Benim Megane kullanırken böyle bir şey başıma gelmişti sanayide bir servise götürdüm gaz kelebeği kirlenmiş çıkartıp temizlediler sorun çözüldü.
Arkadaşlar herkese merhaba.
2007 90hb gp kullanıcısıyım araç 83000 km de aracı ilk çalıştırdığım zaman soğuk iken yani devir çubuğu kendiliğinden 1000-13000 devie arasında gidip geliyor.sanki kendiliğinden gaz veriyormuş gibi.
acaba bu durum normalmidir.değilse ne olabilir.
değerli fikir ve bililerinize ihtiyacımız var.
şimdiden teşekkü ederim
"alex" atar "volkan" tutar
bikini giysin AHMET ÇAKAR
Benim Megane kullanırken böyle bir şey başıma gelmişti sanayide bir servise götürdüm gaz kelebeği kirlenmiş çıkartıp temizlediler sorun çözüldü.
corsa'da (1,3 cdti) bu sorunu bende yaşamıştım ama bende arıza ışığıda yanıyordu arada. tech 2 cihazında "rail basınç sensörü yüksek giriş" hatası vardı. çıkmasıyla değiştirdik parçayı ondan sonra kesildi
buyuk ihtimalle basınç sensöruyle alakalı sanırım...aynı durum benımde basıma gelmıstı ben kelebek bozuldu diye çok korkmustum işin gerceği ama benım sıkıntım gaz kelebeğine bağlı bır hava hortumu var o patlamış..araçın gidisinde bır sıkıntı yoktu..rolantıde calısınca devır saatı gezinti yapıyordu ve arac stop ediyordu..60 liralık bir hortum takımı değiştirdiler serviste...
onrky
1.4 starjet 95hp
hava hortumlarında bir delik bir yırtık bir kaçak varsa...ve oradan hava alırsa yada gaz kelebeği kirlendiğinde de bu sorun olabilir..
şener soğukken yapıyorsa boğaz kelebeği kirlenmesidir problem ama
devamlı varsa bu titreme rolanti sensörü veya akışmetrede sorun vardır
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
değerli görüş ve önerileriniz için hepinize teşekkür ederim
"alex" atar "volkan" tutar
bikini giysin AHMET ÇAKAR
benim aracımdada ilk çalıştırdığımda 13-15 arasında devir..motor belli bir sıcaklığa gelince düşüyor 8- 9 a.. anormal bir durummu..ben otomatik cigle gibi birşeydir diye düşünüyordum..ama yorumlarınızı okuyunca sanırım bendede problem var öylemidir??
dostum benım aracta da90 bg lık eger hava 10 derece cıvarındaysa ısınma surecınde yaklasık 4 dk ole oluyor sonra cıt dıye bır ses duyarsın zati duzelır sıkıntı yok walla 4 senedır bole)
90 bg lik aracımda bende otomatik jigle olarak düşünüyordum bende 3 senedir![]()
Servis yazılım düzeltmesi yaparak halletmişti benimkini. Kavaklıdere fiat.
Gezgin Gp.
şimdi başta yüksek devirde olması anormalmi normal bir durummu,,,yazılım yüklemesi yapınca nasıl oldu..ilk çalıştığında yüksek devirde değilmi araç
benimkide 90 lık sabahları 2-3 dakika boyunca devam ediyor sonra motor biraz ısınınca kesiliyor.bende ilk aldığımda tuhaf gelmişti sonra bi baktım neredeyse 90 lıkların hepsi böyleymiş...![]()
Arkadaşlar bende aranıza yeni katılmış bulunuyorum benim aracım da 90 lık özellile sabahları ilk çalışmada rolantide 1000 ile 1300 arasında gezinmeler oluyor yanlız şöle birşey fark ettim arabaya binip yola çıkıyorum vitesi boşa attığımda nadirende olsa bu rolanti gezinmesi mevcut fakat frene basıp durduğum zaman herşey normal bunun sebebi nedir normal birşey mi merak ediorum bu arada arabam 2007 model 57.000 km de 60.000 bakımı yaklaşık 1 ay önce yetkili serviste yapıldı.
motor soğukken rolantide oynaması bence gayet normal bişey ben hangi arabayı sürsem bu olay benim başıma geldi özellikle yeni model arabalarda belki motoru erken ısıtmak için yapılmış bişeydirbu mühendislerin yaptığını anlamak bazen zor oluyor ama bunlara takılmamak lazım benim şahsi kanaatim bu bir arıza yada sorun değil
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri