10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: GP Dynamic 2007 - Dualogic KIT Hakkında

  1. #1
    Yalçın K
    yalcin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/05/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    11
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 2

    Standart GP Dynamic 2007 - Dualogic KIT Hakkında

    Merhaba arkadaşlar..aklıma takılan bir şeyi bayilerden önce sizlere danışmak istedim..
    2 hafta kadar önce ilk arabam olan 2007 model dynamic dualogic vites GP'yi 2. el olarak aldım..aracın trafiğe çıkışı 2006 son çeyrek..yine internetten araştırırken 2007'nin ortalarından sonra üretilen dualogic modellerde ESP+ASR+MSR+HBA+HILLHOLDER özelliklerin standart olduğunu okumuştum..haliyle benim arabamda hepsi sanırsam standart olarak sunulmuyor( otomatikte yokuşta 5sn beklemeden kaydırıyor ordan belli gibi)..özellikle hillholder(yokuş destek) benim için iyi olurdu baya çünkü ehliyeti alalı epey oldu; ama şu an henüz trafiğe çıkmıyorum, pratik aşamasındayım..
    sormak istediğim kısıma gelince bu özelliklerin yazılım olarak araca yüklendiğini okumuştum yine yanlışım yoksa..ben bunları yükletmek istesem bana külfeti ne olur, yoksa yazılım güncellemesi yaptırsam benim araç da 2007 dynamic dualogic olduğundan standartında var kategorisine girer mi, 2006 son çeyrek çıkışlı olduğundan girmez mi?
    bilginiz dahilinde beni de aydınlatırsanız sevinirim..

  2. #2
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    öncelikle hayırlı olsun.

    bunlar ne zaman standarttı vs hatırlamıyorum ancak yazılımla olmaz.

    Birde yeri gelmişken değineyim, hillholder genelde otomatik viteslerde oluyo(enazından eskiden) ama bu bana çok saçma geliyo... bi araba ayak frenden çekilip gaza basılana kadar ne kadar kayabilirki? en fazla 2-3 cm kayar... mareayı bugune kadar hiç kaydırmadım...(yanlış anlamayın sözüm size değil genel olarak merak ettiğim bi konu)
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    hasan ali Z.
    HasanAliz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/12/2008
    Mesajlar
    555
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 116

    Standart

    çok dikkat edersen zaten hiç kaymaz. hillholder süper bişey değil yani.kavramada ayağın durduğu müddet zaten araba kaymaz.

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #4
    SERDAR OĞUZ
    SERDAR_AJZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/04/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    81
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33AJZ21
    Edilen teşekkür: 51

    Standart

    Anneme puntoyu aldığımızda fiatın elinde 2008 model dualogic vites araçlarda vardı.Ancak onlarda ESP+ASR+MSR+HBA+HILLHOLDER özellikleri yoktu.Ayrı bir pakette satılıyordu.2009 modellerde ise dualogic kit olarak ESP+ASR+MSR+HBA+HILLHOLDER standart olarak var.Benim bildiğime göre 2009 modellerde standart olarak konulmaya başlandı.
    Eski Kullanıcı Adı : srd208

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #5
    Tuna Çıtak
    somurgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/02/2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    74
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    34UP9552
    Edilen teşekkür: 27

    Mutlu

    Alıntı yalcin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar..aklıma takılan bir şeyi bayilerden önce sizlere danışmak istedim..
    2 hafta kadar önce ilk arabam olan 2007 model dynamic dualogic vites GP'yi 2. el olarak aldım..aracın trafiğe çıkışı 2006 son çeyrek..yine internetten araştırırken 2007'nin ortalarından sonra üretilen dualogic modellerde ESP+ASR+MSR+HBA+HILLHOLDER özelliklerin standart olduğunu okumuştum..haliyle benim arabamda hepsi sanırsam standart olarak sunulmuyor( otomatikte yokuşta 5sn beklemeden kaydırıyor ordan belli gibi)..özellikle hillholder(yokuş destek) benim için iyi olurdu baya çünkü ehliyeti alalı epey oldu; ama şu an henüz trafiğe çıkmıyorum, pratik aşamasındayım..
    sormak istediğim kısıma gelince bu özelliklerin yazılım olarak araca yüklendiğini okumuştum yine yanlışım yoksa..ben bunları yükletmek istesem bana külfeti ne olur, yoksa yazılım güncellemesi yaptırsam benim araç da 2007 dynamic dualogic olduğundan standartında var kategorisine girer mi, 2006 son çeyrek çıkışlı olduğundan girmez mi?
    bilginiz dahilinde beni de aydınlatırsanız sevinirim..
    Bence hillholder fazla onemli değil. debriyaj yok zaten arabada sol ayak frende sag ayak gazda kullanmanı öneririm. tabii ilk basta zor gelir. ama sol ayagın reflekslerini kaybetmemesi içinde gerkli bir durum. bende sizin gibiyim ilk aracım ve dualogic. ilk aldıktan 2 hafta sonra sol ayagımı kullanmaya basladım. simdi gayet hassas ustelik manuel bi aracta debriyaj sıkıntısı cekmiyorum. bazı durumlarda da manuel araclarda sol ayak freni avantaj sağlıyo bizzat şahidim

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #6
    Yalçın K
    yalcin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/05/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    11
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.. ben de yokuşta kaydırmayla ilgili bir problem yaşamadım şimdiye kadar; fakat bana pratik yaptıran kuzenim malum güzel istanbul'umun rampalarında sıkıntı çekeceğimi düşündüğünden pratik yaparken dik yokuşların üstünde durdu epey..o nedenle bir danışmak istemiştim..tekrar sağolun..

  11. #7
    Mustafa Özkan
    Moosty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/04/2009
    Yaş
    47
    Mesajlar
    641
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    26 TZ 691
    Edilen teşekkür: 361

    Standart Hillholder

    Evet 2009 modellerde MTA ile birlikte standart hale gelmiş. Ben çok kullanışlı buldum, araçtaki eğim sensörü %5 in üzerinde eğim algılıyorsa frene basılıp tam durduğunda devreye giriyor.

    Sonrasında kalkarken gaza bastığınızda 'tık' diye bir ses gelip araba hareket etmeye başlıyor.

    Kullanışlı bir özellik, hiç frene dokunmuyor olsanız bile araba yokuşta öylece bekliyor ve hiç geri kaymıyor.

    Ancak yokuş yukarı bir yere park edecekseniz ve park edeceğiniz yer sıkışıksa işinizi de biraz zorlaştırabiliyor çünkü 'tık' sesi duyuana kadar gaza basıyorsunuz ve 'tık' sesi ile birlikte araba birden fırlıyor, dikkat etmezseniz öndeki araca hafiften dokundurma riski var.

    Sol ayağımı kullanmaya çekiniyorum ve mümkün olduğu kadar sola ve geriye çekip öyle kullanıyorum arabayı, çünkü ilk kullanmaya başladığımda bir ara manuel vites refleksiyle debriyaj diye ayağım frene gitti.

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #8
    ahmet ulu
    doritoch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/04/2007
    Mesajlar
    80
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 16

    Standart

    Valla hiç vaktim de yok ama yanlış bir kaç bilgi var mecburan girdim konuya. Hill holder bazı araçlarda var bazı araçlarda yok. Öncelikle hill holder sız kullanan arkadaşlar bir de hill holder olan modeli kullanmalarını öneririm, bu tarz vites kutusu olan araçlarda vazgeçilmez bir (özellikle eşim sorunsuz kullanıyor). Forumda biraz araştırarak da bulabileceğiniz gibi dualogiclerde aynı anda hem fren hem gaza dokunmak arıza veriyor bunu servisde anlıyor ve kullanıcı hatası olarak yorunluyorlar,böyle araçlarda sol ayak freni değil el freni öneriliyor,sol ayak basayım derken aynı anda gaza ve frene basma olasılığı var...

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #9
    Yalçın K
    yalcin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/05/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    11
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    ahmet ben de sana sol ayak fren hususunda katılıyorum.. hiç sağlıklı bir alışkanlık değil, özellikle ani frenlemede..

  16. #10
    Sertaç Sertaç
    smartmavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2009
    Mesajlar
    1.845
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    dualogic'te kesinlikle sol ayak kullanmayın. sonuçta arabada standar kavrama elemanları var; olmayan sadece debriyaj pedalı- araç derbriyaja kendi basıyor diyebiliriz. Dolayısıyla, hem gaz hem fren demek baskı balatanın erken bitmesi yada hasar görmesi demektir.

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Satılık GP Dualogic 2007 Model
    Mustang tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 03/11/2010, 23:44

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com