arkadaşlar bu sorunla karşılaşıp servis ile sorununu çözen çözüme ulaşan arkadaşlardan attıkları mailleri veya işleyişin nasıl gittiğini faturaları hakkında geniş kapsamlı bilgi paylaşımı yaparlarsa diğer arkadaşlar içinde faydalı olacaktır.
Printable View
arkadaşlar bu sorunla karşılaşıp servis ile sorununu çözen çözüme ulaşan arkadaşlardan attıkları mailleri veya işleyişin nasıl gittiğini faturaları hakkında geniş kapsamlı bilgi paylaşımı yaparlarsa diğer arkadaşlar içinde faydalı olacaktır.
Bugün kendi konuma da yazmıştım.2011 evom var.Torpidoda çatlak oluşmuştu.Fiat servisinden randevu aldım.Aracın benden önceki sahibinden aldığım güne kadar servis bakımlı olması da bir artı sağladı.Aracı servise götürdüm önce cihaza bağlayıp aracın önden kazası darbesi olup olmadığını kontrol ettiler.Daha sonra resimlerini çekip tofaşa gönderdiler ve sonuç geldiğinde bana olumlu veya olumsuz dönüş yapacaklarını söylediler.Bugün ise telefon geldi sonucun olumlu olduğunu, %80ini tofaşın karşılayacağını %20sinin de iyi niyet garantisinden karşılanacağını, parçanın siparişinin verildiğini ücretsiz olacak değişim yapılacağını ve de serviste geçecek 2 gün için de yine ücretsiz olarak araç verileceğini söylediler.Biraz fazla detaya inmiş olabilirim.Fakat oldukça can sıkıcı bir durum yaşayan arkadaşlara umarım yardımcı olur.