geçen benim araba liftdeyken şöyle bir göz ucuyla baktım alt taraf komple kapalı,fabrika çıkışı muhafazalımı yoksa benden önceki arkadaşmı yaptırdı acaba?araba 2006 1,3mjt dyn 3k..skydome da var havam batsın:)
Printable View
geçen benim araba liftdeyken şöyle bir göz ucuyla baktım alt taraf komple kapalı,fabrika çıkışı muhafazalımı yoksa benden önceki arkadaşmı yaptırdı acaba?araba 2006 1,3mjt dyn 3k..skydome da var havam batsın:)
vay be bu kadar muhabbet oldu bir egr için yorum gelmedi :)
ucuz birşey taktırabilirsiniz özel servislerde :)Alıntı:
Arabanın altını ilk vurduğumda forumda benzer tecrübeleri aradım ve bu demiri öğrendim hatta resmini gördüm ancak bu demir bende yok? Bak kıllandım şimdi :)
egr hakkında pek bilgim yok. eğer ilerleyen km de de aynı sıkıntı yaşanırsa servise göstermekte fayda var.Alıntı:
vay be bu kadar muhabbet oldu bir egr için yorum gelmedi :)
başına gelen, bilen bir arkadaşta size burada yardımcı olacaktır.
multijetlerin genelde egr sorunu yoktur olsada nadir görülüyor.
Can arkadaşımız doğru söylüyor bizler maalesef bir çok parçanın araç üzerindeki faydasını bilmeden yorum yapıyoruz
Can'ın paylaştığı bilgilere ilave olarak şunu belirteyim karter muhafazası terimi plastikler için çok doğru bir terim değil neden çünki bu plastik muhafazaların görevi karteri kazadan yada tozdan çamurdan korumak değil
öncelikli görevi yüksek süratlerde araç bir rüzgara maruz kalır ve bu rüzgar aracın her tarafını kapladığı gibi altından da geçer alttan geçen rüzgarın mümkün olduğunca sürkülasyona uğramadan arka taraftan çıkabilmesi ve aracın dengesini bozmaması için yapılan çalışmalardan biridir bu muhafazalar aracın altında ne kadar az çukur açıklık olursa o kadar yola hakim olur tabii bizde araca
bir diğer faydası dizel araçlarda muhafazanın iç kısmında bir keçe bulunur oda kısmi ses izalasyonu için...
Gecen hafta cukurdan gecer ıken demır yukarı dogru egılmıs dedıgınız gıbı eksoza deymıs aracı ılk calıstırmamda acayıp bır ses gelıyordu pazar sabahı servıse gıttım ses var dıye bır baktılar demır yukarı egılmıs demırı asagıya cektık ama buseferde cok asagıda oldu gıbı geldı tırsıyom degecek dıye bu demırı garantıden degıstırme fırsatımız varmıkı ve bu demır servıste kac tl dır
Arkadaşlar, Can arkadaşımızın dediklerine katılıyorum. Gereksiz olsaydı anında sökerlerdi. unutmayın direksiyon daki alt tarafı kuruş edicek led leri söktüler, maliyet için.
Karter koruma olarakta arkadaşlar sakın metal taktırmayın. Orjinal koruma zaten baklittendir. Normalde T-jetlerde altı kapalı gelir. Diğerlerimizde para vererek taktıra bilir. Karter koruma adını biz kullanıyoruz onun tam görevi o değil aslında.Rüzgarı kesmesi ve yağmur suyunun gelmesini önlemesidir. Zaten yüksek hızlı darbelerde saç tan olanda korumaz darbeyi olduğu gibi iletir. hafif geçişlerde ise plastik sürter bizde altı sürtüyor diye ordan geçmeyiz. Ama en önemli şey ise hayatımızı ilgilendiren durumdur. Bizim araçlarımız kaza anında motoru yere bırakır. böylelikle motor arabanın atına doğru gider ve iç kabinde sürücü ve yolcuyu korur. Eğer çelik saçtan olursa motorun düşünü engeller ve motor kabini sıkıştırır buda içerdeki sürücü ve yolcuya zarar verebilir. Bakalit olan zaten motoru tutamaz motorla birlikte iner. Bu nedenle bakalit olanından tavisiye ederim. Ben kullanıyorum.
o değil de bizim araçlarda kaputun içinde halıfleks var mı?
hımmm benim araba da ondan yok...motor kapotunun içinde...acaba ne kadar?