5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: turbo dikkat

  1. #1
    Aydin Dalsiz
    aydintap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/01/2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    165
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 21

    Teknik Konu turbo dikkat

    [B]arkadaşlar yaklaşık bir aydır dizel kullanıyorum. başkada dizel kullanmadım.

    turbonun 1800 devirde devreye girdiğini söyleyen arkadaşlar var. ben gazi köklersem ani ve hoş bir ivmelen meyakalıyorum. deviri yavaş artırırsam bu ivmelenme bende hiç olmuyor. bu normalmidir? nedenini paylaşırsanız sevinirim.

  2. #2
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    tapa gaz yapınca turbo tam anlamıyla devreye giriyor diye biliyorum hocam ben..

  3. #3
    Anıl Egemen Doğan
    egeevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    417
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    dostum sorunun içinde cevabı var zaten. kendin demişsin yavaş basarsam ivmelenme olmuyor die daha nie soruyosun. tabiki ivmelenmez yavaş basarsan, yüklenirsen ivmelenmeyi hissedersin.

  4. #4
    Aydin Dalsiz
    aydintap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/01/2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    165
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 21

    Standart

    Alıntı egeevo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum sorunun içinde cevabı var zaten. kendin demişsin yavaş basarsam ivmelenme olmuyor die daha nie soruyosun. tabiki ivmelenmez yavaş basarsan, yüklenirsen ivmelenmeyi hissedersin.
    Anıl bey; turbo olayını anlamaya çalışıyorum. aynı ivmelenmeyi ben benzilide de yakalıyorum. 1.3 mj de, gazı köklersem devre ye girdiğini söylüyorum. devir 2000 de iken ne kadar köklersem kökleyeyim ivmelenme çok olmuyor merakım ondan. yani turbolar böyle ise sorun yok.

  5. #5
    Volkan Kaban
    Delidavsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/06/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    208
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 79

    Standart

    Alıntı aydintap Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anıl bey; turbo olayını anlamaya çalışıyorum. aynı ivmelenmeyi ben benzilide de yakalıyorum. 1.3 mj de, gazı köklersem devre ye girdiğini söylüyorum. devir 2000 de iken ne kadar köklersem kökleyeyim ivmelenme çok olmuyor merakım ondan. yani turbolar böyle ise sorun yok.
    Aslında gazı köklediğinizde devreye girmiyor. Turbo dediğiniz şey egzosttan çıkan gazın basıncıyla bir pervaneyi çeviren ve bu pervaneden elde ettiği gücü motor gücüne ekleyen bir sistem. Normal turbo şarjlı motorlarda 1750 devir civarında ivmeyi hissetmenizin sebebi turbonun şarj olup ataletten kurtulması yaklaşık bu devirlerde başlıyor ve aslında 2000 devirde de turbo güç üretmeye devam ediyor fakat 1.750 d/d'de turbo lag bitip maksimum torku bu devirde üretmeye başladığı için daha çok hissediyorsunuz.

  6. Bu mesajı için 3 kişi Delidavsan'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. Turbo
    pasa26 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 02/10/2012, 15:56
  2. 1.4 MULTIAIR 105 HP motor Turbo takılarak 1.4 MULTIAIR Turbo 135 HP olur mu?
    yusuffffff tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/07/2012, 02:28
  3. Dizel punto turbo ve turbo hortumu
    BLACKND tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 17/06/2012, 23:12
  4. Ege Turbo Stage 2 Turbo Büyütme
    egeturbo tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 23/03/2012, 18:19
  5. Adamlar yapmış Opel Twin-turbo 1.9 cdti kompressör + turbo !!!
    legend tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23/04/2011, 13:48

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


turbo dikkat Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com