11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Fiorino Trekking

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Akif Akıllı
    italyanoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/01/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart Fiorino Trekking

    Mükemmel ve tasarruflu bir hafif ticari araç



    İlk olarak 1977 yılında üretilen Fiat Fiorino, dördüncü nesli ile yeniden doğuşunu hafif ticari araçlar klasmanında devam ettirmekte, Bursa’da bulunan Tofaş fabrikasından üretimi yapılan Fiat Fiorino Trekking, Citroen Nemo ile Peugeot Bipper modelleri ile aynı karasör yapısını kullanmakta.
    Hafif ticari araçlar sınıfının en spor görünümlü araçlarından biri olan Fiorino Trekking’in tüm çevresini saran plastik kaplamalar bulunmakta, burdaki amaç, hafif arazi şartlarında otomobil boyasının taşlardan etkilenmemesi. Fiorino Trekking’in iç mekanı bir ticari araçtan çok binek otomobili andırmakta, kullanılan malzeme kalitesi vasat düzeyde olmasına karşın kullanımı kolay ve bol eşya gözleri dağınıklığın engellenmesi için güzel düşünülmüş, genişlik yeterli ve bagaj hacmi 365 lt, sürgülü yan kapılar iniş ve binişler için kolaylık sağlamakta, bagaj kapağının tek parça olması arka görüşü oldukça rahatlatmakta.
    Fiat Fiorino Trekking 1.3 lt MultiJet motorla 75 HP güç ve 190 Nm tork üretimine çıkabilmekte, motor gücü küçük olarak geçsede performans açısından Fiorino taşımacılıkta sorun yaşamıyor, 100 Km’de ortalama yakıt tüketimi 5.5 lt yakıt tüketimi yapan Fiorino Trekking bu oranla çok makul karşılanmakta. Araç yüksek yapısı nedeniyle rüzgarlı havalarda etkilenebilmekte ancak virajlarda yana yatma problemi olmamakta, aracın orta konsolunda bulunan butonla devreye giren TractionPlus çekiş gücünü kaygan zeminlerde patinaja uğrayan teker üzerinden alıp fren uygulayarak diğer tekerleklere güç aktarımı yapmakta ve yolda kaymayı engellemekte. Ülkemizde 32.940 TL’den başlayan fiyatlarla satışta olan Fiorino Trekking küçük kamp gezileri için arazi şartlarıylada mücadele edebilecek uygun bir araç.



    Kaynak : 2 el oto | Net Blog Archive Fiat Fiorino Trekking

  2. Bu mesajı için 5 kişi italyanoto'ye teşekkür etti:


  3. #2
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ziyaretci046 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Fiorinon bipper nemoya göre bence daha iyi nedeni ise fiatcı oldugum için değil ama üstündeki 1.3 multijet motor 1.4 hdi göre nemo ve bipperin motoru hem çok sağlam hem de daha güçlü multijet polis arabalarının veya ticari taksilere km saatine baktığınızda 385,000 km 240,000 km halen saat gibi çalışmakta motor yenileme görmemesine rağmen yağ yakma problemi görülmüyor ama hdi de 80,000 km de bile üfleme benzeri şeyler görülebiliyor sanayide daha hiç 1.3 multijet motorun söküldüğünü bir arızadan dolayı görmedim ama hdi ler kaç sefer ister 1.6 ister 1.4 defalarca motorları yenileme yapıldı multijete ise periyodik bakım km bağlı triger buji v.s şeyler ticari sınıfında en iyi multijet dci hdi yanında bst kalıyor paylaşım için teşekkür

  4. #3
    vedat arslan
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. vedatarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    75
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 23

    Standart

    Alıntı oto izmir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fiorinon bipper nemoya göre bence daha iyi nedeni ise fiatcı oldugum için değil ama üstündeki 1.3 multijet motor 1.4 hdi göre nemo ve bipperin motoru hem çok sağlam hem de daha güçlü multijet polis arabalarının veya ticari taksilere km saatine baktığınızda 385,000 km 240,000 km halen saat gibi çalışmakta motor yenileme görmemesine rağmen yağ yakma problemi görülmüyor ama hdi de 80,000 km de bile üfleme benzeri şeyler görülebiliyor sanayide daha hiç 1.3 multijet motorun söküldüğünü bir arızadan dolayı görmedim ama hdi ler kaç sefer ister 1.6 ister 1.4 defalarca motorları yenileme yapıldı multijete ise periyodik bakım km bağlı triger buji v.s şeyler ticari sınıfında en iyi multijet dci hdi yanında bst kalıyor paylaşım için teşekkür

    dediğin çok doğru ticari taksiden çıkma vardı birtane 400.000 kmde halada kullanıyor müşterimizn aracı... ancak gel gelelim bir motora 80,000 kmde bir araç motor istiyorsa kullanım hatası var demek tir..... kulanımdan kullanıma farkeder o.....

