ön takım gibi komplike bir çok parçadan oluşan sistemlerin arızası malesef sesi dinlemekle hemen anlaşılmıyor. ha tıkırtı burcu ses yapar kendini belli eder, amörsitör takozu ses yapar yine kendini belli eder ama diğer sesler için aracı lifte kaldırmadan, boşlukları kontrol etmeden teşhis koymak zor. ama servis bunu 30 dk içinde tespit etmesi gerekir. muhtemelen servis kalabalıktır, boş usta yoktur o yüzden arabayı bırak demişlerdir.
iyi kötü arabalardan anlıyorum . branşımda araba kalıpçılığı .
sesi iyi kotu tahmın edebıliyorsam kullanıcısı olarak
servisin leb demeden anlaması lazım .
ses takoz dan veya ön takımdan gelmiyor . körüğün içinden bi kısımdan geliyor ..metalin metale teması
Mercedes Benz ML270 CDI
Grande Punto 1.3 Multijet
Doblo Safeline 1.3 Multijet
Piaggio Beverly 500
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com
Yer imleri