hava yağmurluydu arabanın sağ tarafı çukurdan geçerken ıslanmıştı acaba ondan boya oranı fazla görülürmü sonuçta makinayla ölçtü.
arkadaşlar dün bi arkadaşa gp aldık. serviste expertize soktuk gri renk 2009 model 24000 de fire. usta sağ ön ve arka kapının kapı kollarının üstünde kalan kısımlarda boya oranının fazla olduğunu ama herhangi bir boya , boyarken çekilen bant , vuruk veya çekiç izi olmadığını bazen fabrikadan çıkışta bazı bölgelerin birdaha boyandığını yada ilk sahibine geçmeden ufak bir çizikten dolayı boyanmış olabileceği söylendi hiç böyle birşeyle karşılaştınız mı? birde usta expertiz raporuna sağ ön ve arka kapıda hasar ve boya yazdı. neden yazdın diyince böyle bir durumda yazmamız gerekiyor dedi. arkadaş arabayı aldı içine sindi ama acaba demeden de edemedim.birde fiyat 20.750 nasıl
hava yağmurluydu arabanın sağ tarafı çukurdan geçerken ıslanmıştı acaba ondan boya oranı fazla görülürmü sonuçta makinayla ölçtü.
araba gp de modeli ne? yılı kaç? ayrıca evet benim de arkadaşım citroen bayiinde müdür bana anlatmıştı arabalar gelirken bazen tırda ufak çiziklere maruz kalabiliyor o bölgeleri boyatıyoruz ve aracı 3-5 milyar düşük satıyoruz demişti..
evet benimde başıma geldi eski grande punto mun tavanı komple boyanmıştı fakat macunsuz olduğu için fabrika da boyatıldığını anlıyorlar çünkü başka yerinde boya kalınlığı hep aynı orandaydı sadece tavan boyası çok kalındn ellerinde ki cihazlar macun olup olmadığınıda anlıyolar
büyük ihtimal son aşamada tavan çızılmış ve tekrar fabrikada boyatılmış dediler
punto evolution
araç 2009 model ancak 2008 11 ayda trafiğe çıkışlı ama çok temiz bi araç stepne falan hiç kullanılmamış. bi kaç ufak tefek çizik var o kadar . aracı biraz kullandık yakıt tüketim ortalaması 5.4 lt gösteriyo içeriye neredeyse ses almıyo çok hoşuma gitti . tabi çok performans beklenilmemeli. fiyat 20.750 servis bakımlı . arkadaş çok beğendi ve aldı expertiz raporuna usta sağ ön ve arka kapıda hasar ve boya yazınca biraz kıllandım. sonuçta boya oranı fazla ama macun çekiç veya hasar izi yok demişti fakat yinede 2 el olur o kadar. sizce fiyat nasıl.
Konu servt tarafından (23/02/2011 Saat 02:44 ) değiştirilmiştir.
hmm benzinliler ilgi alanımda olmadığı için fiyatlarını hiç bilmiyorum..
bende bır otomobıl fabrıkasında boyahanede calısıyorum ısım vermıyeyımbu tıp durumlar olabılıyor komple parca boyanması yada yama yapılması fabrıkada buda normal boya esnasında yada fırnda boyanın pısırılmesı esnasında cesıtlı sebeplerden dolayı boyanan parcalar oluyor kul yapısı ondandır ama servıslerde anlasılıyor cok onemlı bır olay degıl aslında fabrıka boyası olduktan sonra
Arkadaşlar sonuç olarak şunu söylemek gerekiyor sanırımıfır araç alırken boya kalınlığını ölçüp öyle almak gerekecek çünkü servisler ve FİAT araçların fabrikada tekrar boyandığını kabul etmeyecekler çamur at izi kalsın misali suçu size yükleyecekler...
yani sıfır araba alırken yanında o aleti de götürmek mi lazım.. fiat almam daha iyi baştan güvensizlik..
sizin expertiz işlemini yapan ustaya saygılaröncelikle ıslak zeminde boya ölçümü yapılmaz diyor ve devam ediyorum fabrika boyası ne şekilde olursa olsun ikinci kez boyandığında fabrika değerleri üzerine çıkmayacağı için hasar ve boya yazmamalıydı
fabrikada tek seferde dahi boyanan araçlarda boya kalınlığı parçaların biçimine duruş şekline göre bile değişikler gösterebilir
boyacı olan arkadaşımız gerekli yorumu yapmış zaten
bu sonradan boyanma işlemi ise sadece fiat'a özgü değil her markada var imse kimseyi yada kendini kandırmasın![]()
Sadece fiat ta değil diğer markalarda da olabiliyor. Focus umu satarken böyle birşeyle karşılaşmıştım,aracı birkaç yere gösterdiler, boya fazla çıktı ama kesinlikle fabrika çıkışından olduğunu söylediler. Vuruğu değişeni ve sonradan boya olmadığı için yine de gösteren kişi almıştı aracı.
aracın her yerinde boya kalınlığı 140 civarı çıkarken sadece sağ ön ve arka kapının ,kapı kolları üzerinde 180 'e kadar çıktığını söyledi. 160a kadar çıksaydı normal olacağını söyledi. ancak arabanın bundan başka sorunu yoktu aldık. hasar boya yazmasına kıllandım bunun sebeninde sorumluluk almak istememeleri olduğunu söyledi . sizce normal değerler mi veya normal bir durum mu?
bende bu muhabbetlerden kıllanıp sıfır aldığım arabamı 2 sene sonra götürüp ölçtürdüm...
yan komşumuz pejo da teknik danışman tırdan inerken araç düşmüş ve pert .onu alıp bir güzel tamir etmişler ve görünüşte anlaşılmayacak şekilde toplamışlar. uyanıklar bir vatandaşa bu arabayı satmışlar.(bu arada araba 308) adam astsubay tayini ankaraya çıkıyor.arabanın tavanından gelen gıcırtılardan şikayetçiidoğal olarak garantiden faydalanıyo ve ankaradaki bir pejo servisine gidiyor arabaya kayıt vs vs işlemleri yapıldıktan sonra şikayet çi olduğu yerleri gösteriyor. tabi servisteki ustalar arabanın kazalı olduğunu tespit ediyorlar ve aracı garanti kapsamı dışında bırakıyorlar.adamada aracınız garanti dışı araç pert olmuş diyorlar. müşteri ise şaka yaptıklarını anlıyo ve arabayı kapı önüne bırakıyorlar.daha sonra adam peje genel müdürlüğünü arıyor şikayetini dile getiriyor onlarda ilgilenceklerini söylüyor.daha sonra başka servise gidiyor ve araca expertiz yaptırıyor araç komple boyalı ve pert raporu alıyor ve pejo genel müdürlüğüne gidiyor araçla. genel müdürü çağrıp durumu anlatıyo oda böyle bir durumun imkansız olduğunu söylüyor. adam para saymış işin arkasını bırakırmı.arabayı aldığı pejo bayisine gidiyor ve arabadaki sorunları anlatıyor ve tabi hemen aracı tamire alıyorlar.adamın gözüne kamera takılıyo ve ast subay kimliğini göstererek kamera kayıtların alıyor inceletikten sonra arabasının tırdan indirilirken düştüğünü görüyor.hemen tüketici haklarına daha sonra pejo gen müd lüğe telefon ve adamı şu şekilde ikna ediyorlar 5008 sıfır pejo 500 milyar tazminat 5 yıl ücretsiiz akaryakıt 10 yıl ücretsiz bakım.10 yıl garanti.ve bu olayı gerçekleştiren bayiye 10 tirilyon pejodan ceza ve bayilik sözleşmesini iptal etme.sorum şu olay kişilere kalmış sadece......
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
Asıl bıraz abartı gıbı geldı bana tazmınat olayı ve yakıt olayı dıgerlerı olabılır butur sıkıntılar yasayanları duyduk okuduk mahkeme kararı ıle aracı sıfır modelle degısen ve 5 bın tl deger kaybı musterıye odendıgını bılıyoruzda bu bıraz sıkılmıs galıba keske bızde bu sekılde olsa Fransada aracın km ıle oynamanın cezası gayet yaptırımlı kımse oynamaya cesaret edemıyor sanayıdekı servısler dahı otomasyona sahıp ve trafık sube servıs veya özel servıste araclara neler yapıldıgını gorebılıyor
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
bu boya kalınlığına çok takılıyor insanlar. ferrari de bile oluyor aracın tekrar boyaya girdiği. bana normal geliyor. he ilk alırken bakıcaksın. bu durum seni kıllandırıyorsa almayacaksın.
0 araba alırken 2. el alıyormuş gibi muamele yapmayı öğrenemedik bir türlü ...
tırın ne zaman geldiğini nasıl bilmiş?
tırdan inerken nasıl perte ayrılıyor?
indiren o kadar mı s..ğırmış.?
öyle bişey olsa bayi onun cezasını indirenden kesmez mi?
pert arabayı tamir edip sıfır araba diye satarak riskli bir işe girermi?
kamera kayıtlarını nasıl vermiş?
kayıtlardan nasıl bulmuş?
bunlar ilk okuduğumda aklıma gelenler. o kadar kolay değil bence.
sonuçta müşteri ne kadar uyanık olsada, bayilerde saf değil ya,
ama yinede insanın bayi bayi dolaşıp böyle bir araba araması geliyor...
![]()
şehir efsanesi . her guvenlik gorevlisi kafasına gore gitsin istedigi yerin kamera kayıtlarını alsın olacak iş mi bu
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri