20 gün önce Antalya'ya tatil için gittiğimde bir kaza yaptım Fiat Gürses Manavgat servisine gitti aracım. Odur budur prosedür saçmalıkları ile aracım hala serviste, araca expertiz geliyor işini yarım yapıyor ikinciye geliyor süreç iyice uzuyor. 07/07 tarihinde 08/07 aracı teslim alabileceğim bilgisi veriliyor 450 km yolu tekrar tepip Antalya'ya geliyorum araç test sürüşünde tekrar kaza yapıyor servis çalışanları tarafından şimdi yine expertiz, yine prosedür, hem doğru dürüst ilgi yok hem çözüm yok. Aynı zamanda Fiat çağrı merkezide dönmedi. İkame sorunum var mağdurum hiçbir yerden düzgün cevap verilmiyor çözüm istiyorum lütfen.
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Aracı servisten alabilmen için bir kağıt veriyorlar, orada aracı alabileceğin zaman yazılı. Atıyorum "11.07.2015 14:00'da teslim edilecek" şeklinde bir ibare olur, elinde de otobüs bileti vs varsa sizi tüketici hakem heyetine şikayet edeceğim bugün diye servisi ve çağrı merkezini bilgilendir. Bu işini hızlandırabilir.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri