize.. yok mu söyleyeceği olan?
ben arabayı satmasaydım sokacaktım bakıma baya bi de araştırmıştım...yetkili servislerin bazıları 450 lira bazıları 700 lira civarı para istiyorlar rutin 120 bin bakımı için..bunun dışında sıkıntı çıkarsa bakım için extra para talep ediyorlarmış..bu bakımda kayışlar falan filan hepsi değişiyor..ağır bakıım diye tabir ettiğimiz bakım..
vallahı benımkıde 121000 ı gordu ama ben hassas bırısı oldugum ıcın hepsını zamanından once degıstırdım tabı bu kullanıcıya gore degısıyor,bıldıgım kadarı ıle 120 bın bakım agırt bakımdır ve trıgel zıncırı baskı balata ve yaglaması"ama buna ılaveten ne var bılmıyorum gene soyluyorum bunlar kullanıcıya"gore degısıyor,ben ıkıncı el aldıgım ıcın benden oncekı sahıbının kullanmasına gore trıgl zıncırı ses yapıyordudegıstırdım ama baskı balatam hala ılk günkı gıbı cok sukur.
450-700 tl iyi para.. bunun ne kadarı işçilik tutar peki bilginiz varmı? parçaları alıp babamın arkadaşının toyota servisinde taktırrım olmazsa.
bende titizimdir zamanından önce yaptırınca içim rahat olur mesela daha 116binde yağ yağ filteri ve polen filtresi değiştrdm şimdide en az bi sene daha binicem herşeyini yaptırayım eksik civatası kalmasın düşüncesindeyim. o yüzden fiyat araştırmasındayım. acaba servise arabayı götürsek arabayı kontrole alıp kabataslak fiyat verip şunlar şunlar değişcek derlermi? yoksa aldıkları gibi bakımı yapıp verirlermi?
o zaman önce bi servise göstereyim ben.. sonrada bizim ücretsiz ve kaliteli işçiliği olan toyota servise götüreyim sezai abim altından girer üstünden çıkar maliyeti ve değişenleri yazarım buraya. teşekkürler
çok iyi ustadır herşeyi kısa yoldan değiştirmeyle değil uygun çözümüyle yapar, altından girer üstünden çıkar. hatta 18 yaşındayken şahine turbo takabilen biri olduğu için lakabı turbo sezai dir yani sadece japon üzerine ustalaşmış biri değildir. zaten öyle olmasa babam elletmezdi arabaya direk yetkili servise götürürdü
bak şimdi istanbula geldim 120 bin bakımı için aldığım fiyatların kağıdını buldum.fiyatlar şöyle;
efsane oto(izmit): 400-450 TL
beykar oto(gölcük): 650 TL
erkay oto(istanbul):550 TL
beylikdüzü birmot(istanbul):750 TL
zincirlikuyu birmot(istanbul):750 TL
poyraz oto(Aydın):450 TL
OTO : gayet uygun
yakın olanlar a gitsin
baskı balatayı ona değiştiremedim, gidemedim.
trigeri onda değiştirdim sağolsun
yağ 5w30 yağ hava polen mazot filtresi değişir fren bakımı şanzuman yağı antifiriz ölçümü sensör temizlikleri genel kontroller ön balata v kayışı değişmezse toplamda 220 300 arası gider gelir
bu hafta içi bakıma götürdük arabayı. 75 liraya castrol edge 5-30 tam sentetik 4 litre ve 1 litre antifirizli camsuyu aldık sonra bi 75 lirayada yağ filtresi hava filtresi 4 jant kapağı ve polen filtresi kapağı aldık. babamın arkadaşının özel servisi vardı orda işçilik vermeden hepsini değiştirdik, usta baktı sağına soluna ''mazot filtresini değiştirmeye gerek yok, radyatöründe antifirizi çok az azalmış bi ara getirdiğinde üstüne ekleriz'' dedi. ama mazot filtresi kafama takıldı sonuçta ben 110 binde aldım ve önceki vatandaş nasıl yakıt kullandı bilemem. Allah tan bu ay araba kapının önünde yatıcak sömestır dolayısıyla, şubatın başındada mazot filtresini değiştirip maf sensörümüdür nedir onun temizliğini yaptırayım içim rahatlasın. tabi hazır sanayiye gitmişkende ufak tefek elektronik işleri vardı sisler, cam düğmesi vs onları hallettirdim panjurlarımı da mat siyaha boyadım. yıkadım cilaladım garajda yatıyo şimdi ama izmir'e yolumu düşürüp ın başının etini yicem bi ara orası kesin
not: bu arada babayla sanayiye gidilmiyo arkadaş o ne öyle ne desek gerek yok diyor.
bu arada arabayı aldığımdan beri vitesler kasıntılı geçiyordu, düz vites araba keyfini tam alamıyordum. sebebi bulundu, şanzuman kolundan şanzumana giden hat üzerinde sargı telimi bilmem neyi varmış, yuvarlak şekilde üstü yeşil renkli. onlar işlevselliğini yitirmiş değişmesi gerekir dediler. wd-40 sıktılar idareten, yumuşacık oldu. bi sonraki gittiğimde de onu halledicem
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri