8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Dualogic Yokuş yukarı Vites değişimi

  1. #1
    Bora Kiriş
    Chevaliers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/11/2010
    Mesajlar
    98
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 8

    Standart Dualogic Yokuş yukarı Vites değişimi

    selam arkadaşlar,

    Benim oturduğum yer biraz yokuşlu olduğundan, yokuş yukarı çıktıktan sonra 1. vitesten 2 ye kendisi geçmiyor hemen, hatta uzunca bir süre.ben kendim 2 ye alıyorum sonra kendisi devam ediyor.
    Bu böylemidir yoksa yanlış yaptığım birşey mi var?

  2. #2
    Kendi isteğiyle forumdan uzaklaştırılmıştır. Misafir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/07/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 660

    Standart

    Alıntı Chevaliers Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar,

    Benim oturduğum yer biraz yokuşlu olduğundan, yokuş yukarı çıktıktan sonra 1. vitesten 2 ye kendisi geçmiyor hemen, hatta uzunca bir süre.ben kendim 2 ye alıyorum sonra kendisi devam ediyor.
    Bu böylemidir yoksa yanlış yaptığım birşey mi var?
    Ne sizin ne de aracınızın yanlış yaptığı birşey yok Bu, dualogıc şanzımanda olağan bir durum. Herhangi bir sorun yok. Bazen yokuşta devrini bulamıyor doğru. 3000-4000 leri görürken dahi vites büyümüyor, o sırada otomatik konumdan çıkarmadan elinizle müdahele edin, normale dönecektir.

  3. #3
    Bora Kiriş
    Chevaliers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/11/2010
    Mesajlar
    98
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 8

    Standart

    Bende öyle yapıyorum.Hep böyle yapa yapa zarar vermiyim şanzıma diye tırsmıyor değilim.
    Malum biraz narin bizim şanzımanlar.

  4. #4
    Kendi isteğiyle forumdan uzaklaştırılmıştır. Misafir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/07/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 660

    Standart

    Alıntı Chevaliers Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende öyle yapıyorum.Hep böyle yapa yapa zarar vermiyim şanzıma diye tırsmıyor değilim.
    Malum biraz narin bizim şanzımanlar.
    Bizim araçlarımızın şanzımanları hem otomatik hem manuel olarak tasarlanmiş, herhangi kötü bir durum olmaz. Servis teknik uzmanımız bana bu cümleyi kurdu

  5. #5
    murat bildir
    MURAT_41_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    257
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    erken vıtes degısımı ıstıyorsanız ( eco ) konumunda kullanmanızı tavsıye ederım

  6. #6
    Bora Kiriş
    Chevaliers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/11/2010
    Mesajlar
    98
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 8

    Standart

    Genelde zaten eco modunu kullanıyorum.Sadece yokuşta eco dan çıkıyorum, yokuş bitince tekrar eco ya alıyorum fakat gene değiştirmiyor.

  7. #7
    Mustafa Usta
    USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/11/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    2.386
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1096

    Standart

    Bu araçları alınca verilen katalogları çok iyi okumak gerekiyor,birçok detay var içlerinde,bu sorulan sorunun cevabını da katalogda bulabilirsiniz,otomatik konumdayken vites kolunu (+) konumuna çekerek vitesi büyütmenin veya (-) ye iterek küçültmenin robotize şanzımana hiçbir zararı yok,dualogic şanzımanın en güzel özelliklerinden biriside bu,otomatik kullanımda geçici olarak robota hükmedebiliyorsunuz...

  8. #8
    murat bildir
    MURAT_41_41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    257
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    kullanım seklınız dogru vıtese gecmemesıde normal her hangı bı sıkıntı yok o zaman ıstedegınızı gerceklestırmek ıstıyorsanız malesef manuel gecırmek zorundanız

Benzer Konular

  1. Dualogic vites yokuş çıkarken takılı kaldı!
    hayalci79 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 24/01/2012, 11:54
  2. 2. viteste gaz vermeden %3 eğimli yolda yokuş yukarı gidersem??
    xarsi tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 19/10/2011, 09:58
  3. yokuş yukarı hangı devır arasında çıkmak makuldur?
    ZV 007 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 27/01/2011, 03:16
  4. Yokuş Yukarı Performansınız Nedir?
    circassiancomis tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 59
    Son Mesaj: 04/01/2011, 21:54
  5. Dualogic baskı balata değişimi
    smartmavi tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 27/11/2010, 01:13

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com