Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

  1. #1
    hikmet çelik
    happy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/06/2016
    Mesajlar
    31
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Merhaba;

    Aracım 2011 evo 45.000 kilometrede. Uzun yolda özellikle 110 km/h hızı geçince araç elimden uçup gidecek gibi oluyor. Aşırı titremeler başlıyor. Öyle ki titremeleri gaz pedalında bile hissediyorum. Aracımda büyük bir kaza olmadı bugüne kadar. Herhangi bir kronik arıza da yok. Acaba bu durum neden kaynaklanıyor olabilir.

  2. #2
    Murat Kavruk
    MKavruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/05/2016
    Yaş
    41
    Mesajlar
    615
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 253

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Merhabalar Hikmet Bey, aracınızı iyi bir ustaya ya da rotçuya götürüp titreme sebebini tespit ettirin derim. yürüyen aksamda aks, rot, salıncak, jant, tekerlek göbeği, porya gibi uzun bir liste var. Bu listeden birisi olabilir ve hiçbiri büyütülecek işlemler değil lakin ilgilenmezseniz kendilerini büyütürler. Hıza bakılırsa ben oyumu janttan yana kullanıyorum. Geçmiş olsun ve geciktirmeyin derim.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    HALİL h@lil
    halilimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2015
    Mesajlar
    1.219
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 310

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Balans gerekli direk rot balansa gidin.

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #4
    Zafer Han
    Ezeldenberi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/07/2013
    Yaş
    51
    Mesajlar
    2.383
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Evo Granit Gri
    Plaka
    Evo 1.3 ss 75bg
    Edilen teşekkür: 617

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Hikmet bey, keyifli paylaşımlar dileğiyle foruma hoşgeldiniz. Murat bey aracınızın sorununun çözümü ile ilgili olabilecek tüm noktaları belirtmiş. Ve aynen katılıyorum geciktirmeden servis olur, sanayi olur iyi bir rotbalans yaptırın. Aracınız sıfır kmdir sizde mi? İkinci el mi? Sanki buu arıza düşük km araçta pek olası bir sorun değil.
    Jantlarınız orjinal mi? Yakın zamanda rot-balansa gittiniz mi?

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #5
    hikmet çelik
    happy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/06/2016
    Mesajlar
    31
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Araç 40 bin km den beri bende. Aldıktan sonra sol ön tekerden küçük bir kaza oldu ancak serviste tamir edildi ve jant düzeltildi diye belirtildi. O zamandan önce bu hızlara çıkacak bir fırsatım olmadı. Aradan 8 ay gibi bir süre geçti ve ben bu sürede aracı hep şehir içinde en fazla 90 km/h civarlarında kısa mesafelerde kullandım. Yaklaşık bir ay önce de yine yetkili serviste 40 bin bakımını yaptırdım. Aldığım kişi bu bakımı sanayide yaptırdığını söylemişti ben de bir süre bindikten sonra aklımda kalmasın diye ve doğru yağı kullanmak adına yağ değişimini ve diğer bakımlarını da yaptırdım. Bu bakımların içinde rot balans da vardı ama baktılar mı bilmiyorum. İnternette okuduklarım ve çevremden duyduklarımdan sonra yetkili servislere de hiç güvenim kalmadı.

  9. #6
    Zafer Han
    Ezeldenberi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/07/2013
    Yaş
    51
    Mesajlar
    2.383
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Evo Granit Gri
    Plaka
    Evo 1.3 ss 75bg
    Edilen teşekkür: 617

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Alıntı happy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç 40 bin km den beri bende. Aldıktan sonra sol ön tekerden küçük bir kaza oldu ancak serviste tamir edildi ve jant düzeltildi diye belirtildi. O zamandan önce bu hızlara çıkacak bir fırsatım olmadı. Aradan 8 ay gibi bir süre geçti ve ben bu sürede aracı hep şehir içinde en fazla 90 km/h civarlarında kısa mesafelerde kullandım. Yaklaşık bir ay önce de yine yetkili serviste 40 bin bakımını yaptırdım. Aldığım kişi bu bakımı sanayide yaptırdığını söylemişti ben de bir süre bindikten sonra aklımda kalmasın diye ve doğru yağı kullanmak adına yağ değişimini ve diğer bakımlarını da yaptırdım. Bu bakımların içinde rot balans da vardı ama baktılar mı bilmiyorum. İnternette okuduklarım ve çevremden duyduklarımdan sonra yetkili servislere de hiç güvenim kalmadı.
    Aynen tahmin ettiğim gibi çıktı, yoksa 40binkmdeki araç öyle kolay kolay titremez.
    Hangi servise yaptırdiniz ismini verirseniz arkadaşları bilgilendirirseniz iyi olur. Aynı servise götürün bakım faturasını gösterin aracın arızasını söyleyin bakalım ne olacak. Sorun bahsettiğiniz onarımı sağlam yapmadıklarından kaynaklı.

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #7
    HALİL h@lil
    halilimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2015
    Mesajlar
    1.219
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 310

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Balans isi servislik degildir. Periyodik bakimlarin hicbirinde yoktur.

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #8
    Hakan Ünal
    khanunl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2007
    Mesajlar
    728
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 174

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Alıntı happy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba;

    Aracım 2011 evo 45.000 kilometrede. Uzun yolda özellikle 110 km/h hızı geçince araç elimden uçup gidecek gibi oluyor. Aşırı titremeler başlıyor. Öyle ki titremeleri gaz pedalında bile hissediyorum. Aracımda büyük bir kaza olmadı bugüne kadar. Herhangi bir kronik arıza da yok. Acaba bu durum neden kaynaklanıyor olabilir.
    Aracınızın kilometresi orjinal kilometresi ise titremeye ait sebepler.Öncelikle balans bozukluğudur,herhangi bir rot balans servisi kolaylıkla ayarlar ve aracınız hareket halinde yüksek hızda silkeleme ortadan kalkar.Bunun dışında ikinci sebep lastiklerinize yanlış hava basılması sebebiyle radyal çelik teller eğilmiş olabilir,bu noktada yapacak birşeyiniz yok acil olarak dört lastiği yenileyip balans ayarı yaptırmanız çözümdür.Son olarak jantlarınızda zamanla alınan darbeler ve sert çukurlara hızlı düşme sebebiyle oluşabilecek gözün hissemediği bozulmalardır neticesi jantların değişimini gerektirir gerçi ben pek fazla ihtimal vermiyorum ama olabilir.Balans ayarını yaptırırken lastiklerinizi öncelikle makinaya bağlatıp balans ayarı yaptırın daha sonrasında aracın üzerine taktıktan sonra ikinci defa balans ayarı yapan makina ile balans yaptırırsanız aracınızda sıfır hataya yakın balans ayarı yapılmış olur.Kolay gelsin.

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #9
    oğuz gün
    RaHaTSiZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/08/2015
    Mesajlar
    5
    Nereden
    Aksaray
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Böyle bir sorunla bende karsılasmıstım. Komple jant lastık değiştirdim. Araç titremeye basladı ama komple aracın kasasını sallıyordu. Problem AKS den cıktı. Değiştirdiler sallama gitti. işcilik felan herşey dahil bana 150 TL ye mal olmuştu. Haziran 2016 da

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #10
    ÖMER YALÇIN
    punto1414 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/10/2015
    Mesajlar
    910
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 165

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    küçükten büyüğe doğru işlemleri yaptırmanızı tavsiye ederim.Rot balans ayarı ile başladığınızda hem ön takım hem lastiklerinizde kontrol edilmiş olur.

  18. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  19. #11
    Naklov Deniz
    PUNTOCU volkan1065 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/12/2014
    Mesajlar
    3.170
    Nereden
    Bartın
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 1081

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Aracınızın lastik durumu nasıldır. Lastikler eğer balans ayarı bozuk olarak uzun süre kullanıldı ise ne kadar balans ayarı yapıldı ise sorun cıkarabilir. Diğer bir nokta soldan alınan darbede jant düzeltildi ise yüksek ihitmal lastikte yarılmıştır. Sağ sol lastik aynımı ve aynı diş derinliğine sahipmi. Bunlarda sorun varsa istediğiniz kadar rot balans yaptırın ön takım yaptırın sorununuz devam edecektir. Diğer bir noktada bunlarda sorun yoksa Lastiklere yapılan balans ayarından sonra lastikler araç üzerine takıldıktan sonra üzerinde iken yine balansa bakılmalı bazen disk balata balansıda gerekiyor.

    Bunlarda sorun yoksa. Z rotlar yada takozlarda sorun olabilir. Ama yüksek ihitmal lastik balans sorunu gibi geliyor banaç

  20. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  21. #12
    ÖMER YALÇIN
    punto1414 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/10/2015
    Mesajlar
    910
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 165

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Alıntı volkan1065 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızın lastik durumu nasıldır. Lastikler eğer balans ayarı bozuk olarak uzun süre kullanıldı ise ne kadar balans ayarı yapıldı ise sorun cıkarabilir. Diğer bir nokta soldan alınan darbede jant düzeltildi ise yüksek ihitmal lastikte yarılmıştır. Sağ sol lastik aynımı ve aynı diş derinliğine sahipmi. Bunlarda sorun varsa istediğiniz kadar rot balans yaptırın ön takım yaptırın sorununuz devam edecektir. Diğer bir noktada bunlarda sorun yoksa Lastiklere yapılan balans ayarından sonra lastikler araç üzerine takıldıktan sonra üzerinde iken yine balansa bakılmalı bazen disk balata balansıda gerekiyor.

    Bunlarda sorun yoksa. Z rotlar yada takozlarda sorun olabilir. Ama yüksek ihitmal lastik balans sorunu gibi geliyor banaç
    Usta disk balata balansı ne demek?

  22. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  23. #13
    Naklov Deniz
    PUNTOCU volkan1065 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/12/2014
    Mesajlar
    3.170
    Nereden
    Bartın
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 1081

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Lastik araca takıldıktan sonra balata disk ağırlığına görede araç üstünde lastiğre makina ile balans ayarı yapılır bunu çoğu balans ayarcısı cok sıkıntı olmadığı sürece yapmaz. Ama bakılmasında fayda var.

  24. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  25. #14
    süleyman Ş
    General edll - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2015
    Yaş
    54
    Mesajlar
    2.691
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    TR
    Edilen teşekkür: 834

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Arkadaş zaten genel olarak bakımını yaptırdım demiş. bana kalırsada eğer orjinal jant değilse jant bileziklerindendir. tecrübeyle sabit. benimde yapmadığım şey kalmadı ama tek bir bilezik deforme olmuş ondan 100 üzeri sarsıntı yaptığı belirlendi. 20 liraya ilk başta buna baktırın bence.

  26. #15
    hikmet çelik
    happy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/06/2016
    Mesajlar
    31
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Öncelikle konuyla ilgili görüşlerini bildiren bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Aracın 40 bin bakımını yaptırdığımda, araba konusunda bilgisiz ve tecrübesiz olmam nedeniyle aracı teslim alırken ısrarla her şey tamam mı her şey kontrol edildi mi gibi sorular sordum. Hepsinde kendilerinden emin bir şekilde evet diye cevap verdiler. Bu bakımlar esnasında bildiğim kadarıyla tekerler sökülüyor. Periyodik bakım çizelgesinde fren sistemlerinin kontrolü için sökmek gerekir diye biliyorum. Sökülen tekerin tekrar bağlandıktan sonra balans ayarı yapılması gerekmez mi? Bugün başka bir servise gittim ve "Daha önceden kaza yapmıştım bu sol ön taraftan ve siz jant yamulmuş demiştiniz ve düzelttiğinizi söylemiştiniz." diye biraz da suçlar gibi durumu ifade ettim. Servis danışmanıyla hasar danışmanının yanına gittik ve kayıtlara bakıldı. Bir ustayla beraber teste çıktık. Usta aracı 110 120 gibi hızlara çıkardı ve araba yine kopup gitti. Usta sorunu fark etti ve baya titreşim var bu şekilde uzun yolda çok yormuştur sizi dedi. Arabayı balans ayarına soktular ve ustanın söylediğine göre ciddi bir balans problemi varmış. Bana ısrarla arka tekerin patlayıp patlamadığını sordu. Ben de aldıktan bu yana kesinlikle patlamadığını söyledim. Bana arka tekerlerden birinde 75 gram balans problemi olduğunu ve bunun öyle çukura düşmeyle olmasının çok mümkün olmadığını söyledi. Sorun çözüldükten sonra teste çıktık ve 130 140 ı gördük ama titreşim yoktu. Yani normal seviyedeydi. Çok uzun yazdım galiba ama merak edenler için faydalı olur diye anlatma gereği duydum.

  27. Bu mesajı için 2 kişi happy'ye teşekkür etti:


  28. #16
    hikmet çelik
    happy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/06/2016
    Mesajlar
    31
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Jantlar orijinal. Zaten biraz pimpirikliyim o yüzden aracın üzerinde böyle değişiklikler yapmamaya çalışıyorum

  29. #17
    gok ten
    timbaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/08/2014
    Yaş
    51
    Mesajlar
    1.411
    Nereden
    Yurtdışı
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 503

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Hep balanstan bahsetmissiniz, rot ayarinna, on duzene bakildi mi, yapildi mi?
    Bakimda on duzene bakiyorlar, balansa bakmiyor, bir sikayetiniz yok ise, ve ilave ucrete tabi.. sok tak isleminde balans gerekmez, zaten balans kontrolu olsa kontrol etmisken ayari danyapilir.. ama on duzen, rot ayari, bir sikayetiniz olmasa bile bir sure sonra lastikte veya yuksek hizlarda kendini belli ediyor..... 40..60.. ve katlarinda, periyodik bakim tablosunda belirtilen on duzen ayari, ucrete de dahildir...
    Bu islemin sonunda aslinda bir cikti vermesi gerektigini dusunuyorum.. kaydini tutmak ve karsilastirabilmek icin ama servislerin bunu yaptigini pek sanmiyorum.. ucrete dahil,olmasina ragmen...ucretini odedigimiz hizmeti almiyoruz, veya cuzi bir indirim yapiyor ise, aslinda yaptigimindirim degil, yapmadigi hizmeyin bedeli gibi geliyor bana... ayni sey buji idin de gecerli mesela.. o da ucrete dahil ama bazi zamanlar degistirmiyoruz.. buna benzer bir cok sey isleme dahil ama hepsini yapmiyor..

  30. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  31. #18
    hikmet çelik
    happy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/06/2016
    Mesajlar
    31
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Tekerler söküldüğünde balans gerekir mi bilmiyorum ancak durum anlattığım gibi. Bugün gittiğim yerde ön düzene de baktıklarını söylediler. Hatta rot ayarına, lastik hava basınçlarına vs de bakılmış. Usta rot ayarların normal lastiklerde de bir problem yok sadece balans problemi var diye söylediği için bakılmış diyorum. Bir de kendi aralarında konuşurken "arabayı ön düzene kaldırın" gibi birşeyler dediler. Zaten sorun da çözüldü. 40 bin bakımında yapılan bütün işlemler yazılmış. İçinde ön düzen ayarı da var. Açıkçası genel bakımlarda değiştirilen filtreler dışında birçok şeyin kontrol edildiğine inanmıyorum.

  32. #19
    gok ten
    timbaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/08/2014
    Yaş
    51
    Mesajlar
    1.411
    Nereden
    Yurtdışı
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 503

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Mesela kac aracin aku veya sanzuman yag seviyesi kontrol ediliyor, istepnenin basincina bakiliyor? Veya fren hidroliginin kaynama noktasinin kontrolu? Ben de sanmiyorum ama ucrete dahil... ben ayni servise tekrar gittigimde, butun bunlarin hepsini nir onceki bakimda yapmadigini bildigim icin.. rica ettim, periyodukmbakim ucreri, 120kusur tl yerine.. yag bakimi yapin dedim, 30tl gibi bir sey odedim.. ozelde de on duzen ayari yaptirdim...
    O yuzden sanayi fiyati uygun kaliyor aslinda, en azindan yaptigi hizmetin parasini aliyor...
    Bir de su konu...
    Fiat yetkili servislerinde yaptırdığınız ve bedelini ödediğiniz işçilikler, kilometre sınırlaması olmaksızın 24 ay boyunca onarımı yapan yetkili servisin garantisi altındadır. Aracınızın onarımında kullanılan Fiat yedek parçalar kilometre sınırı olmaksızın 24 ay boyunca garanti altındadır.
    Aslinda bu aciklama fiata ozel,degil, tuketici kanunundan dolayidir ve aslinda tum servisler icin gecerlidir ama malesef sanayide ne hizmet sozlesmesi yapiliyor, ne dogru duzgun fatura... ozelikle bazi durumlarda, deneme yanilma ile ariza gidermede ucret hep cebimizden cikiyor..
    Aksi belirtilmedikce ayipli hizmet, ayipli mal suresi 2 yil, ve gizli hileli durumlsrda bu sure dikkate alinmaz... tabi herseyi kapsamiyor ama.. neyse ben de uzatrim )))

  33. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  34. #20
    Zafer Han
    Ezeldenberi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/07/2013
    Yaş
    51
    Mesajlar
    2.383
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Evo Granit Gri
    Plaka
    Evo 1.3 ss 75bg
    Edilen teşekkür: 617

    Standart Cevap: Punto Evo Multijet Yüksek Hız (+110 km/h) Sendromu !!!

    Alıntı happy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle konuyla ilgili görüşlerini bildiren bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Aracın 40 bin bakımını yaptırdığımda, araba konusunda bilgisiz ve tecrübesiz olmam nedeniyle aracı teslim alırken ısrarla her şey tamam mı her şey kontrol edildi mi gibi sorular sordum. Hepsinde kendilerinden emin bir şekilde evet diye cevap verdiler. Bu bakımlar esnasında bildiğim kadarıyla tekerler sökülüyor. Periyodik bakım çizelgesinde fren sistemlerinin kontrolü için sökmek gerekir diye biliyorum. Sökülen tekerin tekrar bağlandıktan sonra balans ayarı yapılması gerekmez mi? Bugün başka bir servise gittim ve "Daha önceden kaza yapmıştım bu sol ön taraftan ve siz jant yamulmuş demiştiniz ve düzelttiğinizi söylemiştiniz." diye biraz da suçlar gibi durumu ifade ettim. Servis danışmanıyla hasar danışmanının yanına gittik ve kayıtlara bakıldı. Bir ustayla beraber teste çıktık. Usta aracı 110 120 gibi hızlara çıkardı ve araba yine kopup gitti. Usta sorunu fark etti ve baya titreşim var bu şekilde uzun yolda çok yormuştur sizi dedi. Arabayı balans ayarına soktular ve ustanın söylediğine göre ciddi bir balans problemi varmış. Bana ısrarla arka tekerin patlayıp patlamadığını sordu. Ben de aldıktan bu yana kesinlikle patlamadığını söyledim. Bana arka tekerlerden birinde 75 gram balans problemi olduğunu ve bunun öyle çukura düşmeyle olmasının çok mümkün olmadığını söyledi. Sorun çözüldükten sonra teste çıktık ve 130 140 ı gördük ama titreşim yoktu. Yani normal seviyedeydi. Çok uzun yazdım galiba ama merak edenler için faydalı olur diye anlatma gereği duydum.
    Hikmet bey, aracınızın arızasının giderilmiş olması ve geri dönüş yapmanız gerçekten iyi olmuş. Servise zaten gereken karşılığı vererek tam bir sorumlu tüketici gibi davranış göstermişsiniz. Gerçekten elinize dilinize sağlık. Bundan sonra da sorunsuzca kazasız belasız yolculuklar dileğiyle.

  35. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Punto evo 1.3 Multijet Dynamic (75) & Bravo 1.6 Multijet Dynamic plus (120) hangisi ?
    gko1925 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 28/04/2015, 13:46
  2. Yüksek hızda ve yüksek devirde gelen yanık kokusu
    06MRT93 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 13/06/2013, 00:30
  3. Grande Punto Yıllık Kasko Bedeli Neden Yüksek?
    muhendis0429 tarafından Kasko Sigorta MTV forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 03/08/2012, 22:45
  4. Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 11/11/2007, 12:57
  5. Mehmet Öz sendromu:)
    dagored tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 21/07/2007, 17:40

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com