allahdan basıma gelmemekle beraber geçmiş olsun sorunu tüketici mahkemelerinden giderilebilir diye düşünüyorum sonuçta onların hatası kullanıcının degıl ya yolda giderken olsa ??
2006 model Grande punto ikinci el araç sahibiyim. Aracımda City direksiyon arızası mevcut ve direksiyon düz yolda giderken veya yavaşça kalkarken sola çekiyor. Bundan dolayı sağa doğru sürekli daha fazla kuvvet uygulamak zorunda kalıyorum. Ayrıca direksiyon sola dönüşlerde kolay, sağa dönüşlerde ise daha zor ve sert dönüyor virajlarda da problem oluyor. Bugün bölgemdeki Fiat servisine gittim ve bana kronik elektronik direksiyon arızası dediler. Aracım 2006 model grande punto 72 binde. İyi niyet müşteri memnuniyetinden faydalanmak istedim. Fakat bana 2630 TL masraf çıkardılar. Şimdi soruyorum sizin mühendislik hatalarınızın faturasını biz mi ödeyeceğiz! (İlker U.)
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
allahdan basıma gelmemekle beraber geçmiş olsun sorunu tüketici mahkemelerinden giderilebilir diye düşünüyorum sonuçta onların hatası kullanıcının degıl ya yolda giderken olsa ??
Tofaş müdürlüğü ara ve iyice fırçala aynı zamanda mantıklı konuşmaya çalış banada 2700 tl çıkadılar ben 1250 tl ye kadar indirdim %50 olarak konuşmana bağlı telefona çıkan kişide bitiyor iş kolay gelsin ALLAH sabır versin
2006 model araç 42 binde km. aynı sorun bende mevcut hersey aynı. servis bilgilerimi girince karsılanmıyor dedi. cagrı merkezini aradım müdürlük size dönecek dedi hala arayan yok 4 gün oldu. baska bir numara varmı cagrı merkezinden baska müdürlüğün ?
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri