Öncesi 103 e 260 çıktı. bende diyorum bu alet neden gitmiyor
Ve sonrası =) Bişey yazmıyorum.
Pschiptununing(Barbaros) vs booster (Erhan Yücel )
Dünya Kadar Malın olucağına Fındık Kadar Turbon olsun =)
Vay be, net 35 hp, 100 nm artış, DAHA DA CANAVARLAŞAN Bravo'nu güle güle sorunsuz kullanmanı dilerim Sercan.
2020... Fiat 500L
2014... Alfa Romeo MiTo
2012... Lancia Delta
2009... Fiat G.Punto
güle güle kullan sercan
yer uçağını
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
sercan nerde yaptırdın chip´i kaça ücret nekadar
aynen kardesım ucretı soylersen barbaros abı kaca yaptı sana ya bende yaptırıcam yada satıcam
t jet 120 hp lere chıpn verdıgı ozellıkle barbaros abının yaptıgı net kac hp kac nm tork werdıgını bılen warmı
araca gore degısır bılıyorum pekı tork ne olr yapılan araclardan aldıgın bılgıye gore degerlendırırsen cok sewınırım
Benim araç dizel oldugu için torku normaldede yüksek , yazılım atılınca torkta haliyle yükseldi.
bende net 100 yükseldiyse sendede 60 ya 80 arası net yükselir. Ama net bilgiyi yapanın kendisinden ögrenebilrsin.
Benim adresimi eklersen seni biriyle konuşturabilirim ilgileniyorsan..
Dünya Kadar Malın olucağına Fındık Kadar Turbon olsun =)
bu rakamları görünce bir anda chip yaptırasım geldi![]()
sercan en kısa zamanda yaptırmayı düşünüyorum ama benim için önce yakıt geliyor malum çok geziyorumyakıt tüketimin nasıl oldu ?
hayırlı olsun sercan
güle güle bin
Sercanım güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin. Erhan kardeşiminde eline sağlık.
Şuan daha kullanmadım gibi bişey , yapıldı eve geldim okadar, ama dip gaz =) normal kullanımda 100km/de 4lt nin altına düşen arkadaşım var =)
saol abi =)
Saol KaraMuratım bu işe beni sokan sensin ve gerekli baglantıyı yapan kişisin, teşekkür ederim. Önceden beygirlerde kapışamıyorduk şimdi tüketimde kapışalım !Hedefim 100/ 3.5 !
![]()
Dünya Kadar Malın olucağına Fındık Kadar Turbon olsun =)
hadi bakalım sercan güle güle sonunda kavuştun yazılımına,
Rapoları karşılaştırırken sadece rakamları değil, grafiğede bakmak lazım diye düşünüyorum.
Grafikte 4000 devirden sonra güç eğrisindeki düşüş artışını saymazsak güç eğrisi hiç bozulmamış gibi duruyor.
Buda işin ne kadar doğru yapıldığının kanıtı olsa gerek.
mesajımı güncelliyorum çünkü başka birşey dikkatimi çekti
ilk raporla ikinci rapor arasında aktarma oranlarındaki kayıp baz alınarak karşılaştırma yapıldığından 4 katı gibi bir fark oluşuyor, bunun sebebini açıklayabilecek olan varmı ?
Konu KaMiKaZe tarafından (01/05/2010 Saat 04:19 ) değiştirilmiştir.
Sercanım kimmiş o 4 lt nin altına düşüren vay anasını
-----
Grafiklere dikkatli bakarsak ilk grafikte lastikten alınan veri 91hp kayıp ise 16hp çııkmış. Yazılmda ise( Ki sanırım yazılımdan hemen sonra ölçüldü 100km civarlarından sonra dahada artacaktır. ) lastikten alınan güç 127hp çıkmış. Bizim için hesaplanan maksimum güç yada kayıp güç değilde lastikten bizin hissettiğimiz güç önemlidir. Ve 33hp gibi bir artış var. Bence yeterli diye düşünüyorum. Diğer şeylere takılmamak gerek gibiZaten eğer yazılımdan hemen sonra ölçüldüyse rodaj gereği araçta güç kaybı olmuştır. O kayıp güçte onu yansıtıyor olabilme ihtimali vardır. Zaten tekerlek/motor verimi artım grafikten göreceğiniz gibi.
-----
Bu arada aracın güç grafiğinin 4000den sonra düşmesi gayet normal. Nitekim puntonun dizellei gibi 5000 6000 devir çevirmiyor bizimkiler. 4500 de kesiciye giriyor![]()
Konu Murat Gürakan tarafından (01/05/2010 Saat 13:12 ) değiştirilmiştir.
Hayırlı olsun güle güle kullan kardeş süper olmuşBende chiplenmek istiyorum ama aracım el vermiyo malesef :\
Fire motoruda 3 , 5 beygir etkilermi acep
![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri