Haziran 26 2011 de yani bundan 8 Ay önce satın aldığım sıfır kilometre punto evo 1.3 multijet aracımın 10.000 bakımı geldi ve randevu yaptırdım serviste ve şikayetlerimide yazdırdım servise işte bir punto evo klasiği..


  • 10.000 BAKIMI YAPILACAK
  • FREN YAPILDIĞINDA ÖN DİSKLERDEN SES GELİYOR BASIP ÇEKERKEN PEDALA,SÜRTME GİBİ ONA BAKILACAK
  • ARKA KAPILARIN TAHDİT (GERGİ) YAYLARI 3 ÜNCÜYE DEĞİŞİYOR GACUR GUCUR YİNE KAPILAR
  • MOTOR MUHAFAZA DEMİRİ VAR O 1 VE 2 İNCİ VİTESTE DEVİR YÜKSELİNCE EGSOZA VURUYOR İNCE İNCE SES YAPIYOR TİTREŞİMDEN
  • KOKU YAPIYOR HAVALANDIRMALAR
  • ARACIN KAPILARI İTTİRİLİNCE VEYA ÇEKİLİNCE KAPANMIYOR İLLA DAAN DİYE VURUCAN ONA BAKILACAK
  • ARKA STOPLARDA TOZLANMA VE BUĞULANMA OLUYOR SANIRIM Bİ YERDEN HAVA ALIYOR
  • ARKA KAPILAR AYARLI DEĞİL SANIRIM KAPANIRKEN ÖN VE ARKA KAPININ ARASINDA KALAN KISIMA SÜRTÜYOR VE AŞINDIRMIŞ BOYAYI BİRAZ
  • RÜZGAR SESİ 110 KM/H DEN SONRA YÜKSELİYOR

işte bir punto evo klasiği..aslında ben bu sorunlar hariç aracımdan yakıt ve çekiş performansından ve konforundan memnunum.kaç gündür alternatif baktım lan dedim veriyim aracı ama alternatifte bulamadım..yani ne düşünsem bilemiyorum..ama evo alacak arkadaşlarıda etkilemek istemem ama bunlar yanlızca evoya ait sorunlar ve bgun olmasada bir gun mutlaka cıkacak karşınıza..