Bende K&N kutuici kullaniyorum. Temizlik sonrasi yagi yeteri kadar kullandigin surece hicbir sikinti cikmaz rahat ol.
Arkadaşlar merak ettiğim bir konu 1.4 Fire Motorlar MAF yani sıcak hava debimetresi denilen cihaz varmı? Ben daha detaylı inceleyemedim ama sanırım yok eğer varsa Filtre kutumdaki yağlı olarak çalışan K&N kutu içi performans filtremi sökeceğim. Bozuyormuş zamanla çünkü. Bu MAF motordan filtre borusuna uzanan bir yerde imiş. Soketi ve elektrik kabloları bulunmaktaymış. ben bakmama rağmen böyle birşey göremedim sadece motor bloğundan filtre kazan boğazına uzanan bir sıvı hortumu gibi birşey var oda sanırım krank filtresinin takıldığı yer. Sizlerinde bilgisini almak istedim..
Bende K&N kutuici kullaniyorum. Temizlik sonrasi yagi yeteri kadar kullandigin surece hicbir sikinti cikmaz rahat ol.
Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
Clio RS 190 HP
ve Şimdi...
Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...
ya zaten bahsettiğim hortum baya pis yag buharı hortumu imiş MAF falan değil o yüzden sıkıntı yok![]()
atmosferik motordlarda maf sensörü olur
turbo beslemelilerde map sensörü
maf sensörü vakum ve sıcaklığı okur ecu ya bildirir
map sensörü ise hem vakumu hemde basınç değerini okur
yani senin aracında maf sensörü var
hava filtre kutusunun çıkış kısmında fiş şeklinde soketi vardır işte o gördüğün maf sensörü
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri