nası yani punton yokmu artık:( üzücü yaaa neden ama
Printable View
nası yani punton yokmu artık:( üzücü yaaa neden ama
valla geldi bi arkadas bana sat dedı...benımde ağzımdan ok çıktı...dönemedim...ama iyi bi fiyata gitti doğrusu 31,500 ytl nasıl fiyat?...aldığım bilgilere göre yeni parti gp ler nisan da gelecekmiş...siparişi verdik bakalım...bekliyoruz....
Hocam GP var veya yok bence müsait olan her üye buluşmalara gitmeli. Buradaki tüm arkadaşlarımızın yan koltuğu bir başka üyeye açıktır. İçinizi ferah tutun. Ama tabi programınız varsa bişiy diyemem . Takmayın kafanıza yani.
06kaymak abi müsaitse ben geliyimi şimdi
G.O.P karum karsisindaki kavaklidere oto'ya dikkat edin arkadaslar. Oraya da maalesef aracinizi yalniz birakmanizi tavsiye etmem. Onceki aracimin fren balatalarini ve karburatorunu sabote etmislikleri vardir. Siz siz olun mutlaka basinda durun aracin. Servis calisani arkadas da lutfen alinmasin darilmasin bu duruma.
karumun karsısında hep onunden gecerım hıç dıkkat etmedım nerde bura ya :S alla alla kafam ıyıce karıştı
karumun hemen karşısında mexx falan war giyim mağazası
onun alt katında olması lazım tabela war fiat :)
bravo vallaaa. okadar ugrastım kavladı yapamadım.aynayı da kaplarsan artık istanbula yanına gelirim :D
gili
Sevgili dostum...
eger soyledigin seyler yani sabote edilen seyler benim servisimde olduysa neden hakkini aramaddin yasal yollardan?beni denetleyen ve bagli oldugum ve seninde urununu kullandigin tofas a neden sikayet etmedin? bunun aciklamasini beklerim? eger yapamiyorsan ben yasal yollara basvuracagimi gercekten ama gercekten uzulerek soylemek zorundayim? tamam kavaklidereden memnun kalmadin agaclidan da mi memnun kalmadin?ustun oto dan da mi ?veya samtas tan da mi? yarin seni telefonla arayacagim ok?
benimle uzaktan yakından ilgisi yok ama dikkatimi çekti. hakkını arasa da sonuç elde edebileceğini zannetmiyorum. çünkü ben bir servis müdürü olsam, servisim hakkında birinin kötü bir izlenimi varsa bunu sen aramıyosan ben yasal yollara başvuracağım demek yerine irtibat kurardım o arkadaşla neymiş problemi çözmeye çalışırdım. müşteri memnuniyetini sağlamak bunu gerektirir bence.bu arkadaş da memnun kalırdı ve bunu anlatırdı burda. örneğin ben böyle bir memnuniyetini anlatan arkadaş görsem ve böyle müşteri memnuniyetine önem veren servis olsa herkese de oraya gitmesini tavsiye ederdim. saygılar
Arkadaslar,
Bu sabah, Kavaklidere servisi muduru sayin Muslum Bey beni telefonla aradi. Konumuz yukaridaki mesajlardaki kavaklidere servisiyle ilgili olumsuz tecrubemle ilgiliydi.
Kendisi bana PM'den durumla ilgili bir yazi yazmis idi. Konu olayin 98 yilinda ayni servisin yonetiminin farkli bir sahisa (ogretim gorevlisi bir beydi) bagli oldugu bir donemde gerceklestigini ve o tarihlerde hadisenin servisle armizda anlasmak yoluyla cozulmus oldugunu yine PM'den anlatmis idim.
Bunun uzerine yaptigimiz telefon gorusmesinde, Muslum Bey servisi daha sonraki bir tarihte devir aldigini ve 98 yilindaki hicbir elemanin servisinde su anda calismadigini belirtti. Durum icin yine de ozur diledi ve ihtiyacimiz olmasi halinde bizlere her zaman servisinde yardimci olacagini belirtti.
Netice olarak, Kavaklidere servisine aracimizi teslim edebilmemiz icin beni telefonla bile olsa ikna etti. Olumlu yaklasimi ve duyarliligi icin kendisine tesekkur ederim.
Dige uyelerden ise, Kavaklidere servisin guncel durumunun degistigini bilmeyerek yorum yaptigim icin de ben ozur dilerim.
Servislerin kendilerini iyilestirebilmeleri icin hepimiz musteri olarak da uzerimize duseni yapmaliyiz. Servis yetkililerinin goremeyebilecegi aksakliklari kendilerine anlatmaliyiz, hizmet kalitesini iyilestirici her fikri onlarla paylasmaliyiz.
Sorunun bu şekilde çözüldüğüne çok sevindim! Umarım diğer servis şikayetleri de ilgili kişiler tarafından okunur ve açıklaması yapılır! ;)
Çok güzel gelişme--site cevap buluyor bir anlamda...
muhendis 06 arkadasimin inceligi icin cok tesekkur ederim...ankara grubu icin servis konusunda her zaman hizmete hazirim....