Aracının stock hali 75 lik sanırım.
90 lığın turbosunu tak ona uygun yazılım olsun intercoller yoksa tak varsa büyüt aracına downpipe düz boru eksoz sonra 115-120 hp olucaktır
Bence bu kadar uğraşana kadar sat t-jet al bas chipi 150 hp zaten![]()
Selam arkadaşlar Cemal Bey ve Recep kardeşimin sayesinde aracıma yazılım uygulamasını yapıp ciddi şekilde sonuçlar almıdığımı söylemiştim 110 hp 1.7 ford 120 hp 2011 kasa dizel magane tek dıyerektenşimdi turboyu yu büyütmeyi düşünüyorum çok fiyat abartmadan ama iş turboyla bıtmıyormus ıntercoller ve egzoz sıstemınde de degısıklık yapmak lazımmıs şimdi bu konuda işi bılen arkdaslardan yardım ıstıyorum
Aracının stock hali 75 lik sanırım.
90 lığın turbosunu tak ona uygun yazılım olsun intercoller yoksa tak varsa büyüt aracına downpipe düz boru eksoz sonra 115-120 hp olucaktır
Bence bu kadar uğraşana kadar sat t-jet al bas chipi 150 hp zaten![]()
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
olmadı arkadasım sımdı cunku arabada yazılım oldugu ıcın zaten suan 90 yada 95 beydır suan fıat la konusuyorum egr ve emme molıfod u degısık ve yanı soyle bırsey dedı senın arabaya sahın farı takmak gıbı dedı olmaz dedı sımdı tanıdık turbo ıslemı yapan yer lazım bana ve t jet almam cunku subatta askere gıdıcem gerek yok
t-jetlerde 120ile 150 likte turbo ve yazılım farkı var dizeldede turbo ve yazılım farkı olabilir diye düşündüm.
Chip yaptığını biliyorum zaten şu an 93-95 aralığında olsa,turbo değişimi ona uygun yazılımla 120 leri bulursun ama ettiğin masrafa değmez.
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
haklısın aslında mantıgında o kadar para harcıcagına gıt t jet al daha ıyı ama 2 senecegı dusun Bır askere gıdıcem ve araba aynı sabıt kalması lazım 2 cı senecek 1.3 olupta senınde t jet ın varmıssıze kafa tutucam yanı yapılmayanı yapmak anlıcagın mantık
sen o kadar masraf yapıp iyi ihtimalle t-jet kadar yürürsün ama t-jete bi chip o zaman yalan olursun
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
bırakta olalım o kadar yalan sızın arabalarının ne anlamı kaldı sonra![]()
1.3 mjetten beklenti yüksek olmamalı.
Beklıyelım gorelım arastırmadayım
Yapılmayanı yapmak biraz yanlış olur GP ve Bravo multijet yükleyen çok. 90 lık turbosu olmaz diye birşey yok. Olur; uğraştırır.
https://www.kirazcioglu.com/U13743,2...a-55198317.htm
90'lık turbosu 1750 tl. Direk değişim yapsan tutmaz mı acaba? Belki yazılım nedeniyle farklı basınç algılarsa ışıklandırma yapabilirAyrıca bilen varsa konuşsun kardeşim ben bile bilmez halimle fikir yürütüyorum, adamı baltalamayın
![]()
biz gp'yi çok sevdik
bence turbo işine girme ilk işin 51 lik düz boru ve sağlam bi remus olsunben 106 da yapmıştım alet yırtıyodu kendini
dizelde nasıl olur bilmem ama turbonunda sesiyle güzel bişeyler çıkar ortaya ...
- Ah dostum Şerafettin. Hastasın biliyorsun. Yatakta olman gerekirken hala BEŞİKTAŞ hala BEŞİKTAŞ !
...dedi doktor Enver
ince bir sesle:
-FEDA
...dedi Şeref bey
ama kimseler duymadı ...
Abi adam performans istiyor ses değil![]()
biz gp'yi çok sevdik
usta 51 lik düz boru performansı hayli arttırır yapmaama yakıtın artar bende çiğ benzin atıyodu ama arac ucuyodu
- Ah dostum Şerafettin. Hastasın biliyorsun. Yatakta olman gerekirken hala BEŞİKTAŞ hala BEŞİKTAŞ !
...dedi doktor Enver
ince bir sesle:
-FEDA
...dedi Şeref bey
ama kimseler duymadı ...
Bilmiyordum abiaçık hava filtresi hakkında ne düşünüyorsunuz?
biz gp'yi çok sevdik
dizle açık hava filtresi oluyormu gerçekten bilgisi olan varmı kapalı kutu olanlarda iyide acık hava filtresi dizel puntoda uygulayan varmı ? bilgisi olan ?
- Ah dostum Şerafettin. Hastasın biliyorsun. Yatakta olman gerekirken hala BEŞİKTAŞ hala BEŞİKTAŞ !
...dedi doktor Enver
ince bir sesle:
-FEDA
...dedi Şeref bey
ama kimseler duymadı ...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri