Arkadaşlar + konfor paketli aracımda bagajda 12 v priz eksikti. Servise gittim, görevli bir arkadaş tam 45 dakka elinde benim ruhsatlar bir oraya bir buraya gitti ve sonunda bana dediki konfor paketinde 12 v priz değil, 12 v priz yeri var, öyle yazıyor dedi.Nerdeymiş o yazı bebaber bakalım dedim ve baktık Yanlış okumuşum dedi.Sonra tekrar dolandı geldi 1.4 motorlarda konfor paketlerinde priz olmuyor, içerdede senin gibi birkaç örnek var dedi bakalım o örneklere dedim sonuç yine hüsran araçlar konfor paketli değil.o hala ısrarlı bana verilen notta öyle yazıyor diyor.yani konfor paketini kendi ayırt edemiyo.O sinirle aracı aldığım görevli şahsa gittim faks çekicem ,daha sonra sizi ararım dedi 15 gün oldu haber yok. Müşteri hizmetlerini aradım telefon numaralarımı aldılar 1 hafta oldu onlardanda haber yok. Yani bursada servis ve fiat müşteri hizmetleri böyle mükkembel çalışıyo