Baglantilardan da olabilir..
Uzin yol sonrasi kisa mesafe veya sehir icine gore daha iyi sarjda kalir aslinda...
Arabayı alalı 2 sefer Marşa basmaya Proplemi oldu araba ile uzun yol gidince oluyor vede hızlı gidince oluyor duruyorum sanki akü bitirmiş gibi gıv gıv deyip kalıyor sonra düzeliyor sizce nerden yapabilir bu sorunu
Baglantilardan da olabilir..
Uzin yol sonrasi kisa mesafe veya sehir icine gore daha iyi sarjda kalir aslinda...
Şarj dinamosu görevini yerine getiremiyor olmalı. Uzman arkadaşlarımız daha sağlıklı bilgi vereceklerdir.
Ayrıca netten alıntı;
"Problemin aküde mi yoksa alternatörde mi olduğunu anlamak için yapmanız gerekenler:
Aracınızı çalıştırın ve akü kablolarını mümkün olduğu sürece hızlıca yerinden çıkarın ve bekleyin. Eğer alternatör sistemi beslemekte zorlanıyorsa araç bir süre sonra duracaktır ve sorun alternatördedir. Eğer aracınız çalışmaya devam ediyorsa problemin aküden kaynaklandığını anlayabilirsiniz. Ayrıca dikkat etmeniz gereken diğer bir nokta ölmek üzere olan bir akü uzun bir sürede şarj olur ve kısa bir süre sonra tamamen kullanılamaz hale gelir."
Şarj Dinamosu (Alternatör) Arıza Belirtileri Nelerdir? -Çalışma Prensibi
Marş motoru yüksek ihitmal ısınınca sıkıntı yaratıyor. İlk olarak aküyü ölçtürün zaten ölçümde ortaya çıkar. Marş motoru kullanıma bağlı olarak belli bir süre sonra revizyon ister.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri