Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: 77 Beygirde ara hızlanmalar ve serilik .

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    GÖKHAN ÇELİK
    BLUEMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2011
    Mesajlar
    224
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 10

    Standart 77 Beygirde ara hızlanmalar ve serilik .

    Arkadaşlar araçlarımız elbette performans aracı değil fakat aklıma takılan bir soru var benim aracım duologic ve tabi şanzımandan dolayı ara hızlanmaları çok yavaş örneğin 2000 model bir astra cd yada hatcbec bir araç benim araca göre çok daha performanslı oda 1,6 olmasından kaynaklanıyor fakat ara hızlanmaları astranın da o derece iyi benim kısa ca sormak isteğim 77 beygir olupta düz vites kullanan arkadaşlarda aynı benim gibi ara hızlanmaları yavaşmı yani 90 km hızla giderken bir aracı sollamaya kalktığınızda araç bir den atik olarak sizin gaza basma anınızda aniden eski bir astra yada eski bir ford focus gibi cevap verebiliyormu bu konu hakkındaki düşünceleriniz neler.

  2. #2
    İbrahim Öğretmen yanında Albea Sole Prem.Plus
    Moderatör ibrahim06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/02/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.749
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 1131

    Standart

    Hayır.

  3. #3
    Koray Nalbant
    Punt∞ Evo.. EvoKoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.532
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Siyah
    Plaka
    16 EV 0..
    Edilen teşekkür: 368

    Standart

    aracın 8v olmasından kaynaklanıyor çok fazla torkuda yok , fire devirlenmeden gitmiyor malesef
    2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic

  4. #4
    Cihan GÜNDOĞDU
    Bolu_Beyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2010
    Mesajlar
    832
    Nereden
    Bolu
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    14 KB 120
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Tork meselesi arkadaşım tamamen bugün Astra cd ile gezdim şehir içi ve kalkışlarda hayal kırıklığı yaşattı bana bizim araçlar şehir içinde çok daha atak.. Fakat şöyle bir E-5 e çıkayım dedim devrini aldıktan sonra güzel uzuyorlar ona lafım yok. Bizim aracımızdan 90 ile giderken birden hızlanmasını bekleyemeyiz malesef...


    Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic

  5. #5
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart

    90 la giderken birden hızlanmasını sağlamanın yolu 4. vitese çekmektir.Bu araçla sıkışık yol durumunda 5. vitesle araç sollanmaz ama 4. vitese çekince bayağı canlanıyor.

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #6
    kerem *
    krm1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/04/2011
    Mesajlar
    6.343
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 1665

    Standart

    Alıntı ykaya1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    90 la giderken birden hızlanmasını sağlamanın yolu 4. vitese çekmektir.Bu araçla sıkışık yol durumunda 5. vitesle araç sollanmaz ama 4. vitese çekince bayağı canlanıyor.
    +1

    senza cuore saremmo solo macchine

    Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!

  8. #7
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Alıntı BLUEMAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar araçlarımız elbette performans aracı değil fakat aklıma takılan bir soru var benim aracım duologic ve tabi şanzımandan dolayı ara hızlanmaları çok yavaş örneğin 2000 model bir astra cd yada hatcbec bir araç benim araca göre çok daha performanslı oda 1,6 olmasından kaynaklanıyor fakat ara hızlanmaları astranın da o derece iyi benim kısa ca sormak isteğim 77 beygir olupta düz vites kullanan arkadaşlarda aynı benim gibi ara hızlanmaları yavaşmı yani 90 km hızla giderken bir aracı sollamaya kalktığınızda araç bir den atik olarak sizin gaza basma anınızda aniden eski bir astra yada eski bir ford focus gibi cevap verebiliyormu bu konu hakkındaki düşünceleriniz neler.
    bu sorun chip tuning ile büyük oranda çözülür...

    istersen müsait zamanda gel sana aradaki farkı göstereyim...

  9. #8
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sorun chip tuning ile büyük oranda çözülür...

    istersen müsait zamanda gel sana aradaki farkı göstereyim...
    turbosuz araçta chip ile en fazla %8 - 9 artış olur ki buda fazladan yakıt tüketimi getirir..

    sollamaya çıkarken vites küçültüp dip gaz yapmak en iyisi yoksa yürümez araba. dizel bile duruma göre kıçını kaldırana kadar vakit geçiyor.

