Walla Bursa'dan Kalkıp Istanbul Gürses Oto'ya Getiriyorum.
Çok Memnunum.
İlgi Alaka Süper.
Personel İşe Hakim.
Tavsiye Ederim.
Printable View
Walla Bursa'dan Kalkıp Istanbul Gürses Oto'ya Getiriyorum.
Çok Memnunum.
İlgi Alaka Süper.
Personel İşe Hakim.
Tavsiye Ederim.
Sol arka kapım açılmıyordu, açılsa kapanmıyordu! :D Kavaklıdere Fiat Servisi'nde dün problemi çözüldü. Kilit bozulmuş, komple değiştirildi...
Emekleri için Müslüm'e ve Yasin Usta'ma teşekkürler...:claps: Bir tanesiniz ;)
aracı aldığımda fark etmediğim ön sol farın yuvasına oturmaması için aldığım yere ve servise götüdüm tüm iyi niyetimle başında durmadım ve çıkarken kontrol etmedim neden olsa tanıdık diye, bir hafta sonra cam suyu için kaputu açtığımda far ayağının kırılmış olduğunu gördüm, neyse ses çıkartmadan bin bir özürle farı değiştirdiler ama gene yuvasına oturtamadan.
başka bir serviste ise far ayağını biraz törpüleyerek yerine oturtuklarını gördüm.
ama şu bir gerçek mersedesiniz olsa dahi servis bakımından sonra ana merkezden sizi aayıp memnunmusunuz şikayetiniz var mı diye sormuyolar. fiat kendinden beklenenden daha iyi bir satış sonrası hizmet sunuyor bence. önceki puntomun şanzımanını garanti kapsamında değiştirdiklerinde bile genel merkezdenbeni arayıp yaşamış olduğum sıkıntıdan dolayı özür dilemişlerdi. bence fiatı hafife almamalı
merhba aracın sol tarafı sadece soğuk üflediğini yazmışsın.bendede aynı sorun var,klape kapağını değiştirdiler,olmadı.(şimdi ılık üflüyor,hatta yolda seyir halindeyken dahada soğuyor) sende ne yapıldı yazarsan sevinirim.problem halledildimi?
zinclikuyu birmot tek geçiyorum
Bende Orta Anadoluya götürüyorum servisle ilgili bi şikayetim yok e okadar cok gittimki servise düşününce sayamadım alıştılar mecburen .Bi defada Beylikdüzü Birmota gittim bi daha gitmedim.
Orta Anadolu Otomotiv'den aldım ben de gp yi 5 ay önce... 1 hafta önce camım kırılması ( yan cam ) nedeni ile değişmesi ile ilgili servise gittim ama yardımcı olacaklarına köstek oldular.... ( aracı 3 gün bağlamak , expert gelmesi , rapor falan filan ...... vs bir sürü saçmalık!!!!!!! )
Ben de doğal olarak sinirlenip kaskomun anlaşmalı olduğu cam firması ile görüşüp 10 dakika da hallettim. Camın orjinal olduğunu teyit ederim , çünkü genel müdürleri ile telefonda konuşup referanslar aldım. Her neyse; 10 dakikalık çözüm için beni süründürdü servis........ Servislere güvenmiyorum artık... Garantimin bozulmasını göze alarak yılların ustalarına da gideceğim galiba........
bende arabanın bi iki yerinden gelen ses yüzünden servise gittim...bakımlar dışında... kolçak ve gösterge paneli için bunlar için iki kere gittim gösterge panelini önce hallettiler kolçaktaki sorunu çözemediler... sona ustayla tecrübeye çıktık derdimi anlattım neden böle takık olduğumu... ben kolçak olsun diye 700 ytl fazla para verdim(konfor paketi) böle bi sorunla karşılaşmak istemiyorum dedim... haklısın dedi bunun için özür diledi...(servistekilerin yarısını tanıyorum)... ve sana özel bişi yapıcaz dedi kolçak için...sökülebilir bütün parçalarını söküp sert plastik arasındaki sürtünmeyi engellemek için bantla halledicez dedi biraz bekliyoruö şimdilik bi süre sona gidicem tekrar hallettiricem... ben servisime şahsen 10 üzerinde 8 veriyorum...uzun lafın kısası böle...
sadece kolçak alınabiliyor mu?
izmir birmota hiz gostergesinin ordan gelen ses ustteki plastik citalarin atmasi fren yapinca arkadan gelen ses icin biraktim saat 17:30 da aldim. dogruyu soylemek gerekirse bugun sasirttilar beni soylemedigim bir kac seyi daha kendileri duzeltmisler itinali bir sekilde motoru ve disini yikamislar. bugun ilk defa izmir birmottan mutlu ayrildim.
ben eskişehir birmottan gayet memnunum saolsun murat abi,mevlüt usta ve diğer ustalar..
Adana Birmot'tan memnunum. Gerçi memnun olmamda benim de emeğim büyük. Çaycısına kadar herkesi tanıyorum. Gerçi güzel bayanların tamamıyla tanışamadım ama olsun. Bakarsınız onları da sitemize üye yaparım yakında :) Bizim Birmot daki hanımefendiler de seçilerek alınmış sanırım :) Neyse konumuza gelelim, benim çalışanları tanımam dışında çalışanların da istekli çalışmaları beni her zaman cezbetmiştir. Fatih Ustaya ve Numan Ustaya ayrıca sevgiler.
cihan kesinlikle katılıyorum sana birmot adanadan açıkcası bende çok memnunum
tekrar tekrar yazıyorum izmitte yılmaz oto diyorum tek geciyorum abi adamlar bu işi biliyor
mersin bilen otomotiv. hem servis hem satış çok ilgililer. aracın lastiğine çivi batmıştı tamir ettirdim. üstüne de arka kampanaları boyattım.
İstanbul zincirlikuyu birmotttan ve istanbul esenler gürses otomotiv servislerinden memnunum. İkisine de farklı konular için gittim ve yakından ilgilendiler.
Arkadaşlar bugün birmot zincirlikuyudaydım sabah puntomun 10.000 bakımı için , şafak ile görüştüm kerem ile görüştüm , Birmot zincirlikuyunun iyi bi servis olduğunu işlerin nasıl gittiğini sordum sohbet ettik kısacası , herşeyin cok iyi gittiğini söylediler , arac dualogıc olması sebebiyle benim yaşadığım sıkıntı ve daha sonra yaşadığım ufak tefek problemleri hallettiler ben cok memnunum memnun olmayan sıkıntısı olan arkadaşlar var mıdır , bu konu sadece birmot şirketi değil birmotun şubeleri değil , gittiğimiz servisler arasında fiat yekili servisi de olabilir bu söylediğim ama , ben bu hakkımı zincirlikuyu birmot da kullandığım için söylüyorum , ben aracı birmot küçükyalıdan aldım , küçükyalıda bi kaç problem yaşadım , ''dualogıc vites sorunu '' konu başlığı altında yazdım onun için birmot zincirlikuyu yu tercih ediyorum . Zincirlikuyu ya gidip sorun yaşayan arkadaşlar olduğunu zannetmiyorum , ne dersiniz
Bora işinin hallolduğuna sevindim! Bir çok üye de seninle aynı fikirde. Zincirlikuyu Birmot çalışanlarına, sadece işlerini yaptıkları ve iyi yaptıkları için teşekkürler...
ok
valla ben çok memmun oldum babamla gittik servise arabayı aldığımızdan beri ilk kez sağolsun oradaki arkadaşlar babamın tanıdığı olduğundan heralde çok ii muamele yapıldı ahmet abi olsun (servisin sahibi) hasan usta olsun bir dediğimi iki etmiolar onlara çok çok teşekkür ederim...... birollar tarsus yetkili servis...
cumartesi arabamı sevise bıraktım.ön cam fitillerinde erime vardı küçücük bir şey olmasına rağmen hiç problem çıkarmadılar yıllık bakımda göstermiştim problemi.sipariş verildi ve ben cumartesi takılması için servise bıraktım ve camım değişti artık hiç çiziksiz sıfır bir öncamım varrrr.
