Antalya Fiat Yetkili Servisi Pınarbaşı'na öncelikle teşekkür ederim.
Arkadaşlar 1 ay önce 2011 model Punto Evo aldım. Aldıktan sonraki günlerde "direksiyonu kontrol ettirin kullanma kılavuzuna bakın" yazdı göstergede, servise problemi söyledim akü zayıf olunca da city arızası veriyor dediler, aküyü ölçtürdük akü zayıf olunca aküyü yeniledim baktım arıza ışığı yanmaya devam ediyor.. Öyle olunca arıza tespiti için bilgisayara bağladık "Motor tork barı konum sensörleri fasılalı" yazıyordu yani City Direksiyon mortu çekmişKorkmayın iyi niyet indirimden yararlandıralım sizi, mail çekelim merkeze filan dediler 1 hafta sonra mail cevabı gelmiş ve dün mutlu haber geldi. Pınarbaşından aradılar gelin city direksiyonu ücretsiz değiştiriyoruz servis %100 karşılayacak dediler
![]()
Bu arada arabamın garantisi biteli çok oluyor 2013 yılına kadar (60.000 bakımına kadar yetkili servis kayıtlı)
Sonuç dün 5 kuruş para vermeden City direksiyon yenilendi. Darısı city arızası çekenlerin başına![]()
Geçmiş olsun bunda hız sabitleyicide yoktur şimdi![]()
Sen bi toplantı yap ben gelirim sıkıntı yokhatta ilker diye bi arkadaş daha var isteyen.
Konu alixxx tarafından (25/03/2015 Saat 23:24 ) değiştirilmiştir.
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com
City arızası sıkıntılı. Bu konudan muzdarip binlerce kişi var. Ama Fiat yılladır konuyla ilgili net bir tavır ortaya koyabilmiş değil. En basitinden bizim forumda forum.grandepuntotr.com/city-arizasi/ bölümüne bakınca zaten binlerce kişinin şikayetçi olduğu hemen anlaşılıyor. Yetkili servislerin kimisi karşılıyor, kimisi karşılamıyor. Servis bakımlı mı diye bakıyorlar, ona göre karşılıyorlar sözde. Ama servis bakımsız aracını %100 olarak yaptıran da var. Servis bakımlı olup anca %50'sini karşılatabilen de var, maalesef belirli standartları yakalayabilmiş değiliz.
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com
Sorununu çözemeyenler için örnek kararı atıyorum. City arızası çözülemezse diye bende forumdan tetkiklerimi yaptım tabiki)
Kararı indiremedim bu şekilde dosya açmazsa bana özelden yazabilirsiniz mail yoluyla atabilirim örnek city direksiyon arızası için karar ve dilekçe örneğini.
Linke tıklayarak açabilirsiniz: BAŞVURU-DİLEKÇESİ-AYIPLI-MAL - Dosya Web
Fiat da evo modellerine torpil yapiyor benden soylemesi baksaniza cok nadirde olsa cikiyor bu ariza ama sip diye yapiyor saka bir yana yaptigida ayip sanki grandeleri baska marka mi uretti ya da diger modelleri![]()
Hayırlısı olsun, nadir alınan güzel haberlerden. Umarım bekleyen birçok arkadaşımızında sonucu sizin gibi olur.
BeşiktAŞK
2007 Grande Punto Dynamic
Sizin adınıza sevindim. Pınarbaşı cok basarili bir servıs , hizmetleri şaşırtmadı..
TÜRKİYE,ATATÜRK Ü ALLAH A BORÇLUSUN.GERİ KALAN HERŞEYİ DE ATATÜRK E......
SIZ ULKENIN SEREFINI KORUYUN...O SIZIN GELECEGINIZI KORUR..!!!!
gerçekten size katılıyorum . işinin takipçileri ve memnun edici çalışmalara imza atıyorlar.
PINARBAŞI FİAT SERVİSİN katip onuru memnun etmelerine sevindim.
bende aynı serviste benzer bir memnuniyet yaşadım konu açılmışken paylaşayım.
2015 başında 2011 punto evo aldım , alırsa satan kişi servis kayıtlı dedi. sorgulattım gerçekten servis kayıtlı . haliyle 2. el araç aldığım için gönlüm rahat olsun diye 10.000 bakımına sokmak istedim. aracı teslim edeceklerinde personellerden biri ağbi sizin aracınızda bişey dikkatimi çekti '' aracınızın göğüsü çatlak '' garantisini içeriden sorgulatın devam ediyorsa değitirsinler dedi. ben şook oldum . forumdan görgüdüğüm kadarıyla bu punto göğüslerinin kronik problemiymiş. neyse sorgulattığımda garanti bittik dediler..ama aracınız full servis bakımlarına bizden girdiği için , bizde size Jest Talep formu düzenleyeceğiz dediler. merkezden onay alırsak değiştireceğiz dediler. ve dedikleri gibi genel merkezden onay almışlar servis kayıtlı araç olduğu için %100 müşteri memnuniyeti kapsamında göğüsü ücretsiz değiştirdiler.. yapılan bu memnuniyet için teşekkür ederim. umarım bu ve benzer konularda muzdarip olan arkadaşlarımda memnun kalıcı yaklaşımlarla karşılaşırlar.
Ali böyle güzel haberler almak güzel, sevindim senin adına da![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri