otomatiği normale çevirmeyi gördüm ama 5 ileriyi 6 ileriye çevirmeyi hiç duymamıştım,
şanzumanda problem varsa denenebilir tabi ama sorun yoksa riske gerek yok bence, orjinal iyidir.
Bilgisi olan ,duyan , şahit olan bir arkadaşımız var mıdır ?
5 ileri vitesi 6 vitesli ile değiştirmek istiyorum... tecrubesi olan var mıdır ?
otomatiği normale çevirmeyi gördüm ama 5 ileriyi 6 ileriye çevirmeyi hiç duymamıştım,
şanzumanda problem varsa denenebilir tabi ama sorun yoksa riske gerek yok bence, orjinal iyidir.
t-jet bravolar 6 vites...
kısa oranlı olması ara hızlanmalarda avantajlı. son suratte ekonomık.
bilgim yok![]()
TSİ Jetta.
olsa bile astarı yüzünden pahalı olur...satarsın alırsın Bravo 6 ileri...çok istiyorsan mesela...![]()
Gene herkez bana tepki gösterecek ama 5 ileri tjetimi satip 6 ileri tjet alayim mi demiyor ki olur mu diyor cok garip ya
Bence dene bende 5 ileri 75hplik aracima 90liklarda kullanilan 6 ileri şanzumani takmayi düşünüyorum
Kaming Son
Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene
Dumani Üstünde Punto
yapılmaz diyee bir şey yok yapılır 120 hp motorlar aynı bravonun şanzımanının kulaklarını gp uydurmak işin espirisi orada.ben 150 bg punto gördüm dedim form güldü bana ama araba full+full modifiye idi her şey vardı
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
ihsan baskı balata setinden tutta şanzuman kulaklarına volant muhafazasından tutta
vites topuzuna ve konsoluna kadar tadilat gerektirir
kabaca 6-7 bin tl yi bulur hatta geçer bile bu işlem satıp orjinal bravo 6 ileri almak en mantıklısı bence
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
uygulanır, illa fiat şanzımanı olmasıda önemli değil başka şanzımanlarda uygulanabilir.
otomatik bir nissan 240 sx manuel yapılmıştı bu da yapılır sanırım....
Keyif BMW'Dir...
dizelde gördüm, 1.3 mjet 5 vitesti, yurtdışından 6 ileri geldi, fakat sadece şanzuman değil, vitesle alakalı ne parça gerekiyosa getirmişlerdi. gözümün önünde 1 günde taktılar alete ... oluyo böyle şeyler
Maliyet epey yuksek olur ama yapilir..kanimca degmez..
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
hortlatayımbende hep düşünüyorum çıkma şanzıman ve vites kolunu değştirmek yeter diye düşünmüştüm ama
bravo nun t-jet için olan 6 ileri şanzımanı var zaten arkadaşlarda sölemiş komple şanzıman baskı balata vs.. gibi parçlar alınabilirise olur tabi neden olmasın ama maliyetli olur değer mi ? bence değmez aracın üzerine 7 8 bin koysan bravo sport alırsın hem sınıf altlarsın hem 150 lik alırsıneski bi tjet kullanıcısı olduğumdan biliyorum aracı zaten 5. vites dişlisi zaten çok uzun 220 de bile araç daha 5500 d/dk zaten dahada gitmiyor ara hızlanmaya biraz etki eder ama 7 8 binliralık maliyetli bişy belki eskisine göre hızlanmada 1 saniye kısaları 1 saniye için 7 8 milyar değmez yazılım at yeter daha fazla etki eder
pert olmuş bir araçtan uygun çıkma şanzımanla takas olursa maliyeti uyguna gelebilir.
abi çıkma şanzuman bulursan 200-300 lira işçilik verirsin bide vites topuzu taktınmı tamamdır..biz görmüştük ankarada bi hurdacıda =)
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
konuyu ortaya atıp kayboldu gıbı olmayayım) biliyorum bu tip işlemler kolay olmamakla birlikte ,kolayına kacar isen maliyetli de olabılıyor. ben antalyada bır 6 vıtesli bır pert punto oldugundan sorma geregı hıssettım. uygulanabılır ıse ve malıyetı de abartı olmayacak ıse neden olmasın ? ayrıca aracımdan son derece memnunum sadece diğer t-jet sport lardan farklı olması benım ıcın daha ayrıcalıklı kılacaktır aracımı. yorumlarınız için teşekkürler,
Bir arkadaşım Linea sına 6 ileri yaptırmak istedi yetkili servisle görüştük 8000 tl yi geçen bi fiyat çıkarmışlardı.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri