Kardeşim kusura bakma da Eğirim şart ! Bu nasıl bir anlatım stilidir nasıl başlıktır??
Acil tercüman istiyorum !
slm arkadaşlar öncelikle şunu söylemek istiyorum opetten hiç memnun değilim aracımı bitirme noktasına getirdi.aracımda titreme ne bilim çekişten düşme daha sonra ranpayı 2. vitesle iniyorum araç kendini silkeliyo bunun gibi etkenler ben herhangi bir servise götürdüm boğaz temizlenmesi gerekiyor dediler.100 lira para istediler tamam temizleyin madem faydası olucak yapın dedim adam boğazı yani klebeği bi gösterdi şook oldum tamamen üstü yağdı acayip şaşırdım sonra temizlediler aracın çkişi çok değişti sanki 1,6 ya biniyorum araç çok güzel uzuyoo hatta yolda kendi branşımdaki araçlara bile kafa tutuyordum neyse aradan 1 ay geçti araç tekrar kendini silkelemeye başladı aynı işlemi ben yaptım araç tekrar düzeldi servise götürdüm carbon temizliği yapılması gerekiyor dendi yanlız yaptığım uygulamayı çook beğendim araca hiç bir zararıda yok inanın araç acayip değiştiii
Kardeşim kusura bakma da Eğirim şart ! Bu nasıl bir anlatım stilidir nasıl başlıktır??
Acil tercüman istiyorum !
Kendin ne yaptın arkadaş ?
Serviste carbon yaptırdın mı?
100TL mi 15TL mi harcadın ??
Bize tavsiyen nedir? Carbon mu, servis mi, boğaz kelebeği mi..
Bunları cevaparsan konu daha anaşılır olacak
15 lira harcıyarak çekiş nasıl arttırılmış anlıyamadım... Biri şu yazılanı tam anlamıyla anlatabilirmi yada ibrahim kardeşim tam anlamıyla bir anlatırmısın...
Çok öğretmen açığımız var Çoook
forumdan bir arkadaşı kaybettik.(Kendi düşüncem) özelden ikaz edilebilirdi.
150 yazılacağı yerde 15 yazılmış büyük ihtimal
boğaz kelebeği temizliğine 100 tl istendiyse tebrikler
arkadaş heycan yapmış olabilir sonuçta mesaj sayısı belli az hoşgörü yeni üyellere yardım..
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
15Tl ben ilk başlıgı gördüm konuyu okumadan hani şu gittigidiyorda ampul kılıklı şeyler var ya çakmga takıyorsun yok yakıt tasarrufu yok çekiş artırma falan ondan aldı denedi iyi çıktı falan diye düşündüm allah sabır versin
neyse konuyla alakalı ben yazayım bari bişiler
benzinli araçlarda arada gerekiyor boğaz kelebeği temizliği hele ki araç LPG li ise bir süre sonra aracın 100 le giderken stop etmesine bile neden oluyor ( tecrübeyle sabittir )
da merak ettiğim acaba dizel araçlarda da sanırım arada temizletmek gerekiyordur (?)
katılmamak mümkün değil (dayanamadım konu dışına çıktım yine )
Hangi içki sarhoş eder hayat kadar?
konudaki parçaları toplayıp birleştirip çözebilicek biri warmı
2 ay önce bu boğaz kelebeği temizliği ile ilgili bir ustaya gitmişken sordum.
Aracın lpg'li mi? kaç km'de falan diye sordu.
Benzinli 45000km'de deyince, açıp taktığına değmez temizlenecek birşey olmamıştır daha dedi. Ben de eyvallah dedim :p
Bu işin ideal bir vakti var mı?
Her 20000km'de yapılsın, ya da
60000km'de bir yapın, daha erken yapmanız fayda getirmez gibi birşey söz konusu mudur?
Ben anladığımı yazayım; arkadaşımız önce serviste 100 tl'ye boğaz kelebeği temizliği yaptırmış ve memnun kalmış ancak 1 ay sonra aracının çekişi tekrar düşmüş ve bu sefer aynı işlemi kendisi 15 tl'ye (15 liraya temizlik malzemesi vs. gibi birşey alınmış olabilir) yapmış (anladığım kadarıyla) ve 15 tl'ye aracının çekişini arttırdığını ifade etmeye çalışmış...
arkadaşlar lütfen biraz höşgörülü olalım gerçekten ayıp etmişssiniz dalga geçmişssiniz hiç şık olmadı
slm önceliklee herkzden özür diliyorum yanlız mehmet arakadaşım olayı çözmüş şimdi şöyle anlatayım aracım lpg li ve aldığım yakıttan dolayı çekişten düştü kelebek temizliği yaptırdım çekişi yükseldi 1 a sonra tekrar aracımın çekişi düştü bende hava filitresini söküp kelebeği kontrol ettim ve kelebeğin yağlı simsiyah görünce 1 adet boğaz temizleme spreyi aldım ve boğazı temizledim tekrar bi test sürüşü yaptıktan sonra arcımın çekişinde yükselme oldunu fark edebiliyorsun bunu sürekli temizle temizle nereye kadar fıat tan randevu aldım carbon temizliği yaptırıcam sonuçta kelebek öyleyse kim bilir kanallar depo nasıldır eğer ki şimdi bilgilendire bildiysem ne mutlu bana
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri