bence ellerinde var parça ama dışarı vermemek için yok diyorlar. 2güne getiririz diyorlar ve ciddi anlamda işçilik parası alıyorlar.
Printable View
bence ellerinde var parça ama dışarı vermemek için yok diyorlar. 2güne getiririz diyorlar ve ciddi anlamda işçilik parası alıyorlar.
1. vitesten 2. vitese geçtikten sonra gırrrrrrr giye mi bi ses geliyor bu ise debriyaj değişcek demektir. şimdi bi sorun daha söylediler debriyaj üst merkezi; bu tamir olmazmı sonuçta içindeki keçeler değişcektir bana göre, hiç incelemedim parçayı ama büyük ihtimal içindeki keçelerdendir.
debriyaj üst merkezin tamir takımını henüz yapmadılar punto için
kopmle değişiyor
ayrıca içinde keçe değil bir piston yay ve yuvarlak lastikler var
zamanla lastikler aşınıyor yada yırtılıyor ve hidroliği basamıyor
bu yüzden debriyaj çatalını ittiremiyor sistem ve arıza meydana geliyor
genelde sıcak havalarda yaşanan ve ortaya çıkan bir problem
bugün arabamı aldım servisten. debriyaj üst merkezi değiştirdim 200tl+işçilik toplamda 280 tl fatura çıktı bana.. arabanın çalışması yürüyüşü değişmiş. ama hala geri vitese takınca gırcccc die ötmesi devam ediyor düzelmedi. sorduğumda fiat buna çözüm bulamadı önce 1.vitese sonra geriye takın diyor. istedğim olmadı açıkcası ses yapmaması için vermiştim servise ama vites geçişleri debryaj eskisine göre daha güzel. nasıl yapıcaz bilmiyorum bu sesi neden olduğununuda hala tam olarak bilemiyorm.
geri vitese takarken bu sorunu yaşamamak için iki yol var
ya ilk önce bire takıp sonra geriye takacaksın
yada
geriye takmak için hamle yaptığında debriyaj pedalından hafifçe ayağını kaldırıp basacaksın sorunsuz ve sessiz bir geçiş olur
ayrıca bu bir sorun değil fiat şanzumanlarının karakteristik bir özelliğidir
peki coskun bişi daha sorucam benm debriyaj çok dipte milim oynatınca daha gaza basmama fırsat wermeden titreme yapıyo araba çok dipte kavrıyo neden dir düzelme şansı varmıdır?
debriyaj ayarı otomatik ayarlı ama
bu kadar aşağıda kavramaması lazım üst merkezi değiştiren yere git
durumu anlat
ayar yapılmıyor diyebilirler debriyaj pedalının arkasında ayar cıvatası var
eğerki ayarla kurtarmayacak gibi ise durum baskı balatanın ayaklarına ve yaylarına bakarlar sonuçta böyle kullanırsan vites geçişleri sert olur tam ayırma olmaz cartlama da yapar normale ayarlamalrı lazım
gırc sesi ve vitesler arası geçiş problemini neden garanti kapsamına almıyorlar anlamıyorum aracım 2009gp 30.000de servise götürdüm fiat araclarının genellıkle bu sorunu verdıgını söyledıler sonrada kullanıcı hatasından kaynaklandıgını bahsettiler.aracı sert kullanan biri degılım.aranızda fiat merkeze telefon acıp sikayette bulunan oldumu ?