13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: m-jet 90bg 6vites istop etme

  1. #1
    Adem ÇIKRIKCI
    ademc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    71
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 2

    Standart m-jet 90bg 6vites istop etme

    arkadaşlar aracı yeni aldım daha 87000 de daha önceki aracım palio 1.2 16V benzinliydi. nispeten dik olan yokuşlarda kalkarken vede kilima açıkken trafıkte istop ettiriyiroum bu sorun araçtan mı yoksa benim benzinli araçtan gelen alışkanlıklarımdan mı olur. yorumlarınızı bekliyorum..

  2. #2
    Birkan GENÇ
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/01/2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.765
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    61 TS
    Edilen teşekkür: 799

    Standart

    Benzinli araçtan dizele geçtiğiniz içindir.

    Dizelde gazı daha iyi yedirmeniz gerekir. Bende dizel araç kullanıyorum, halamın benzinli aracını kullandığım zaman kendi aracımdaki gibi gaza bastığımda kalkışta arabayı 5000 devirlere çıkartıyorum

    Benzinli araca göre bir nebze daha fazla basın gaza.
    ╗ ╔╗
    ║║
    ╗ ║║
    ╔═══╗ ║║
    ║╚═══╝║ ║║
    ╚╝


  3. #3
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Mesajlar
    7.894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Standart

    dizel araçta gazı bol verin...
    Keyif BMW'Dir...



  4. #4
    Adem ÇIKRIKCI
    ademc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    71
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    bide bu mutijetler çok gürültülü mü çalışıyor.. eniştemde daci logan var 1.5dci o bundan daha sezsiz sorun mu var acaba yoksa bunların yapısı mı böyle..

  5. #5
    Birkan GENÇ
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/01/2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.765
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    61 TS
    Edilen teşekkür: 799

    Standart

    Alıntı ademc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bide bu mutijetler çok gürültülü mü çalışıyor.. eniştemde daci logan var 1.5dci o bundan daha sezsiz sorun mu var acaba yoksa bunların yapısı mı böyle..
    Şahsen Multijet'e gürültülü diyen bir tek sizi gördüm

    Multijet motorun gürültü değeri ;

    Rolanti : 47 DB(A)
    100 km : 69 DB(A)

    1,5 DCI Logan gürültü değeri ;

    Rolanti : 44 DB(A)
    100 km : 67 DB(A)

    Aralarında pek fark yok gibi
    ╗ ╔╗
    ║║
    ╗ ║║
    ╔═══╗ ║║
    ║╚═══╝║ ║║
    ╚╝


  6. #6
    Adem ÇIKRIKCI
    ademc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    71
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    ama yanyana çalıştırdık bana daha gürültülü geldi yağdan olabilirmi dizel hakkında çok cahilim malesef

  7. #7
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı ademc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama yanyana çalıştırdık bana daha gürültülü geldi yağdan olabilirmi dizel hakkında çok cahilim malesef
    tam sentetik ve ince yağ kullanırsanız 0-30 veya 5-30 gibi toyota nın D4D leri kadar sessiz çalışıyor yağ önemli ses konusunda. tdci - hdi den daha sessiz multijetler. dciler le aynı sayılır sesi. birde dizelde ufak hacimli motorlar biraz sesli çalışırlar. dci ile kıyas yaparken 1.5 ile yapacağınız için dci biraz sessiz kalır rolantide.

    birde yeni TDI motorlar gerçekten sessiz tabi sıfır olanları. nedense km ilerledikçe TDI lerin sesi artıyor. hele eski nesil Common rail olmayan tdi ler traktör gibi

  8. #8
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Mesajlar
    7.894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tam sentetik ve ince yağ kullanırsanız 0-30 veya 5-30 gibi toyota nın D4D leri kadar sessiz çalışıyor yağ önemli ses konusunda. tdci - hdi den daha sessiz multijetler. dciler le aynı sayılır sesi. birde dizelde ufak hacimli motorlar biraz sesli çalışırlar. dci ile kıyas yaparken 1.5 ile yapacağınız için dci biraz sessiz kalır rolantide.

    birde yeni TDI motorlar gerçekten sessiz tabi sıfır olanları. nedense km ilerledikçe TDI lerin sesi artıyor. hele eski nesil Common rail olmayan tdi ler traktör gibi


    eski tdi ların sesi beni bitiriyor zaten
    ama yenileri gayet iyi
    Keyif BMW'Dir...



  9. #9
    Adem ÇIKRIKCI
    ademc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    71
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    0-30 mu 5-30 mu kullanayım tavsiyeniz nedir?

  10. #10
    Adem ÇIKRIKCI
    ademc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    71
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Alıntı ademc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-30 mu 5-30 mu kullanayım tavsiyeniz nedir?
    Bide hangi marka

  11. #11
    Mustafa Akçay
    pdr42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    45
    Mesajlar
    3.486
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 625

    Standart

    bu arada konusu gelmis arkadasım focus alacaktı servis muduru 100 bini gecmiş dizel focus bakmayın demişti sıkıntı yaratıyormus dogrulugu tartısılır.

  12. #12
    Birkan GENÇ
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/01/2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.765
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    61 TS
    Edilen teşekkür: 799

    Standart

    Alıntı pdr42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada konusu gelmis arkadasım focus alacaktı servis muduru 100 bini gecmiş dizel focus bakmayın demişti sıkıntı yaratıyormus dogrulugu tartısılır.
    O nasıl müdürmüş öyle

    Tabikide kilometre yükseldikçe daha fazla yol yaptıkça aracın sorun çıkarma ihtimali artar.

    Ama kullanımdan kullanıma ve bakımlarına göre değişir.

    Bakımsız, hor kullanılmış, yatmış 40 bin'de dizel alacağıma. Düzenli olarak bakımları yapılmış, düzgün kullanılmış 130 bindeki aracı tercih ederim.

    100 bin kilometre psikolojik sınırdır. Dediğim gibi sadece kullanımdan kullanıma değişir. Dizelde de turbo gibi arızalar verdimi bunların masrafı 2000 TL gibi rakam olduğu için korkar insanlar. Bunun dışında bir eksisi yok.

    Bir önceki aracımı 115 bin kilometrede almıştım hiç bir sıkıntı olmadı araçta, şuanki aracım 142 bine gelmek üzere motor saat gibi çalışıyor hiç bir sıkıntı yok.

    Birde focuslar özellikle trend donanımlı olan dizel focuslar ( genelde de beyaz olurlar ) şirket aracı olarak kullanılırlar. Galericilerde yüksek km'li bu araçları alıp kilometre düşürdüğü için müdür bu noktayada değinmiş olabilir.
    ╗ ╔╗
    ║║
    ╗ ║║
    ╔═══╗ ║║
    ║╚═══╝║ ║║
    ╚╝


  13. #13
    kerem *
    krm1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/04/2011
    Mesajlar
    6.343
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 1665

    Standart

    Alıntı birkaN61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O nasıl müdürmüş öyle

    Tabikide kilometre yükseldikçe daha fazla yol yaptıkça aracın sorun çıkarma ihtimali artar.

    Ama kullanımdan kullanıma ve bakımlarına göre değişir.

    Bakımsız, hor kullanılmış, yatmış 40 bin'de dizel alacağıma. Düzenli olarak bakımları yapılmış, düzgün kullanılmış 130 bindeki aracı tercih ederim.

    100 bin kilometre psikolojik sınırdır. Dediğim gibi sadece kullanımdan kullanıma değişir. Dizelde de turbo gibi arızalar verdimi bunların masrafı 2000 TL gibi rakam olduğu için korkar insanlar. Bunun dışında bir eksisi yok.

    Bir önceki aracımı 115 bin kilometrede almıştım hiç bir sıkıntı olmadı araçta, şuanki aracım 142 bine gelmek üzere motor saat gibi çalışıyor hiç bir sıkıntı yok.

    Birde focuslar özellikle trend donanımlı olan dizel focuslar ( genelde de beyaz olurlar ) şirket aracı olarak kullanılırlar. Galericilerde yüksek km'li bu araçları alıp kilometre düşürdüğü için müdür bu noktayada değinmiş olabilir.
    +1 kesinlikle katılıyorum

    senza cuore saremmo solo macchine

    Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Tiptonik vites aracim bazen istop edip vitese gecmiyo
    Seref154 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 07/09/2012, 12:44
  2. Stop etme
    ismail tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 21/11/2011, 20:07
  3. stop etme
    nurullah0435 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 20/06/2011, 14:18
  4. debriaja basınca istop etme
    cantekin tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 01/05/2011, 21:41
  5. stop etme
    tatanga tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 29/03/2010, 22:11

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


m-jet 90bg 6vites istop etme Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com