bende o değil de,1den 2 ye atarken garç die ses gelio genelde.. serwise götürcem bu sorun için..
Kronik bir sorun ...tofaşlarda vardı gaza basınca uğultu şaft tan gelen ses denirdi ona şimdi benim arabada 2 c. viteste gaza dokunnca bi uğultu sesi kronik sorun devam ediyor gibi 2c. viteste gaza basınca arabanızı dinleyin derim...iyi forumlar..
bende o değil de,1den 2 ye atarken garç die ses gelio genelde.. serwise götürcem bu sorun için..
1 den iki ye atarken eğer gaz yüksek devirdeyse ses gelmesi muhtemeldir ....
2 . vites uğultusuda zannedersem kronik değildir çünkü bindiğim ve kullandığım hiç bir gp de duymadım yinede bir servise göstermekte fayda var..
ewet bende bu uğultulardan ve garç sesinden şikayetçi görmedim. aslında bunlar aracın yeni olduğu dönemlerde dikkat edilip.. metal aksamların daha dikkatli ve özenli kullanımı ile ortadan kalkan durumlardır.. eğer bu durumlarda araç hor kullanılmış yada ezensiz kullanılmış ise vites geçişlerinde ve kutularından ses gelmeler normaldir..
GP active 5 k. mj 75 hp new orleans mavi
Bende duyamadım kronik bir sorun değil
O gelen ses debriyaj bilyasının sesidir muhtemelen
bendede geri vitese bazen zor geçiyo
o garç gurç sesler insanın içini sızlatıyo ama.. bende de geri vitese geçirirken o iğrenç ses çıkıyor bazen.. genellikle arabayı çalıştırır çalıştırmaz, seri bi şekilde geriye takıyosam pişti oluyoruz..
..an extensive current of wind, rushing great velocity and violence..
gizem abla iftara geliyon demi sensiz iftar olmaz
arkadaşlar genelde bendede oluyordu geri vitese hızlı taktığımda.. buda çoğu zaman ecele ettiğimde oluyordu ve içim sızlıyordu.. ama ben çözümünü buldum.. ayağınızı debriyaja bastınız ve vitesi hafif geriye hamle yaptığınızda o an vitesin dayandığı bir buluşma anı var yani dişlilerin ilk buluştuğu an o anda biraz bekliyorsunuz bir anlık yada bir iki anlık diye tarif edeyim.. o an biraz duraklıyorsunuz ve son hamleyi yapıyorsunuz. o zaman araç soğuk olsada garç sesi vermiyor.. son bir haftadır bunu deniyorum ve sorunsuz geriye geçiş yapıyorum her durumda.. dediğim gibi metallerin buluşma anında biraz bekliyorsunuz ve sorunsuz geçiş arkadaşlar.. bol denemeler hepinize..
GP active 5 k. mj 75 hp new orleans mavi
Geri vites de aracın şanzımanından ses gelmesin diye 1-2-R yapmayı deneyin . Birkac saniye aliyor ama sanzımanlara da sans vermek lazım. Onlarda yaşamı hayatı seviyorlar.
- FASTBOY -
Geri vitese takarken eğer araç sabit, debriyaja tam basılı ve normal hızda vites değişimi yapılıyorsa kesinlikle ses gelmemesi gerekir.En azından benim araçtan ses gelmiyor.1. vitesten 2. vitese geçerken de debriyaj ve vites değişimi uyumlu olursa yine ses gelmemeli.Tabi 1. vites kısa süre için kullanılıp seri bir şekilde 2. vitese hemen geçildiği için bu vitese geçildiği anda bir ses duyulabilir.Bence dikkatli bir şekilde vites büyüterek bu sesten rahatlıkla kurtulmak mümkün...
waybe bılmedıgımız neler varmsı meyerr sagolun arkadaslar bılgıler ıcın..
ben ikinci viteste bahsettiğiniz uğultunun aracı sürekli kompresörlü kullanmaktan meydana geldiğine inanıyorum ...kompresor frenı -motoru boğmak- bence abs siz araçlar için geçerliydi ..
2.viteste aracı boğmak yerine daha rahat bir viteste duruma göre 3 yada 4 kompresör freni yapmakta fayda var ..daha önceki arabamda-corsa- denedim ve faydasını gördüm ..motorun rahatladığını hissettim ve bu şekilde kullanmaya devam ediyorum
yani 2.viteste kompresör yapmıyorum
vitesi geriye takarken o ince nokta varya geçmeyeceğini garç lama yapacağını hissetiğiniz an o sırada vitesin konumunu bozmadan ayağınızı çok hafif bir şekilde debriyajdan kaldırırsanız sorunsuz ve yağ gibi geçtiğini göreceksiniz. bu kullandığım bütün araçlarda tecrübe ile sabittir.herkese iyi sürüşler kazasız belasız günler diliyorum
2 viteste 3000 devir civarında gelen sesten bahsediyorsunuz sanırım. O ses benim aracımda da var. Kuş serisinde de var. Herhangi bir sorun değil bu. Şanzımanın karakteristik bir özelliği. Diğer viteslerde yok bu. Ama ben seviyorum o sesi. Ama neden kuş serisinde olan bişey bu arabalarda da var onu bilmiyorum işte
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri