Aynen FİAT MÜŞTERİ HİZMETLERİ ilgisiz,alakasız işi bilmeyenlerle dolu.tarafıma dönüş yapılacak dendi,4 defa aradım 3 defa mail attım ancak zahmet buyurdular.
18.12.2014 tarihinde İstanbul Zeytinburnu Fiat Fırat ana bayisinden sıfır Linea araç siparişi verdim. Aracın ödeme işlemini tamamladım aracın faturası bile kesildi. Aracı sözde aralık sonu yada en geç 5 Ocak gibi teslim edeceğini ifade ettiler. Daha sonraki görüşmemizde ise teslim tarihini 30 Ocak olarak ertelediler. O da kesin değilmiş sebebini ise sorduğum vakit Fabrika çok yoğunmuş teslim edilemediği gibi teslim zamanında verilemiyor. Fiat irtibat numarasını arıyorum bilgi istiyorum kayıt ediliyor aranacaksınız deniyor, arayan soran yok. Fiat resmen beni mağdur etti. Fiat'a güvenmenin bedeli bumu. Bu tarz sorunlar Renault yada Volkswagen'de olmuyor. Müşteri memnuniyetine önem veren yok. (Mustafa Ç.)
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Aynen FİAT MÜŞTERİ HİZMETLERİ ilgisiz,alakasız işi bilmeyenlerle dolu.tarafıma dönüş yapılacak dendi,4 defa aradım 3 defa mail attım ancak zahmet buyurdular.
ben ön ve arka logoların garanti dışı değişimi için fotoğraf çektirmiştim izmir birmota, 15 gün geçmesine rağmen arayan soran olmadı.
bunun üzerine mesaj attım fiata sitesi üzerinden. öğle saatleriydi. akşam aradılar ilgili birime aktardıklarına dair. ertesi gün de izmir servisten gelin değiştirelim dediler. bu olayın akşamına servisin tarafıma durumu bildirip bildirmediğine dair sormak için yine aradılar.
daha yeni yaşadım bu olayı, 1-2 güne logoları değiştireceğim.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri