Alıntı kara kız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
boya olcme aleti sadece boya ile sac arasında ki kalınlığı baz alarak araçta boya var veya yok sonucuna ulaşıyor.benım basıma soyle bir durum geldi..daha gecen hafta yazmısstım aracımı kaputtakı ufak gocuklerden dolayı auto kınge gotureceğimi.gecen cumartesi aracı bıraktım ve 8 adet gamze denılen aracın faklı yerlerınde mınık göcüklerin tamiri için.aradan 3-4 saat gibi bir zaman gecti ve benı bır yetkılı aradı. soylediği şey aracınız komple boyalı işlem yapamıyoruz seklındeydı.gelın yuz yuze görüşelım denildi.atladım gittim sorun ne diye orduğumda ilgili arkadaş buişlemi uygulayabilmemiz için yuzyyın boyasız olması gerekmektedir diye bir cumle kurarak arcımın uygulama yapılacağı yerlerde boya olduğunu ıddıa etti.neresınde var dıyınce bana sağ taraf çamurluk dahıl komple boyalı cihazlan olçtuk dedi.duzeltme yapılan yerlerde komple sağ taraftı.sonra sen gel birde benım yanımda ölç dedim..ve ekledim aracım kırlı ve camurluydu siz bu işi nasıl yapıyorsunuz diyerek camurlu olan kaputu temızlemeden mı olcuyorsunuz dedim..benım bu lafım uzerıne arac yıkamaya gıttı kurulandı ve gozumun onunde olçum yapıldı..fabrika çıkısı orjınal olan sağ kapım,sağ arka çamurluğum ve sağ ön kapımın özellıkle ısrarcıbır sekılde boyalı olduğunu dırettıler.sonradan değişen ön sağ ççamurluğum ön kaputum alet orjınal boya olorak algıladı sol çanurluğumda vuruktan dolayı macun ve boya olduğunu ve 2009 senesinde sol arka çamurluğum yıne aynı auto kıng tarafından mını onarım kapsamında mudahale edildiği için boyalı olorak çıktı.sonra ben aracın önden darbeli olduğunu sizin orjınal dediğiniz boyanın servıste değiştiğini ve boyalı dediğiniz parcaların orjınal olduğunu soyleyınce olamaz oyle sey makıne doğru olanı gosterır dedi.daha sonra aracın kaputunu acarak hatta çamurluk davlumbazlarını sokerek kaput baplantılarının orjınal olmadıklarını ve yapılan ıslemlerın ızlerını buldular.ama ısrarla aracın sağ tarafının boyanan yenı parçalara uyması açısındangeçiş yapılmıştır hasar olmasa bile yine de boyanmıstır gibi sacma sapan bir açıklama yaptılar.iş gercekten inada bindi ve auto kıngde calısan bir boya ustasıylan beraber ataturk oto sanayıdekı fiat bayısıne gittim.durumu izah ettim ve yetkılı servıstekı boya ustasıyla auto kıng deki boya ustasını karşılıklıolorak gorusturdum sonus itibariylr servis yetkılısı arkadas auto kıng elemanını ıkna edere yaptığı açıklamalarla kabul ettırttı.auto kıng deki olçum yapan arkadas ise daha sonra olcu aletının arızalı olduğunu bu yuzden sizin işleminiz sırasında boyle bır aksıklık oldu açıklamasını yaparak aracı içeri aldı ve 30 dakıka gibi bir surede aracın ezıklerı tamır olmuş bir şekılde getirdi.şimdi soruyorum ben eğer arcımı satsaydım ve çok guvendiğimiz auto kınge expertze soksaydım ve boyle bir durumla karsılassaydım ne olcaktı.tamam benım aracım kazalı onden ama orjınal olan bır yerın ısrarcı bır sekılde neden boyalı dedklerini.aracı daha yıkamadan boya olçme işlemi yapmalarını anlamış değilim.siz siz olun ne yetkılı servıslerın expertızıne guvenın nede boya olçme aletıne..ben bunu öğrenmiş durumdayım..uygun işıkla boyanan yer zaten bellı oluyor..
Aynen hocam benım arabamın ölçümü yapıldıgında hava yagışlı ve araba toz toprak ve çamur içerisindeydi bunların yaptıgı iş ancak bukadar olur demekten başka birşey gelşmiyor elden