1964mustang Nickli Üyeden Alıntı
tofaş servis kalitesini arttırmak için MİP'i yarattı
tofaş satış sonrası müşteri memnuniyetini ‘kusursuz’ zirveye taşımak için çok çalışıyor.
Tofaş bünyesinde çalışan tüm bayi ve çalışanlar olarak, uymak zorunda olunan bazı kalite standartları bulunuyor. Kısa adıyla MİP denilen Müşteri İlişkileri Prensipleri tüm Tofaş mensuplarının müşteri ile temas anında yerine getirmesi gereken davranışlarını belirliyor.
MİP,servis takım arkadaşlarının uyması gereken davranışları tarif eder. Dolayısıyla da tüm iş süreçlerinde müşteri mutluluğunu yakalamak adına gözden geçirilmesini sağlayacak olan standartları içerir.
Müşteri İlişkileri Prensipleri (MİP), 21 prensipten oluşuyor ve bu prensipleri hayata geçirebilmek için tüm Tofaş departmanları her yeni güne kendi içlerinde hizmet içi eğitim toplantıları yaparak güne‘merhaba’ diyor. Bu toplantılar, servis personeli müşteriye en iyi hizmeti verme yönünde bilinç düzeyini artırılmasını sağlıyor. servisler için Tofaş tarafından geliştirilen bu standartlara uymak zorunluluğu vardır.servisçi olan bazı arkadaşlarım konuyu iyi bilirler.
kaldıki gerek gürses gerek diğer servisler çok iyi gecmiş yıllarda olsaydık daha farklı bir cerceve cizerdim ama şu an tüm servisler gerek satış öncesi gerek satış sonrası çok güzel konumdadır.
birde kişilerin servis ve servislerden ne beklediğine bağlıdır.
acılan konu tamamen farlı bir yöne eğilmiş durumda
saygılarımla