murat aküden kaynaklı bir durum sanıyorum
genelde akünün şarzı zayıf olduğunda bunu yapıyor
istersen akünün şarzını ölçtür gözlerden her hangi birinde kaynatma olup olmadığına bir baktır
son 10 gündür başıma iki kez gelen bir sorundan bahsetmek istiyorum. aşırı soğuk havayı gece gören gp sabah çalıştırdığımda 2-3 saniye kadar hararet göstergesi kırmızı ışık seviyesinde yanıyor ve hemen 0 a iniyor. sebebi ne olabilir acaba.
murat aküden kaynaklı bir durum sanıyorum
genelde akünün şarzı zayıf olduğunda bunu yapıyor
istersen akünün şarzını ölçtür gözlerden her hangi birinde kaynatma olup olmadığına bir baktır
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
bu sorunlar aküden.. araba şimdilik çalışacak sonra gevelemeye başlıcak birgün çalışmayacak. kış geldi zayıf aküler bu uyarıları verecek..
olabilir hemen baktırıyım. cam indirip kaldırma düğmesinede bişeyler oldu. içine kar kaçmıştı düğmelerin. şimdi şoför tarafından sağ ön cam açılıyo ama kapanmıyo. iyicene bastırırsam kapanıyor. onada baktırırım. gp nin yeniyıl hediyesi olsun bu masraflarda bana.
akünün şarjını ölçtürüp geldim normalmiş. gittiği yere kadar bakalım.
aynı dertten muzdaribiz.
diğer konuya bakarsanız dertlisi çok
https://forum.grandepuntotr.com/tekn...r-uyarisi.html
Granit Gri F.I.R.E Dynamic KP + SP + AJ
akünün şarzı gün içinde normal çıkabilir
önemli olan uzun süre bekledikten sonra gözlerinde bir kaynatma varsa şarzı düşer ancak çalıştırdırdıktan bir süre sonra aracın dinamosu aküyü doldurur sende ölçüm yaptırırsan normal çıkar önemli olan sabah hiç çalıştırmadan akünün şarzını ölçtürmek
birde eğer aracın yanındaysa senin bir şeye bakmanı istiycem
aracının yanına git akünün üzerindeki kapakları açıp tek tek gözleri kontrol et bakalım herhangi bir gözde kabarcık çıkıyormu aynı su kaynar gibi baloncuk çıkması var mı var ise akü şarzı tutamıyor kaynatma var demektir
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
akücüye gittiğimde baktılar içinr dışına anlayan bir arkadaşım var bu işlerden yarın sabah birde ona göstereyim. kendi ustamı aradım o da aküden olabilir dedi. sonra ona baktırdım araba çalışmadan ölçmem lazım dedi. şu anda normal dedi. aküyü değiştirmemi tavsiye etti. mutlu akü 60 lık 110 liraymış aradık sorduk. üstündeki akü 50 lik sanırım. kaçlık takacaz bilgi verirsen sevinirim
ustanda aynı benim dediğimi söylemiş
60 lık takarsan daha faydalı olur ama daha fazla yükseltme amperi diyotlara zararı var
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
kardeşim aynı sorunu bende dün yazdımmmmmm bendede aynı sorun var bakalım kavaklıdere servisinde müslüm abi bu sorunu çözebilecek mi? az kaldı müslüm abi 3000 km sonra sendeyim))
1. Akü kabloları oksitlenmiş olabilir.
2. Kutup başları gevşemiş olabilir.
3. Akü bitiktir.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri