tamır kıtınde de lastıgı cope atma ıhtımalı cok yuksek.lastık patlamıs ve durana kadar yarılmıs, run flat olsa yarılma olmadan devam edebılır, ayrıca zaten patladıgı kelımesının altınıda cızmıstım ama :)
Printable View
tamır kıtınde de lastıgı cope atma ıhtımalı cok yuksek.lastık patlamıs ve durana kadar yarılmıs, run flat olsa yarılma olmadan devam edebılır, ayrıca zaten patladıgı kelımesının altınıda cızmıstım ama :)
tamam anladım senin yorumun doğru zaten ben erdemin ilk mesajında anlattığına
istinaden yazıyorum
birde goodyear patlamayan lastik yapmış diye duymuştum
hatta tv de reklamları vardı onun teknolojiside aynıdır herhalde kalınlaştır yanağı
janta basmasın ama lastiğin anası ağlasın
anlaşılan, uzun lafın kısası - bagajda mutlaka stepne olmalıdır.
yanında alınan fix&go ise +sı olur ..