Debriyaj Balatası bitmiş olmasın hocam
aracım lpgde de benzinde de 110 km.hızı geçemiyor.bağırıyor ama kaçmıyor.her vites geçişlerimde bunu hissediyorum.kalkışları çok kötü.önceden beni koltuğa yapıştırırdı.altımdan çıkacak gibi olurdu,gaza basmaya korkardım.nolduda bu hale geldi şoktayım adeta.aküyü söktüm yarım saatliğine beyin sıfırlansın diye,birde tüpün sigortasını söktüm 250 km benzinle biniyim dedim.bişe değişmedi.dahada kötü oldu gibi sanki.acaba servise gidip beyin ayarlarınımı ayarlatmam gerekiyo aynı zamanda lpg ayarınıda.biyere gitmedim can sıkıntısından.böle giderse satmayı bile düşünecem :
Debriyaj Balatası bitmiş olmasın hocam
subaplar erimiştir
hava filtresine bakın, bujilere baktırın derim bendede performansta sorun oluyodu bi ara katkı maddeleri kullandım farklı yağ denedim bi nebze kendine geldi araç en önemlisi yakıt aldığınız yere dikkat
debriyaj balatası bitmiştir muhtemelen en yüksek ihtimal
Bağırıp gitmeme, olayında şuna dikkat edin, Devir yükseliyor ama Hız 110'da takılı kalıyorsa Baskı balata bitmiştir. Yolda kalmamak adına en kısa zamanda değiştirmeniz gerekir.
% 90 baskı balata.
El frenini çek debriyajı yavaşça bırak stop etmiyorsa ya da geç ediyorsa balata bitmiş ya da bitmeye yakın demektir.
2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
2009 Gümüş Multijet active
2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic
aynen baskı balatadır motor gücü tekerlere aktaramıyordur boşa dönüyo
Baskı balata +1
M.K.ATATÜRK
baskı balata bitmiş +500 volantı yememiştir inşallah
Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk
Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var
dostlar çoğunluk baskı balata demiş,lakin baskı balata bitmiş olsa debraj çok yukarda kavramaz mı? bu tarz bi durum söz konusu değil.tam olarak nasıl anlaşılır bu durum.birde fiyatı ne kadardır?
Benimde baskı balatam bitmek üzere ama yukarda kavrama gibi bir durum söz konusu değil. Yani her zaman her araba aynı tepkiyi vermeye bilir. 1. vites ve geri vites geçişlerimde sorun oluyor bazen. Bende arabınızın baskı balatasının bittiğini düşünüyorum. Bir göstermekte fayda var.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
bugün tamirciye gittim.baskı balatayı dediğiniz gibi el frenini çekip test etti.gayet iyi durumda dedi.sorun baskı balatadan değildir dedi.ne olduğunu anlamak için anayola çıkıp arabayı test edelim dedik.her 3000 devirde vitesi değiştirdim ve araba 6.vitesde 120 km.hızdan öteye geçemedi.usta araba geç topluyo,yığılıyo dedi.kendi geçti direksiyona.o da her 5000 devirde vites değiştirdi ve araba 6.vitesde 140-150 km. hıza falan çıktı ama arabanında canı çıktı bugüne kadar arabadan duymadığım motor bağırtısını duydum .böle kullanmalısın arabada sıkıntı yok dedi.bende böle araba mı kullanılır dedim.bu arabada 1 ay öncesine kadar böle değildi dedim.sakin kullanımda 3000 devirde araba bastım mı kendini öne atardı.velhasıl dostlar usta servise git falan dedi.bense arabamın eski halini özledim
dostlar biraz araştırdım.acaba arabayı aküden ayırdığım için bu beyindeki ecu,lft..v.s gibi ayarlar sıfırlandığından yapar mı bunu.
aynı sorun bende oldu kaç yere gittim bulamadılar neredeyse adamlar turbo sökecekti düşünün. benim sorunum fitlrelerde çıktı bir mercedes ustası buldu. arabanın arkasından biri tutup çekiyormuş hissi veriyordu adamın yaptığı açıklama mazot filtresi sahte o yüzden araç gaz verince yakıt yetiştiremiyor demişti. dediği gibi serviste bir bakıma soktum adam haklı çıktı komple filtreler değişti. ve düzeldi tavsiyem aynısını sizde yapın.
aracınız starjet heralde...lpg ile hassas bi motor
benım starjetımde buna benzer durumlar olmuştu..lpg takıldıktan sonra bı sure sıkıntı cıkarmadı...sonra birden dengesız calısma tekleme hızlanmama olmuştu...hatta benzıne alıp gıttıgımdede aynı sıkıntıları verıyordu....mersındeydım o zaman yetkılı servıste takılan landı renzo oldugu ıcın servıse gıttım yapamadılar....adana da o..lpg ye yonlendırdıler orda 1 saatlık kontrol ayar vs den sonra sıkıntım çözülmüştü
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri