ilker abi ne gibi değişiklikler yaptılar konuyu biraz açman mümkünmü?
Printable View
1700 Yetkili serviste fiyat dışarıda daha uygun ama ilerde garantiden yana başım ağrımasın diye özellikle oraya taktırdım ve şimdilik çok memnunum birde gerçekten bugüne kadar gittiğim yetkili servisler içinde en ilgilileri bence.
LPG işini yapan ilk yetkili servis olması da + yanlarından.
vialle veya teleflekse bakın şuan için en iyi lpg bunlar
vialle lpg yi sıvı şekilde enjekte ediyor benzin gibi yani lpg de son sistem bu
teleflseks gfı die bir sistem çıktı adamların 5 tane garanti ettiği tahdütü var bunları şu şekilde yazmış sitesinde ;
LPG montajı yapan bir firma, kalitesinden ve performansından çok emin olduğu bir ürüne aşağıdaki 5 taahhütü tereddütsüz verebilir. Bir LPG montajının tüketiciye fayda sağlaması, bu 5 maddenin birden takılan üründe olması ile mümkündür. Bunlardan birinin dahi eksik olmasını GFI kabul etmez. LPG montajından en üst düzeyde fayda, ancak bu 5 maddenin beraber sağlandığı durumlarda mümkündür.
Bu 5 Taahhüt Nedir ?
1. Motor arıza lambası yanmayacak,
2. Tasarruf, litre bazında garanti edilecek, (Örnek: 100 Km.de 10 Lt. benzin tüketen bir otomobil, 100 Km.de 11,5 Lt. ortalama %15 daha fazla LPG tüketir)
3. Aracın çekişi düşmeyecek,
4. Araç ayar için servise tekrar gelmeyecek,
5. Sabah çalışma zorluğu ve yüksek devirlerde LPG'den benzine geçme sorunu yaşanmayacak.
Eğer bunlar montaj atölyesi tarafından tüketiciye sağlanmazsa şu sorunlarla karşılaşabilirsiniz :
1. Motor arıza lambası yanar ve önemsemezsiniz ancak aracınız bu durumda hava-yakıt karışımında düzensiz bir yapıya geçmiştir. Yüksek ısıdan dolayı motor ve üst kapak, conta, subaplar ve yuvalar zarar görebilir.
2. LPG taktırılmasının en önemli sebeplerinden birisi tasarruf sağlamaktır. Tasarruf şu şekilde hesaplanır ; Benzinde 100 km. de 7 litre yakıt tüketen bir otomobil LPG'de ortalama %15 civarında bir artış sağlar ve 8 litre LPG tüketir. Eğer LPG montajı sonrası bu oranı yakalayamazsanız tasarruf beklentiniz hesapladığınız gibi olmayacaktır.
3. Enjektörlerin manifolda uzak bir mesafeden takılması, LPG ECU'sunun kalitesiz olması veya kötü bir kalibrasyon yapılmasından dolayı aracınızın çekişinde sorun yaşayabilirsiniz. Özellikle, yüksek hızda ve rampalarda bunu hissedilebilirsiniz.
4. LPG montajı esnasında yapılan ayar tekrar tekrar bozulmamalı ve araç ayar için servise tekrar gelmemelidir. Bu tip sorunlarla çok karşılaşılmasının en büyük sebebi ECU'nun yetersiz olmasıdır.
5. Bunların haricinde aracınız sabahları çalışma zorluğu yaşamamalı ve yüksek devirlerde benzine atmamalıdır.
Yukarıda yazılı 5 maddenin montaj atölyesi tarafından önemi size anlatılmalıdır. Bunlar tüketici için son derece önemlidir. LPG montajından (Kalibrasyon-ayar) kaynaklı olarak arıza lambasının sürekli yanması, performans kaybı, ayarın bozulması gibi sorunların yaşandığı bir LPG montajı kesinlikle başarısızdır ve araç bu durumdan zarar görür.
GFI LPG SİSTEMİ MONTAJI SONRASI VERİLEN 5 TAAHHÜT
LPG montajı yapan bir firma, kalitesinden ve performansından çok emin olduğu bir ürüne aşağıdaki 5 taahhütü tereddütsüz verebilir. Bir LPG montajının tüketiciye fayda sağlaması, bu 5 maddenin birden takılan üründe olması ile mümkündür. Bunlardan birinin dahi eksik olmasını GFI kabul etmez. LPG montajından en üst düzeyde fayda, ancak bu 5 maddenin beraber sağlandığı durumlarda mümkündür.
Bu 5 Taahhüt Nedir ?
1. Motor arıza lambası yanmayacak,
2. Tasarruf, litre bazında garanti edilecek, (Örnek: 100 Km.de 10 Lt. benzin tüketen bir otomobil, 100 Km.de 11,5 Lt. ortalama %15 daha fazla LPG tüketir)
3. Aracın çekişi düşmeyecek,
4. Araç ayar için servise tekrar gelmeyecek,
5. Sabah çalışma zorluğu ve yüksek devirlerde LPG'den benzine geçme sorunu yaşanmayacak.
Eğer bunlar montaj atölyesi tarafından tüketiciye sağlanmazsa şu sorunlarla karşılaşabilirsiniz :
1. Motor arıza lambası yanar ve önemsemezsiniz ancak aracınız bu durumda hava-yakıt karışımında düzensiz bir yapıya geçmiştir. Yüksek ısıdan dolayı motor ve üst kapak, conta, subaplar ve yuvalar zarar görebilir.
2. LPG taktırılmasının en önemli sebeplerinden birisi tasarruf sağlamaktır. Tasarruf şu şekilde hesaplanır ; Benzinde 100 km. de 7 litre yakıt tüketen bir otomobil LPG'de ortalama %15 civarında bir artış sağlar ve 8 litre LPG tüketir. Eğer LPG montajı sonrası bu oranı yakalayamazsanız tasarruf beklentiniz hesapladığınız gibi olmayacaktır.
3. Enjektörlerin manifolda uzak bir mesafeden takılması, LPG ECU'sunun kalitesiz olması veya kötü bir kalibrasyon yapılmasından dolayı aracınızın çekişinde sorun yaşayabilirsiniz. Özellikle, yüksek hızda ve rampalarda bunu hissedilebilirsiniz.
4. LPG montajı esnasında yapılan ayar tekrar tekrar bozulmamalı ve araç ayar için servise tekrar gelmemelidir. Bu tip sorunlarla çok karşılaşılmasının en büyük sebebi ECU'nun yetersiz olmasıdır.
5. Bunların haricinde aracınız sabahları çalışma zorluğu yaşamamalı ve yüksek devirlerde benzine atmamalıdır.
Yukarıda yazılı 5 maddenin montaj atölyesi tarafından önemi size anlatılmalıdır. Bunlar tüketici için son derece önemlidir. LPG montajından (Kalibrasyon-ayar) kaynaklı olarak arıza lambasının sürekli yanması, performans kaybı, ayarın bozulması gibi sorunların yaşandığı bir LPG montajı kesinlikle başarısızdır ve araç bu durumdan zarar görür.
GFI LPG SİSTEMİ MONTAJI SONRASI VERİLEN 5 TAAHHÜTLPG montajı yapan bir firma, kalitesinden ve performansından çok emin olduğu bir ürüne aşağıdaki 5 taahhütü tereddütsüz verebilir. Bir LPG montajının tüketiciye fayda sağlaması, bu 5 maddenin birden takılan üründe olması ile mümkündür. Bunlardan birinin dahi eksik olmasını GFI kabul etmez. LPG montajından en üst düzeyde fayda, ancak bu 5 maddenin beraber sağlandığı durumlarda mümkündür.
Bu 5 Taahhüt Nedir ?
1. Motor arıza lambası yanmayacak,
2. Tasarruf, litre bazında garanti edilecek, (Örnek: 100 Km.de 10 Lt. benzin tüketen bir otomobil, 100 Km.de 11,5 Lt. ortalama %15 daha fazla LPG tüketir)
3. Aracın çekişi düşmeyecek,
4. Araç ayar için servise tekrar gelmeyecek,
5. Sabah çalışma zorluğu ve yüksek devirlerde LPG'den benzine geçme sorunu yaşanmayacak.
Eğer bunlar montaj atölyesi tarafından tüketiciye sağlanmazsa şu sorunlarla karşılaşabilirsiniz :
1. Motor arıza lambası yanar ve önemsemezsiniz ancak aracınız bu durumda hava-yakıt karışımında düzensiz bir yapıya geçmiştir. Yüksek ısıdan dolayı motor ve üst kapak, conta, subaplar ve yuvalar zarar görebilir.
2. LPG taktırılmasının en önemli sebeplerinden birisi tasarruf sağlamaktır. Tasarruf şu şekilde hesaplanır ; Benzinde 100 km. de 7 litre yakıt tüketen bir otomobil LPG'de ortalama %15 civarında bir artış sağlar ve 8 litre LPG tüketir. Eğer LPG montajı sonrası bu oranı yakalayamazsanız tasarruf beklentiniz hesapladığınız gibi olmayacaktır.
3. Enjektörlerin manifolda uzak bir mesafeden takılması, LPG ECU'sunun kalitesiz olması veya kötü bir kalibrasyon yapılmasından dolayı aracınızın çekişinde sorun yaşayabilirsiniz. Özellikle, yüksek hızda ve rampalarda bunu hissedilebilirsiniz.
4. LPG montajı esnasında yapılan ayar tekrar tekrar bozulmamalı ve araç ayar için servise tekrar gelmemelidir. Bu tip sorunlarla çok karşılaşılmasının en büyük sebebi ECU'nun yetersiz olmasıdır.
5. Bunların haricinde aracınız sabahları çalışma zorluğu yaşamamalı ve yüksek devirlerde benzine atmamalıdır.
Yukarıda yazılı 5 maddenin montaj atölyesi tarafından önemi size anlatılmalıdır. Bunlar tüketici için son derece önemlidir. LPG montajından (Kalibrasyon-ayar) kaynaklı olarak arıza lambasının sürekli yanması, performans kaybı, ayarın bozulması gibi sorunların yaşandığı bir LPG montajı kesinlikle başarısızdır ve araç bu durumdan zarar görür.
beyin farklı borular farklı ve daha birkaç aksam daha farklı normal kit kullanmıyorlar atikerin sadece bir versiyonu oluyor adamlar bunu uzun uğraşlar sonucunda başarmışlar bu nedenle herşeyi anlatmıyorlar sadece sorunsuz yapıp teslim ediyorlar ama gerçekten belli bile değil istersen ara ankara -sincan atiker bayii teknogaz oto gaz ismail bey var mühendis arkadaş bir sor istersen antalyada olduğun için sana veya senin sitemi yapacak olan arkadaşlara belki bilgi verirler sormanda fayda var---0312 271 37 63---0542 590 20 60
İlker hocam bilgi için teşekkürler ılerıde taktıracagım marka BRC idi mocanda fakat siz Atiker Tekno otogaz dıyorsunuz gayette basarılar ımıs ileride atiker taktırırım dıye dusunuyorum bu fırmada donusum yaptıran dıger Tjet olmayan arkadaslarda ılerıde fıkırlerını paylasır umarım
Atiker
Zeynel slm,
Ankara'da montajcım Mocan otogaz start stop lu araçlara uygun yazılımın geliştirildiğini söyledi. Yıllık bakımdan sonra gidip deneyeceğiz. Lpg de cok esprisi yok belki ama denemekte fayda var.
Bilindiği gibi lpg li araçlarda s-s sistemi aynen çalışıyor. Ancak tekrar start durumunda yine benzinle çalışıp lpg ye geçiyor idi. Şimdi bunu da ortadan kaldırabilecek bir yazılım varmış BRC'de...
merhaba arkadaşlar.
dizel puntodan önce 1.6sx 2000 model bravom vardı.
BRC sıralı ile 36bin km kullandım. hiç sorun yaşamadım.