wilsonbaba Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba arkadaşlar. Aynı sorun benim 2006 model GP aracımda da var. Normal olarak garanti dışı kalmış bir araç bu. Önce müşteri hizmetlerine mail gönderdim. Ordan bana dönüş yapıp herhangi bir yetkili servise gitmemi, onların raporuna göre karar verileceğini söylediler. Bursa Teknomak servise başvurdum. Müşteri hizmetleri ile görüştüler ve sorunu bölge müdürlüğüne ilettiler. Bölge müdürlüğü de garanti süresi dolmuş olduğu için bu değişimi gerçekleştiremeyeceğini söyledi.
Garanti süresi bitiminden sonra bu değişikliği gerçekleştiren arkadaşımız var mıdır? Varsa özel mesaj yoluyla ya da burdan araç şasi numarasını gönderebilir mi? Müşteri hizmetleri ile tekrar irtibata geçip bunun ürün kaynaklı bir hata olduğunu ve garanti dışında da değişmesi gerektiğini iddia edeceğim fakat bir-iki tane emsal değişim de gösterirsem benim durumumdaki tüm arkadaşlara yardımı olur diye düşünüyorum.
Teşekkürler.