tekrar aynı arızayı yapacağını söylemiştim
sen en iyisi servise gidip sorunu kökten hallettir
yoksa bu şekilde başın ağrıyacak
geçmiş olsun
Printable View
tekrar aynı arızayı yapacağını söylemiştim
sen en iyisi servise gidip sorunu kökten hallettir
yoksa bu şekilde başın ağrıyacak
geçmiş olsun
En sonunda gittim servise.. Tekrardan cihaza bağlandı ve karışım konsantrasyon hatası ve ateşleme eksiği hatası verdi...
Lpg den kaynaklı diyip gönderdiler. Ya lpg yi söktürcekmişim yada çok ince bi ayar yaptırcakmışım.. :) Üstüne üslük arıza tespit adı altında yani cihaza bağlamaya 60tl para aldılar.. 10 dk için... Helal olsun valla nediyim. Çoğu insanın Çalışma süresinde bir günlük yevmiyesi bile 60 tl yi bulmazken bunlar elini kaldırmadan 10 dk da insanları sömürüyorlar.. Forumda ilgilenip cevap yazan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum...
Kartaş'a da söyleyecek söz bulamıyorum..
Cok almıslar yaa
foruma ozel ındırım yapsalardı ıyı olurdu
Bu nasıl bir çözüm yöntemidir ya :S bir kere binlerce yüzbinlerce araç LPG li ayrıca Puntoların Fire modellerin dede binlerce araç LPG dönüşüm kitli. senin bin liraya yakın para vererek taktırdığın lpg yi sökmen lazım demeleri resmen baştan savma bir yöntem gibi geldi bana. bu işin peşini bırakma yapamayan ya LPG dönüşüm kiti taktırdığım yer yada gittiğin servis ikisinden bir tanesi işlerin de ÇOK ACEMİ.
Lpg yi taktırdığım yer gerçekten işinin ustası ve inanılmaz ilgililer zaten herşeyi garanti adamların. Yaptıkları işi yapıp bırakmıyolar sürekli takipçisiler.
Serviste haklı kendi çapında ama benim kızdığım cihaza bağlamaya bile arıza tespit adı altında 60 tl almaları.
Neyseki Lpg yi taktırdığım yerde sorunu hallettiler..Yaklaşık bir hafta önce Lpg enjektörleri değişmişti. Sorun ondan kaynaklıymış...
Yani servisin yaptığı arıza tespit doğruydu... Ama aldığı ücret nekadar doğruydu bilemiyorum...
Lpg yi taktırdığım usta keşke servise götürmeden bana getirseydin benim cihazım vardı bağlardım dedi.. :) Bide orda dumur oldum nalet okudum :)
gunaydın arkadaslar bı kac sorum olucak bana yardımcı olursanız cok memnun olurum.
grande punto 1,3 dızel aracım var aksam eve gıderken (chek engie)motor kontrol arızası verdı ama aracımda herhangı bı tekleme bı sorunla karsılasmadım aracı bı kac stop edıp tekrar calıstırdım ama hala yanıyo ama dıstan bı sorun gozukmuyo neden kaynaklanmıs olabılır yardımcı olursanız cok memnun olurum tesekkuler..
buna benzer durum daha öncede sitedeki arkadaşların başına gelmişti dediğiniz ikaz lambası sarı motor resmi sanırım. eğer bir anormallik görülmüyor ise ( sarsıntılı çalışma, tekleme, Egzosttan değişik renkli duman vs ) yüksek devirler yapmadan servise gidiniz derim. Aldığınız yakıtın kötü olmasından bile kaynaklanabilir....
Merhaba,
Ankaradasınız sanırım. Lpg yi ne marka ve nereye taktırmıştınız? İşinin ehli diye bahsettiğiniz servisi merak ettim. Sizin aracınız starjet gördüğüm kadarıyla. Bu gp lerde firelara takılıyor ama starjetlere pek önermiyorlar diye bisey duydum, aslı var mıdır?
evet sarı motor resmi yanıyo gıderken durduk yere yandı her hangı bı zorlama bı sey yapmadım acaba motorda bı sorun varmı dıye dınledım yıne yok ama dedıgın gıbı olabılır zaten her halıkarda servise gitmek gerekir .yardımın için teşekkürler.
arkadaslar gunaydın gecenlerde motor cehk engie arızası veren aracım bı kac gundur kullanıyorum ısık yanmıyo zaten oncede gorunurde bı sorun yok gıbıydı. sızce servıse gıtmem gerekır mı ısık sondukten sonra60-70 km cıvarı yol yaptım ısık yanmadı.. sizce ne yapmalıyım.
Daha deneyimli arkadaşlarım vardır ama yine de paylaşayım. GP mi aldıktan 30-40 gün içerisinde aynı uyarıdan banada geldi .hemen yol yardımı aradım, geldiler. Usta abimiz fasılalı bi problem tespit etti. ikaz gittiyse geçici bir sinyal vermiştir aracın büyük ihtimal. boş vaktinde bi gidersen iyi olur sanırım. bana böyle denmişti.
turbolu araca lpg uyuyor mu ki?
bujilerin 1 ay önce değişmiş olması bujilerin sağlam olduğu anlamına gelmez...sıfır takılıpda bozuk çıkanları dahi gördüm...
1 ay içinde porseleni çatlayabilir...
hararet yükseldiğinde ASLA stop etmeyin....aksi halde conta yakarsınız
hararet yükseldiğinde klimayı yada fanı sıcağa alıp en son hızda çalışıtırın ve kaputu açın...hararetin düşmesini bekleyin...
turbolu araçlara LPG oluyor...
kayış kopupta hararet yaparsa ne yapcaz yine çalışık mı bekliycez???