  5. #4
    bahri cincioğlu
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. GPS2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/05/2009
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.076
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    fabrikada*ki test şoförü arkadaşlarda motor şanzıman uyumunun multijet*te daha iyi olduğunu söylüyorlar...

  6. #5
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    75bg ve 190nm lik mjtd nin en çok yakıştığı araç Fiorino bence.Bu araç için ideal bir motor 1.3 mjtd.Ağırlık, güç ve tork dengesi optimumda, şekli de güzel Fiorinonun Hafif ticaride alacağım ilk ve son araç bu olur sanırım,

    Arkadaşıma yenile combi emotion dualogic esp li aldık.Konforu, 16'' lik lastikleriyle yol tutuşu, güvenliği çok çok iyi bence.Ticari olmasa 40000TL lik araç...

  7. #6
    Mustafa Akçay
    pdr42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    45
    Mesajlar
    3.486
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 625

    Standart

    bu aralar fiorina bakıyoruz arkadsa aldık alacagız gibi derken yakıt tuketimi hakkında kullanıcılaradan hic iyi geribildirim almadık ustelik 1.3 multijet motor icin soylneiyor. ben aynı motorun bizim aracta ta kullandılıgını biliyorum dedim. puntoda cok az yaktırdıgını soyleyen arkadaslar var dyei arkadasa soyledim ama benmde icime bir telas dustu gercekten 1.3 mj fiorinalar da yakıt problemimi var kullanan arkadasım karma 18 kurus yaktıgından soz etti. bana gore bu yuksek bi deger . forumu inceliyorum fiorino ile fazla bir paylasım gormedim biz de mi bi yanlsılık var 1.3 multjet kullanan arkadaşlar sizler ne diyorsunuz. bu arada fiorinoyu sıfır kaca buluruz en uygun. birde ikinci el satan var mı acaba

  8. #7
    ZAFER MUTLU
    zafermutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/07/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.777
    Nereden
    Sinop
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    samimi arkadaşımda var arabaları sık degiştitiyoruz. benim hoşuma gidiyor suv gibi koltuguna oturunca. alışınca ise gayet güzel. yakıtı banada fazla geldi palio mjet vardı bende kokluyordu onla kıyasladıgımda yakıt fazla . ama motorda yeniydi bir miktar düşme olsada kıyasladıgımda paliodan fazla gibi. ikinci el satan dolu var.

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #8
    Koray Nalbant
    Punt∞ Evo.. EvoKoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.532
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Siyah
    Plaka
    16 EV 0..
    Edilen teşekkür: 368

    Standart

    fiorinolar yakıyor biraz,bizdeki şirket aracı 0-50.000 km kullanıldı ortalama 5.6 dan aşağı düşmedi hiç yol bilgisayarına göre,klima vs açınca 6,3-6,4 gösteriyordu
    2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #9
    ZAFER MURAT KOÇOĞLU
    Fiorino Combi Multijet zafer murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2010
    Mesajlar
    585
    Nereden
    Edirne
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 58

    Standart

    Fiorino kullanıcı olarak söyliyim ilk 20000km çok yakar benim araç şuanda 16,500Kmde şehir içi 6,9 şehir dışı 5,9 gibi yakıyor.Gayet kullanışlı bir araç ama yakıt değerleri düşmesini bekliyoruz.

  13. #10
    Mustafa Akçay
    pdr42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    45
    Mesajlar
    3.486
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 625

    Standart

    yakıt degerleri 5000 den sonra duser derler ama 20 bine artık alısmıs olması gerekmez mi. bbu arada bi fiorino kullacısı daha gorus belirtti 20 kurus yakıyorum dedi bu araclar cok yakıyor dun gazetede de bi haber okudum 95 lik yapmıs lar

  14. #11
    ZAFER MURAT KOÇOĞLU
    Fiorino Combi Multijet zafer murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2010
    Mesajlar
    585
    Nereden
    Edirne
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 58

    Standart

    aynı yakıyormuş demekki benimde 20 kuruşa geliyor.İkinci bakımdan sonra belli edicek düşecekmi düşmeyecekmi servisede bir sorayım bakayım.

Benzer Konular

  1. Fiorino vs. Nemo
    sahankaya tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 05/01/2012, 03:45
  2. Fiorino yu sattım
    atila tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 01/12/2011, 01:05
  3. Fiorino
    atila tarafından Diğer Fiat Binek Modelleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 60
    Son Mesaj: 19/07/2011, 22:43
  4. Fiat Fiorino
    TORnADO tarafından Tanışma forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 20/11/2010, 23:13
  5. Fiorino Combi
    demon tarafından Diğer Fiat Binek Modelleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 18/06/2009, 21:21

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Fiorino Trekking Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com