Zaten 3. sıradakilerin çoğunu sanırım Fiat geliştirdi.
3. ile 4. arasında uçurum var yavv...
Her yıl düzenlenen International Engine of the Year Awards ın 1000cc-1400cc arasındaki tüm benzinli ve dizel motorlar içinde seçmiş oldukları en iyiler:
(2005 de bildiğiniz gibi Mjtd ler 1. seçilmişti.Şimdi bu derece biraz düşmüş olsa da yine de 3.lüğü korumak büyük başarı her geçen gün yeni teknolojiler geliştirilirken...)
points
1. Volkswagen 1.4-litre TSI (Golf) 264
2. Honda Hybrid 1.3-litre IMA (Civic) 250
3. Fiat-GM Diesel 1.3-litre (Panda, Grande Punto, IDEA, Doblo, Lancia Ypsilon, Opel/Vauxhall Agila, Corsa, Astra, Meriva, Tigra, Combo, Suzuki New Ignis) 188
4. Peugeot-Citroën/Ford Diesel 1.4-litre (Citroën C2, C3, Xsara, Ford Fiesta, Fusion, Mazda 2/ Demio, Peugeot 1007, 307) 103
5. Toyota Diesel 1.4-litre (Yaris/Echo/Vitz, MINI) 52
6. Volkswagen 1.4-litre FSI (GDI) (VW Polo, Golf) 50
Zaten 3. sıradakilerin çoğunu sanırım Fiat geliştirdi.
3. ile 4. arasında uçurum var yavv...
GRANDE PUNTO 1.3 90 HP MJ DYNAMİC 5K TİTANYUM GRİ 50/06
“İnsanları yücelten iki büyük meziyet vardır: Erkeğin cesur kadının namuslu olması. Bu iki meziyetin yanında hem erkeği, hem kadını şereflendiren bir meziyet daha vardır. İcabında tereddütsüz canını feda edebilecek kadar vatanına bağlı olmak. İşte Türkler bu meziyetlere ve fazilete sahip kahramanlardır. Bundan dolayıdır ki Türkler öldürülebilir, lâkin mağlup edilemezler” Napoleon Bonaparte - Fransa İmparatoru
2 sene üst üste birincilik vermemek için bizi 3. yapmışlar gibi bir his var içimde
1.3 Multijet 90 hp ve turruncuuu
Tolga
zawallı toyota bide bizim arkadaşlara gösterebilsem bu siteyi![]()
Demon Driver|Damien|
hmmm bi tsi motor alıp g.puntoya taksak tam süper olacak o zaman![]()
_____________________________________________
Emir D.
FRİENDSgajiin@hotmail.comFRİENDS
:fiatsmile: Grande Punto 1.3 Mj. 75 Bhp Rock Siyahı 3k
abnew teşekkürler paylaşım için...volkswagen birinciliği şaşırtmadı beni. adamlara helal olsun.
arkadaşlar t-jet i bekleyin tek amacı t-fsı ı alt etmek
ama vw in hem turbo hem kompresör motoru cidden birinciliği hak etti
adamlar bu motor için yanlış bilmiyorsam 2 senedir uğraşıyorlar
1.3 Multijet 90 hp ve turruncuuu
Tolga
Dizelde halen 1 numara demekki çünkü ilk 2 benzinli motorlar.:fiatsmile:
bnecede dizelde bir numara:fiatsmile: e zaten dizelin yani günümüz modern dizellerinin babsı :fiatsmile: gruptur adamlar yapmış be
mjet motorlar dızel konusunda gercekten cok basarılı
turboyuda 4 gozle beklıyoruz gercı unumuzu eledık elegımızı astık bı 3 sene daha haraket olmaz bende...
Walla Multijet hem ekonomi hem de performans açısından fewkalade tatmin edici ( kendi sınıfında ) ama bu TSI da accayip bi şeye benziyo yaw :icon_surprised: bu ne beygir bu ne tork.
Volkswagen 1.4-litre TSI (Golf) 264 gerçektende çok kaliteli bir motor seçeneği...
multijet benim gönlümün birincisi![]()
![]()
![]()
![]()
dün 1.4 tsi 140 hp yi test ettim. harikaydı valla. 6. vites 2000 devirdeyken bile öyle bir çekiş varki. bayıldım motora. ama içi falan çok sıkıcı.
Multijet Active 1.3 75 Hp Beyaz
bide t-jet lerde kompresör yok heralde dimi?
Multijet Active 1.3 75 Hp Beyaz
[QUOTE=ABNEW;38469]Tolga yalnız TSI ın üretmiş olduğu max. tork devri bizim çıkacak T-Jet lere göre çok daha düşük
evet biliyorum abi
zaten kompresör alt devirleri yüklüyor turbo üst devirleri
bizim t-jet de kesinlikle turbo gecikmesi olacak
ama biliyorsunuz ne kadar komplike o kadar sorun
vw ,in motorunun iyi olduğunu konuşmak için 2 seneye ihtiyaç var
ama t-jet bilindik turbodan pek de farklı değil
bana göre t-jet daha dayanıklı olacak
@santo
bizim t-jet lerde kompresör yok arkadaşım
kompresör mersedes benz in tescilli motoru galiba
ama vw hem kompresörü hemde turboyu aynı motora koymayı başardı
galiba bunun için mersedes den izin alındı
eger yanlışsam düzeltin arkadaşlar
1.3 Multijet 90 hp ve turruncuuu
Tolga
En iyi motor Fire motor ...:pray:
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri