yaw bende diyorum gökçe ne anlatmaya çalışıyor
birazcık aklım vardı onuda başımdan aldın :-)
Printable View
ben sacma bısey uretmem,jant egrı bıle olsa asırı olmadıktan sonra,balans sıfırlanır...jantın egrılıgı asırı olmamakla bırlıkte yuksek suratte frene basınca tıtremeyle bellı eder kendını..asıl sebep fren dıskı egrılıgıdır ama jant ta onemlı bı husus...
düz eksenler üzerinde milimlik dahi eğrilikler balansa sebeb olur
sadece eğrilik balans meydana geldiği dönüş hızında titreşim oluşturur
bu balansın oluşmasıyla frenlemenin hiç bir alakası yoktur
sonuçta sende disklerin en baş etken olduğunu söylediğine göre uzatmaya gerek te yok zaten
sağol paylaşımların için
ayrıca tabıkı jant dıskle beraber değil..ama bırbırlerıne baglantılı ben onu demeye calıstım...dısk poryaya baglı jant dıske baglı değilmidir?
dıskın uzerınde bıjon delıgı vardır,hıc bır dısk bıjon delıksız olmaz..
dısk ve porya dısı erkek gıbıdır..
yaa coskun benı sasırtıyosun sen nasıl dıskın uzerınde bıjon delıgı yok dersın ..anlayamadım..
sorun çözülmüştür sesler z rottan ve davlumbazlardan yapıyomuş z rot değşti davlumbazlar sabitlendi saat gibi oldu oto olarak sorun çözmüş bulunmaktayızz:D