o değilde...iyiki araçta chip tuning yokmuş
yoksa....herkes chipten oldu diyecekti : ))))))))))
araç zincir kopardığında aksantirik milleri dönmez fakat krank milidönmeye devam eder dolayısı ile pistonlarda o on için açık kalan süpaplara vurarak buların bağlı olduğu hidrolik iticileri kırarlar daha önemlisi eksantrik milinede baskı yaparak yamulmasına neden olabilir aksantrik millerininde kontrol edilmesi gerekir.
o değilde...iyiki araçta chip tuning yokmuş
yoksa....herkes chipten oldu diyecekti : ))))))))))
Arkadaşlar merhaba
Albea 1,3 multijet aracımla yolda 90 km hızla giderken tak die bir ses geldi ve arıza lambası yanar yanmaz aracı boşa aldım ve araba kendiliğinden stop etti. Sonrasında aracı hiç marş basmadım ve ustaya gösterdim aracımın triger zinciri koptuğunu söledi. Araç 2000 devir bandındaydı ve araç 166 binde acaba sipobları eğmeme ihitmali varmı. Araca ne gibi zarar verir. Sadece trigeri değiştirerek kurtarabilirmiyim. Özellikle oto cevap verirsen sevinirim abi Saygılar.
Konu meco tarafından (27/12/2013 Saat 00:34 ) değiştirilmiştir. Sebep: Yazım hatası
Subaplarin ustunde tus takimlarindan bircogu kirilmistir ust kapak sokulup degismeden zincir degistirmek mantikli olmas Subaplari multijetler genelde yamultmaz
tşk ederim oto aracı servise çektim subopların yuvası olduğu için eğilmemiş horoz takımı değiştirdiler seti değşitirdiler pompacıya gittik oradaa enjektör ayarı yapıldı saat gibi oldu![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri