malatya oto zaten malatya da tek bi yetkili servis var.
Printable View
onarım kaskodan yapıldı çünkü aracın altı darbe almıştı yani ön tamponun sağ alt köşesinden ama konunun en başında söylediğim gibi klima komprosörünü deyişmemişler sadece komprosör hortumu yırtılmıştı onu klima yağını ve gaz basmışlardı,zaten birinci ve ikinci gitmemdede sadece gaz bastılar sorun yok diye beni gönderdiler yada başlarından savdılar.
tofaş merkezi arayın bombardımana tutun ayrıca facebookta fiat türkiyeyi beğenip bu konu ile ilgili mesajlar yazmaya başlayın seve seve ssss yapmak zorunda kalacaklardır usta ayrıldı işten bizene anlayışı ne terbiyezislik öyle şey mi olur parça garantisi var baştan yapacaklar başka yolu yok.
Dostum bence ara fiat müşteri hizmetlerini bakalım sana ne diyecekler, hatta belirt bu iş çözülmez ise yetkili mercilere müracattabulunacağım de, birde forum sitesinde puntocularla fikir alışverişinde bulunuyorum, bu sizin pek menfaatinize olmayabilir de , bakalım nolcak
Arkadaşlar öncelikle ilginize ve konuya gösterdiğiniz hassasiyete çok teşekkür ederim,zaten forumu 1,5 yıldır takip ediyorum burada gördüklerim arkadaşlarımızın yaşadıkları ve başlarından geçen olayları okuyunca bende bu işin üstüne gitmeye karar verdim,inanın salı günü serviste sizler yanımda olsaydınız beni daha iyi anlardınız,o usta şu nun la görüş o bununla görüş şunu yap bunu yap falan filan cevap vermiyorlar yada veremiyorlar yanımdan kaçıyorlar zaten ben orda anladımki ben haklıyım çünkü hiç biri bana tam olarak net bi cvp vermedi.zaten ben servisin kapısında daha arbamın koltuğuna oturur oturmaz müşteri hizmetlerini aradım,sonra bana msjla döndüler konuyla ilgileneceklermiş falan filan.bakayım ordan çıkacak sonucu bekliyorum.ararlarsa sizinle paylaşacam zaten.müşteri hizmetlerinden olumsuz bi sonuç çıkarsa tüketici hakları falan silsile yolunu izleyeceğiz.
arkadaşlar konuyu hortlatıyorum aracımın sorunu halloldu.nasıl derseniz fiattan vede tüketici heyetinden bir sonuç çıkmadı çünkü ben aracımı servisten aldıktan sonra klima şikayetinden götürdüğüm zaman 2 yada 3 götürmemdede bana iş emri açmamışlar hal böyle oluncada hiç bir yasal dayanağım kalmadı hem genel merkez hemde tüketici heyeti benden şikayetimle ilgili götürdüğüm iş emirlerini istediler bende servise sorduğumda yok bizde iş emri dediler.neyse yaz girişidir gideyim klimamı yaptırayım dedim artık çıkma yada yeni bir tane komprosör almayı gözden çıkarmıştım.sanayide bir klimacıya gittim sorunumu anlattım neyse aracımı bosch marka bir klima cihazına bağladılar cihazda aracımda klima gazı normal çıktı,ama klima yağı hiç yoktu.usta klima hortumun yırtıldığı zaman klima yağında boşalmış servis hortumun yenisini takmış ama yağı eklememiş dedi.neyse ben anlamıyorum ama klima komprosörünün durumuda çok iyi dedi bağladığı cihaz öyle gösteriyormuş yani anlayacağınız 40 lira verdim komprosore yağ bastı ve mevcut gazını vakumlayıp tekrardan bastı ,2 gündür klima ful açık şuana kadar hiçbir sorun yok soğutmasıda çok güzel.1240-40=1200 tl :)))
işte servisin anladığı bu kadar. Biz anlamıyoruz ya kompresör bozuk diye yutturmaya çalışıyor.. ayıp günahtır ya.
Servisinden servisine değişiyor ilgi,alaka,bilgi ve tecrübe.Ama şunu söyleyeyim FIAT Genel Merkezinde çok fazla umrunda değil müşterilerin bu sorunları hatta müşteriye yalan söylemektende geri kalmıyorlar Genel Merkezdekiler.FIAT markasının piyasadaki adının iyi anılmamasının tek suçluları Genel Merkezde bu karekterde çalışan insanların olması ve bazı Servislerdeki bilgisizlik ve ilgisizliktir.Açıkçası FIAT bu yüzden çok şey kaybediyor ve etmeyede devam edecektir ki benim aracımdaki sorunlara karşı yaklaşımlarını duyan 3 arkadaşım FIAT almaktan vaz geçti.Kendileri bilirler,onların umrunda değilse insanlarında araba almak için seçeneği çok fazla kendileri kaybeder.
Sadece arıza tespiti için istedikleri parayı görünce ne kadar ... olduklarını anlıyorsunuz zaten.
arabanın klima arızası giderilince denemek için klima açık 1 saat falan araba ile gezdim baktım klimada sorun yok hemen tlfna sarıldım fiat müşteri hizmetlerini aradım adımı vede plakamı söyleyip daha önceden bir şikayetim olduğunu sorunun serviste komprosor arızası dedndiğini falan filan sıraladım,neticeyide söyledim tlfnu kapattım.beni sadece amam sadece 3 dakika içinde tekrar aradılar... sonuç siz arabanızın klimasını dışarda yaptırdığınız için biz birşey yapamayız,tabi bende hanımefendi fiat servisine götürdüm 1240 lira masraf çıkardılar ve komprossor deyişecek dediler,ama benim arabamın komprosörü falan arızalı deyilmiş sadece yağı yokmuş.. cevap beyefendi yapacak birşey yok siz aracınızı dışarda yaptırmışsınız...yuh artık.
Gittiğinde de yüzüne bakmazlar üstüne üstlük, Mercedes'e binmiyoruz çünkü biz :)