Arkadaşlar yakın zamanda foruma direksiyonumun arızasıyla ilgili birşeyler yazmıştım..Bu arıza ayyuka çıktı çıkardığı sesten arabaya binmeyi istemez olmuştum..El mecbur servisin yolunu tuttum ve klasik çözüm "Direksiyon kutusu değişecek"...
Yalnız daha sonra ikili ilişkilerim sayesinde bana şunu söylediler:
Bu arıza çok sık çıktığı için aracınızın garantisi bitse dahi iyi niyet garantisi kapsamında (anladığım kadarıyla bu olaydan faydalanmak için periyodik bakımları aksatmadan yaptırmak gerekiyor) aracımın yapılacağını söylediler..
Yetkili arkadaş normalde masrafın 2000 tlyi bulacağını fakat bu zamana kadar en fazla 1000 tl masraf çıktığını tamamen fiat tarafından da karşılanan tamiratların olduğunu söyledi..ben yarın tekrar fiyat alcam..fiyatı alınca tekrar yazarım...
Malum çokça başa gelen bi sorun olduğundan arkadaşlara durumu anlatmak istedim...
iyi forumlar...
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!!
Tuğrul, söylediğin gibi Tofaş bu soruna eğilmeye başladı.Birçok arkadaşımız garantisi bitmesine rağmen üretici kaynaklı olduğu düşünülen bu problemi ücret ödemeden hallettiler.İyiniyet garantisi kapsamında yapılıyorsa aracı kullandığımız süre boyunca yetkili servislere gitmek durumundayız,
Geçmiş olsun...
Araç sürekli olarak servise bakmlarını yaptırıyorsa iyi niyet garantisinden tamamen ücretsiz yapılabiliyor ..
Kesinlikle para verme derim.bütün servisleri dolaş (gerçi mardinde kaç servis var bilmiyorumolmadı müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlat.%90 oranında arkadaşlarımız para vermeden hallettiler.
Arkadaşlar 2006 model puntolarda direksiyon motoru kronik bir arıza oldunu fiat kabul etti (city modlu fiatlarda direksiyon pompası yoktur herşeyi bir motor ve mafsal ayarlıyor hidrolik sistem kullanılmaıştır) Herhangibir fiat servisine gidip bunun kronik arıza oldunu bildinizi değiştirmeye mecbur oldunu tüketici haklarından filan bahsederseniz hiçbir sorun çıkarmadan garantisi bitmiş araçlarda bile değişim yapılıyor yalnız büyük servislere gitmeniz lazım mesela BİRMOT gibi büyük firmalar bunu biliyor ama ufak dandik yetkili servislerin kendinden haberi yok yada işi biliyor fiattan garantiden değiştirip müşteriden extra para almak için salağa yatıo başıma geldi ve Küçükyalı Birmot servis müdürü baya yardımcı oldu burdan tekrar ona teşekkür fiat müşteri memluniyetini iyi yapıyor bravo valla
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
peki bu değişimden faydalanmak için müşteri hizmetlerinden mi yoksa direk servisten mi faydalanmak lazım müşteri hizmetleri pek yardımcı olmuyor...yardımlarınızı bekliyorum...
işte ben tam tersini yaptım öyle sonuç aldımönce müşteri hizmetlerini aradım olmaz dediler sizin araç bu değişimden faydalanmıyor dediler. bende birkaç servis gezdim son gittiğim servis fiat tan onay aldı...nasıl olduysa iki tarafda aynı şase no sundan bakıyor biri onay veriyor birisi vermiyor anlamış değilim....
neyse city sorunundan kurtuluyorum şimdilik
![]()
Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik
merhaba Ender ;
her 2006 modelde bu sorun var diye birşey yok sende biliyorsundur. bende 2006 GP kullanıcısıyım. City arızası hiç yaşanmamıştır aracımda.
İçim ferahladı valla üstadım. Bana böyle güzel şeylerle gelse keşke herşey.
Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri