2010 evo aracımın yolcu airbag kısmının olduğu kısımda hafif bir iz belirdi.FİAT müşteri hizmetlerine mail attım.Yarım saat sonra aradılar ve ön konsolunuzu 1 hafta içinde servise gönderiyoruz dediler.Söyledikleri gibi 1 haftada komple ön konsol servise geldi ve şuan arabam serviste değişim yapılıyor.FİAT defalarca aradı ve ilgilendi.Türkiye de bunları yaşamak beni memnun etti.Müşteriyi memnun eden,sattığı ürünün arkasında duran bir firma.Ancak 2010 model arabada oluşan gereksiz tahribat kadar can sıkıcı bir durumda yok tabiki.Kaliteli hizmet , Ürünlerde birazcık daha kalite !!!
çatlak yoktu, sadece şişkinlik mi vardı?
benimde konsolun airbag üzerinden çatlama yaptı garantisi bitmiş olmasına rağmen yurt dışından 20 günde getirip ücretsiz değiştirdiler.![]()
evet aracım tamamen servis bakımlıydı ve bu birazda servisin tutumuyla alakalı birşey ben değişim yapacaklarına ihtimal bile vermiyordum bunuda kendilerine söyledim hatta ama merkezle görüşüp gönderirlerse değiştiririz dediler ve merkezde onay verdi. Ankara kavaklıdere yetkili servis. İlgili ve samimiler.
Ayni sorundan muzdarip tüm arkadaşların sorunu çözülmesi dilegiyle. Ne güzel haberler...
Ayrıca reklam gibi algilanmasin ama Kavaklıdere gerçekten cok iyi bi servis.. Haftasonu biz de 80000 bakımı için tekrardan yolunu tutacağiz...
Grande Punto 1.4 Fire Dynamic 2011
Kavaklıdere farkını koymuş başka servislerde imkanı yok değişmiyorlar..City arızasını yine aynı servis sorunsuzca hallediyor.
Benim sorunumu servis çözmedi.Ben fiat müşteri hizmetlerine mail attım benden resim dahi istemediler yarım saat içinde parça onaylandı.
sorununuzu çözmeleri çok sevindirici gözünüz aydın hocam.. darısı başıma diyim
hocam mail attıgğınız adres nedir benimde başımda böyle bir sorun var servis onaylamıyor .. şu mail adresini bir zahmet yazarsanız çok sevinirim
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri