Bence kesinlikle ikisini eş zamanlı yapmak. Hem yakıt tüketimi hemde debriyaj baskı balatanın ömrü açısından.
Düz vitesli araçla kalkış yapmanın en doğru yöntemi hangisidir?
Önce debriyajı kavrama noktasına getirip, sonra gaza basmak mı?
Önce hafif gaza basılı tutup, sonra debriyajı kavrama noktasına getirmek mi?
Bence kesinlikle ikisini eş zamanlı yapmak. Hem yakıt tüketimi hemde debriyaj baskı balatanın ömrü açısından.
2. şekilde yokuşta geri kaçar araç. kavrama noktasına yaklaştırıp hafif gaz verip hafif kavratmak sonra yavaş yavaş tamamen kavratmak sonra gaz ile hızlanmak uygundur. ikisinin tam ortası
2.sini hiç yapmadım sanırım.
İkisini bir arada yapabilmektir![]()
╔═════╗ ╔╗
║╔════╝ ║║
║╚════╗ ║║
║╔═══╗║ ║║
║╚═══╝║ ║║
╚═════╝ ╚╝
hemen hemen 2sini aynı anda yapmak
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
değişiyor duruma göre
ÖLÜM Gaz PedaLına Basan Ayakta,
HAYAT Direksiyonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise;
ÖLümüne Basıp Hayata Tutunmaktır .
aramıza hoşgeldin fatih
bu arada tanışmışta olalım bari
sorduğun soruya gelince arkadaşlar cevaplamış
anladığım kadarı ile biraz acemilik var bu zamanla tecrübe kazanarak alışarak
aşabileceğin bir sorun senin için öyle bir zaman gelicekki
kendi kendine ulan ben ne zaman gaz verdim ne zaman ayağımı debriyajdan kaldırdım diye düşüneceksin
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
düz yolda kalkarken gaza çoğu zaman basmıyorum.
düz yolda 1. soru
hafif rampa kalkışta 2.si uygundur.
düz yolda gaza basmıyorum.. debriyajdan ayağımı yavaşça kaldırıyorum. sonra gaza basıyorum..
stop ettırme yeter... dogru kalkıs yol durumuna gore degısır.... dogru kalkıs ehıyet alırken ogretılen kalkıstır![]()
jetta1.2 tsı comfortlıne 2012
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri