sorunuzun cevabını bende merak ettim..
Arkadaşlar aracım 1.3 mjet 90 bg. emotion gp. 90000 bakımını yeni yaptırdım şuan 92000 de.Son 5-10 bin km dir inanılmaz şekilde çekiş düştü özellikle alt devirlerde araç bi türlü toplanmıyor yokuşlarda yığılıyo ve yakıtım da bi o kadar arttı. Bilgisayara bağladılar herhangi bi hata yok.Debraj balatası diye düşündüm ancak balatalar hala sağlam aracım boşta iken gaz verince çok geç tepki veriyor sank aracı sürekli biri tutuyormuş gibi...Boşta gaz verdikten biraz sonra devirlenmeye başlıyor.....Kavaklıdere yakıttan kurum bağlamış dedi (80000 bakımında carbon clean yapılmıştı!!!) ve karbon clean yaptı, bi miktar düzeldi ama çözüm olmadı hala aracım çekmiyor.
Sürekli yakıtı Opetten alırdım şimdi son 2 depodur Petrol Ofisinden alıyorum. Daha sonra başka bi yerde enjektörlere baktırdım bilgisayar değerleri normal gösteriyor.Usta turbo basıncı normal hava debimetresi biraz düşük değer veriyor ama çok etkileyecek kadar değil dedi,enjektörlerin hata vermiyor ama sökülüp makinaya bağlanmalı temizlenip ayarının yapılıp takılması gerekiyor dedi.Bir de katalizör temizlenecekmiş.
Böyle bi sorun yaşayan var mı???Yardımcı olabilecek veya tavsiye verebilecek var mı???Bu temzilik ve ayarlamaları pompacılar yapıyor sanırım Ankara'da bildiğiniz ve güvendiğiniz bi yer var mı???Birde bu temzilik ve ayar olayı kaça mal olur sizce???
sorunuzun cevabını bende merak ettim..
ilk görüşte aŞk'a inanmazdım...taa ki evomu görene kadar
BiZ ŞaMPiYoN TaKıMı TuTMaDıK, TuTTuĞuMuZ TaKıMı ŞaMPiYoN YaPTıK..!!
iNaDıNa T-e-X-a-S
hala ilk debriyaj balatan mı emin?...
punto kadar zevk verseydin güzelim,vites yerine elinden tutardım sevgilim...
ilginç..
TSİ Jetta.
egzos sistemini gözden geçirttir tıkanma falan olabilir turbo da sıkıntı olabilir enjektör temizliği yaptır..kayışlar kontrol edilmeli dediğin olayın birçok nedeni olabilir..
se sürekli opetten mazot alıyorussun bana kalırsa sen ne yap biliyormusun, mzotun iyice bitsin bittikten sonra shellin gtl mazotu var onu koy. ve sonra yüksek devirlerde arabayı sürki enjektörler temizlensin birde hava filitren dolmuş olabilir onadanda yapabilir.
1-hava filitresi tozdan dolmuş olabilir,
2-enjektörler kalitesiz mazottan tıkanmış olabilir
3-eksoz tıkanmış olabilir.
4-turbonun basıncı iyi değildir.
5-balatalar sıkıyor olabilir.
İlk olarak aklıma hava filtresi geldi ama
bence katalizörünün içini boşalttır..vakti gelmişde geçmiştir çoktan..
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
Emmeyi ve komple boruları temizletin.
Susturucular tıkanmış olmalı onu gösterin.
Hiç bişeyi kalmaz sonrasında arabanızın.
Dilerseniz hepsi için önerceğim yerler var çokta iyi gönül rahatlığı ile yaptırabilirsiniz.
Egzost dumanına baktın mı hiç? Eğer eskisine göre koyulaşmışsa yetersiz hava girişi dolayısı ile kalitesiz yanma ve buna bağlı performans düşümü yaşıyor olabilirsin.Hava giriş sisteminde sorun yoksa motoru dinle vuruntulu ise enjektörlerden biri yada bikaçı tıkalı olabilir.El frenini kontrol ettirebilirsin.Diğer söyleyebileceklerim ise arkadaşlarınkiler ile aynı.
Grey Goose ...
Turbo sorunsuz onu kontrol ettirdim,enjektör temziliği ihtiyacı var gibi...kayışlar derken?onu anlamadım...
Hiç yakıtla filan enjektörleri temzilemek için uğraşmıyım diyorum,enjektörleri söktürüp cihaza bağlayıp ölçümleri yapsınlar hem de temizlesinler die düşünüyorum.
Hava filtresi temiz daha 2000 km yol yapmadı ama çıkan baya bi kötüydü.Eksoz için de bakacaklar enjektörlere bakarken.Balatalar da sorun olduğunu sanmıyorum araç boşta dahi gaz yemiyor.
hava filtresi yeni değişti.
katalizörde temzilenecek sanırım ama burda şu konuyu söyledi ustalar; iki şekilde katalizör sökülür dediler 1.eksoz kesilecek ama bu sefer muayenede sorun çıkabilirmiş 2.üstten ulaşacaklarmış o da katalizörü kırabilirmiş(muhtemelen kırılacak).Hangisi daha mantıklı???Birde katalizör tıkanırsa bu kadar çok etkiler mi çekişi???
bahsettiğiniz şeyleri daha önce yapmış gibisiniz,bu işlemler zor mudur,herhangi bi riski var mı-yani her usta yapabilir mi- ücret olarakta ne kadar gibi rakam tutar sizce???bu önereceğiniz yerleri yazabilirseniz iyi olur hem herkes faydalanmış olur ya da isterseniz özelden gönderebilirsiniz,memnun olurum...
Egzost dumanına hiç dikkat etmedim ama motor vuruntusundan ziyade motor daha sesli bi şekilde çalışmaya başladı....
Aynı sorun bende de var , yakıt arttı ve araç gazı yemiyor.
bazen sabit hızla giderken 1-2 saniyeligine gazı bile kesiyor.
Biraz araştırdım sorunun EGR valfından kaynaklaniyor olabilir dedi ustam.
Bu cumartesi arabamı şaşmaza bırakıcam bakalım nasıl olucak ...
tam olarak aynı problemi bende yaşıyorum. ne hava filtrasi ne mazot filtresi nede yakıt değişikliği bir iyileşmeye sebep olmadı bilgisayara bağlayıp baktıklarında debimetrede bir problem yoktu turboda da bir problem olmadığını söylediler. konuyu takip ediyorum umarım çözüm bulunur.
Bende serviste bilgisayara bağlattığımda bütün değerler olması gereken aralıkta çıkıyor.Özel serviste bakınca da normal aralıkta gözüküyor ancak enjektörlerde çok az bi bozulma,debimetre de ise çok fazla olmamak kaydıyla olması gerekn değerlerden çok az bi düşüklük görülüyor ama kabul edilir değerler içinde olduğu için herhangi bi sorun teşkil etmemesi gerekiyormuş,iyi bir temzilikle hallolur dedi ustam(bi ihtimal değiştirmek zorunda kalırmışız).
donanımlı bır bosch servıse gıtmelısın bostancı bence cok ıyı enjektorlerın sokulup sıstemde yakıt degerlerıne bakılacak degerler mınumuma yakınsa kı yuzde 80 oyle enjektor tamır takımı alıp degısmen gerekecek ve sıstemde oranları ayarlayacaklar aracın ılk gunku gıbı olacak fıyat 600 tl
carbon clean diyorum başka bişey demiyorum...piston yuvaları temizleniyo kurum bağlayan heryer açılıyor...
emilsiyon değerlerine baktirin aracinizin bilgisayarda ariza cıkmiyorsa egr falan tikanmişta olabilir servisin bunu cözmesi gerek 2 3 parca sokerek
Kaming Son
Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene
Dumani Üstünde Punto
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri