bence arkadaş yapsın hem görelim nasıl olmuş?herşeyin bir ilki vardır )
Printable View
bence arkadaş yapsın hem görelim nasıl olmuş?herşeyin bir ilki vardır )
parana yazık arkadaşım. Bu işler öyle sanıldığı gibi kolay değil. En kalitelisinde bile ayda bir ustanın çayını içmeye mahkumsun. Hortum patlayacak yok yerine uymayacak cart curt...PAran varsa bide heyecan istiyorsan gir bu işin içini. Ama bir ay sanayide sürüneceksin...
Nerden biliyorumm yaşadımmmm :D:D
Ki bneimki turbosuz araca değilde turbolu aracın turbosunu büyütme işi idi...
bende umuyorum şanzuman ve motorun uyumlu olmasını.starjet sanzuman ve fire motorun tam uyup uymadığını veya ölçüleriyle öğrenebileceğim bir kaynak var mı ?
küçük bir turbo az bg artışı ve bunun yanında parçalar dayanım sınırının altında calıştırılabilirse bi problem olmaz gibi geliyor.
benimkisi turbo taktıracagımdan filan degil. merak ettim sadece. böyle bir bilgiye nette karşılaşmadım da. 105hp, 135 hp turbolu, abarth, supersport.. abarth vede esseesse yi ayırdık bunlarda farklar çok biliyorum. 135hp ile 105 turbosuz arasında ki motor şanzıman farkını gerçekten merak ettim. süspansiyon degişik diye okumuştum galiba..
benzinli turbo beslemeli motorların teknik verileri elimde mevcut değil ancak
1.3 multijet 75 - 90 hp arasında da motor yapısı bakımından ufak farklar mevcut. piston çapları. segman değerleri, pimler v.s. bakımınndan.
turbo ile turbosuz motorun arasında kesin fark vardır diyebiliriz çünkü sıkıştırma oranı fazla, aracın uzun süre kullanılacağı göz önüne alınca, belli başlı parçaların dayanıklı olması gerekir ve buna göre çeşitli farklar mevcuttur turbosuzlara göre.