Alıntı ozzi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aracın içi aynı. Isıtma sistemi kuzey ülkelerinin soğuk hava şartlarına göre
düzenlenmiş. Burası bazen -25 dereceye kadar düşüyor.
GP yi alırken ben extra hem motor ısıtıcısı hem de iç ısıtıcısı taktırdım. Bu 220 voltla çalışıyor ve de bir timer a bağlı. Gece arabayı park ettikten sonra sabah için timer la istediğin saate ayarlıyorsun.
Isıtıcıda senin hareketinden üç saat önce radyatör suyunu ve aracın içini ısıtmaya başlıyor. Sende sonra sıcacık arabana oturup sıcak bir motorla yola çıkıyorsun.
Bir de ben kendim öne kolçak? (armrest) taktım. Aynı orjinali gibi.(Fiat ta çalışanlar daha güzel olduğunu söylediler.) Arzu eden arkadaşlara adresini yazabilirim Almanyadan getiriliyor. Baya bir mektup yazdık sanki!
Selamlar
Özden
Süpermiş Şimdi hem radyatörü hemde içeriyi ısıtacak bir sistem ama 220 v diyorsunuz peki bu gerekli olan voltajı aracın regülatöründenmi karşılıyor.. Aslında büyük kolaylık ve konfor valla kışın en çok istediğim şey sıcak bir motor ve sıcak bir kabin