  10. #9
    GÖKHAN ÇELİK
    BLUEMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2011
    Mesajlar
    224
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 10

    Standart

    duologic lerde chip tuning in sakıncalı olduğunu duydum .

  11. #10
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbosuz araçta chip ile en fazla %8 - 9 artış olur ki buda fazladan yakıt tüketimi getirir..

    sollamaya çıkarken vites küçültüp dip gaz yapmak en iyisi yoksa yürümez araba. dizel bile duruma göre kıçını kaldırana kadar vakit geçiyor.
    turbosuz araçta....motor hacmine bağlı olarak %8-12 arasında güç artışı olur

    genelde %10 alırız...ama bazı motorlarda %12 de aldığımız oluyor.

    1400cc 77hp den alacağımız güç ise...83-85hp dir....

    yakıt tüketimi artmaz...ancak ekonomi yapar mı ...orası sürüceye bağlı...olarak değişir...


    sollarken zaten bütün araçlarda en sağlıklısı , olması gereken , vites düşürüp dip gaz yapmak...otomatik araçlar bile vites düşürüp kick down yaparlar...
    diğer türlü aracınız 500hp üzeri bir şey olması lazım....
    bunda zaten hem fikiriz...



    bu arada....forumdan ormancı...nickli arkadaşımızın aracına yazılım yapıldı...1400 cc 77hp...dileyen arkadaşımızdan doğrudan birinci ağızdan bilgi alsın...

    işlemden sonra ne olmuş nasıl olmuş neler değişmiş....

  12. #11
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbosuz araçta....motor hacmine bağlı olarak %8-12 arasında güç artışı olur

    genelde %10 alırız...ama bazı motorlarda %12 de aldığımız oluyor.

    1400cc 77hp den alacağımız güç ise...83-85hp dir....

    yakıt tüketimi artmaz...ancak ekonomi yapar mı ...orası sürüceye bağlı...olarak değişir...


    sollarken zaten bütün araçlarda en sağlıklısı , olması gereken , vites düşürüp dip gaz yapmak...otomatik araçlar bile vites düşürüp kick down yaparlar...
    diğer türlü aracınız 500hp üzeri bir şey olması lazım....
    bunda zaten hem fikiriz...



    bu arada....forumdan ormancı...nickli arkadaşımızın aracına yazılım yapıldı...1400 cc 77hp...dileyen arkadaşımızdan doğrudan birinci ağızdan bilgi alsın...

    işlemden sonra ne olmuş nasıl olmuş neler değişmiş....
    6 beygir için ortalama ücreti 500 TL olan işlemi yapmak çok mantıksız. lpg ise 5 depo benzinli ise 2 depo benzin parası..
    6 beygirin farkı ne olabilir ki? mega computeste bizzat çalışıyorum, yüzlerce arabanın dyno verisi kendim gözümle gördüm.

  13. #12
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 beygir için ortalama ücreti 500 TL olan işlemi yapmak çok mantıksız. lpg ise 5 depo benzinli ise 2 depo benzin parası..
    6 beygirin farkı ne olabilir ki? mega computeste bizzat çalışıyorum, yüzlerce arabanın dyno verisi kendim gözümle gördüm.
    can kardeşim...
    denemediğin test etmediğin tecrübe etmediğin bir konuda sadece varsayım düşünce ve belli yargılarla karar vermek ne kadar doğru ???

    isteyen ormancı05 özelden yazar...ve bizzat kendisinden uygulama sonrasını öğrenir...

    yada kendi aracına yaptırır...ve ona göre karar verir...

    evet ben yaptırdım ...değmez....diyebiliyor...

    bugüne kadar bir kaç kişi yanıma geldi...ben chip tuning yaptırmayacağım...sadece merak ediyorum bana ücretsiz olarak 1 hafta denemem için uygulama yaparmısın...diyenleri geri çevirmedim....

    yada arkadaşıyla gelmiş...arkadaşı chip tuning yaptırıyor...kendisi şiddetle karşı...gelin sizin aracınıza ücretsiz yapalım 1 hafta sürün sonra gelin iptal edelim dediklerimde oldu...amacım kafalarındaki yanlış bilgileri yok edebilmekti....

    atmosferik 77hp bir araç için 7-8hp....oldukça ciddi bir rakam...
    233hp bmw bile geldi yaptırdı...aldığı değer ise 25hp...

    başkalarının yaptığı yazılımları bilemem beni ilgilendirmez de....ancak benim yaptığım atmosferik araçlarda asla bir memnuniyetsizlik yaşamadım...
    başka tuningcilerin bilgisizlikleri kopya kaçak yazılımları beceriksizlikleri...herkesi aynı kefeye koymak için bir neden değildir...

    daha 1 ay olmadı....bmw 520i...orijinali 149 hp....dyno da 100 hp...çıktı.....kimse kusura bakmasın ama bu dynoların allah belasını versin...




    ankarada ki arkadaşlara sesleniyorum...1400 cc 77hp aracınız varsa...buyurun gelin....1 hafta deneyin...beğenmezseniz iptal ederiz....beğenirseniz ödeme yaparsınız...

    bırakın onun bunun dediklerini...kendiniz test edin kendiniz karar verin...
    ben kendime güveniyorum...sizde kendinize güveniyorsanız buyurun gelin...

    daha ne diyeyim....
    Konu cemal arslan tarafından (04/09/2011 Saat 22:03 ) değiştirilmiştir.

  14. #13
    ümit başaran
    uzuncocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.518
    Nereden
    Mardin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 480

    Standart

    ben en uce cekerdım eskıden oyle yurumek zorunda kalıyo dınsızın hakkından ımansız gelır de.....

  15. #14
    gurhan yalvac
    gurhany - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/05/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    368
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 56

    Standart

    o zaman ormancı arkadaşımız anlatsın. forumda baya bi 77 hp aracı olup da chip düşünen arkadaş var. anlat bize ormancı

  16. #15
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    ormancı05 arkadaşımız foruma girerse sanırım aradaki farkı anlatacaktır...

  17. #16
    Ozgur Symnoglu
    ozgurse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/12/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    300
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 64

    Standart

    Bende az önce bodrum - istanbul arası uzun yoldan geldim. Sollamalarda gerçekten çok yavaş kalıyor dualogic evo. Düz ve aşağı eğimli yollarda da hızlandıkça uçuşa geçebiliyor

  18. #17
    Mustafa Usta
    USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/11/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    2.386
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1096

    Standart

    Ne kadar ekmek,o kadar köfte demişler,ekonomi amaçlı üretilmiş 1.4 77 HP araçtan daha fazlasını beklemek hata olur...
    ChipTuning ile 1.4 8v 77 HP Atmosferik motordan %10 güç artışı alınabiliyorsa alkışlamak isterim...
    Bu arada Dynoculara bende güvenmiyorum,en iyisi kendi hissettiğindir...

  19. #18
    SerdaR KORKMAZ
    Electra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/05/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    117
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 32

    Standart

    Alıntı *USTA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne kadar ekmek,o kadar köfte demişler,ekonomi amaçlı üretilmiş 1.4 77 HP araçtan daha fazlasını beklemek hata olur...
    ChipTuning ile 1.4 8v 77 HP Atmosferik motordan %10 güç artışı alınabiliyorsa alkışlamak isterim...
    Bu arada Dynoculara bende güvenmiyorum,en iyisi kendi hissettiğindir...
    Katılıyorum. Performans isteyen Tjete yönelebilir.

  20. #19
    asil suna
    asil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/09/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2.656
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35evh87
    Edilen teşekkür: 807

    Standart

    bende chip tuninge karşıydım hatta motora zarar verdiği düşünüyodum doğru kişi tarafından yapıldığı taktirde hiç bir zararı yok benim görüşüm.75 bg araç 85 bg olunca baya bi farkedildi benzinlide daha bi atak olucağını düşünüyorum.

    panda 1.2 dnaymic
    grande punto 1.3 active
    fiorino 1.3 emotion
    bravo 1.6 dnaymic

  21. #20
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    1400 cc 77hp araçtan ne beklediğinize bağlı
    beklentiniz yüksekse yapacak bir şey yok...

    ancak önyargılı olmak yada mantık yürütmek ne kadar doğru ???

    yaptırırsın sonra da karar verirsin...doğru olan bu değil mi ??

    tamam araba roket olmayacak ama uygulama sonrası ciddi bir fark oluyor...en azından benim yaptığım araçlarda...

Sayfa 1/2 12 SonSon

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com