bu arada pazar günüde arabamı aldım tertemizde yapmışlar allah razı olsun bir dediğmide iki etmiyorlar.
teşekkürler MERSİN BİLEN OTO.
arkadaşlar ben iki ay önce PUNTOmu VELİEFENDİDEKİ HALİÇ OTODAN aldım ve 13 yıldır tipo ve tempralarımı götürdüğüm bir servis. Aile gibi davranan insanlar satiştaki genç dinamik arkadaşlar Cengiz ve Cüneyt beyler çok genç pırıl prıl insanlar her konuda yardımcı olmaya çalışıyorlar. Semra hanım aynı şekilde. Servis Müdürü Egemen bey , Karşılama komitesi başkanı :) Hasan abi sizi en güzel şekilde karşılıyor ve Servisin sahibi MEsyut bey, İsmail usta Tufan usta Zafer usta. İsmini sayamadığım daha nice arkadaşlar yardımcı olmak için sizi bekliyorlar ve bugüne kadar çözemedikleri problemler olmadı. Bundan sonraki Punto aracımsdada dostluğumuz devam edecek. Tavsiye ederim. Kesinlikle iyi bir servis. Bizlerde onların İNSAN olduğunu hatırlayalım.Siz nasıl davranırsanız öyle karşılık görüyorsunuz. İyi günlerde görüşmek üzere.
müslüm arkadaş sizin plaka 06 ? arada bir sizde istanbula mı geliyorsunuz yoksa ve servisi ordAN mı biliyorsunuz?
Edirne ÖZAKICILAR da kapılar konusunda beni sürekli oyalıyor. Her defasında yapıyorlar ama malesef şu anda kapılar şu an ayarsızlıktan alttaki boyayı dahi sürtünerek kaldırdı. Daha bişey demiyorum
arkadaslar kesinlikle istanbul erkay otoya gitmeyin onlardan sıfır arac aldım herseyimi hazırlamısım tatile cıkıcam ve su andada taildeyim rezil kepazeyim onların yüzünden bastan sona problemli aracı sattılar bile bile aracı aldıktan 20 dakika sonra farkettim probemleri geri döndüm aracın görünen problemlerinden basldım söze torpido gönyesi yamuk fitiller sarkık birde test edip verdik diyorlar aracı aracı geri alın dedim ruhsat cıktı diye camura yattılar bende elime aldım camerayı sattıkları aracla emsal aracı cektim hemde erkay otonun otoparkında ve onlara 100 punto zararı acmazsam serefsizim **********************ordan arac alan yada oraya servise giden varsa sorsunlar tek kapı kırmızı punto alınmıs burdan 1 ay bile olmamıs burda bir hadise yasamıssınız diye su anda taildeyim gelince onlar bana yaptıklarının hesabını müsteri kaybıyla verecekler fazlasıyla siz siz olun bence her bayiden araba almayın 2 milyar ucuza alıyorlar spot diye bize böyle problrmli aracları satıyorlar ******************* önceki aracımda 4 yıldır kullandığım palio sıfır almıstım palio yu cok arıyorum inanın
Bursada da adam gibi bitane servis yok arabanın neresine dokunsalar dokundukları yer ya kırılıyor çatlıyor yada langur lungur ses yapıyor fiat müşteri hizmetlerini arıyorum servislerden şikayetçiyim hiçbiri işini düzgün yapmıyor mağdur ediyolar beni diyorum. Ne yapalım servis elinden geleni yapıyo diye saçma sapan bi cevap geliyo kimi kime şikayet edeceğini insan şaşırıyor.
DİZEL ARAÇLARDA BAKIM ZAMANLARI 10.000 KM DE YAĞ VE FİLTRE DEĞİŞİMİ OLARAK ,BENZİNLİ ARAÇLARDA 20.000 KM DE BİR YAPILIYOR.AYRICA DİZEL ARAÇLARIN 20.000 KM DE PERİYODİK BAKIMLARI VAR.BELİRTİLEN KM LER DE GECİKME OLDUĞUNDA ÖZELLİKLE DİZEL ARAÇLARDA SORUNLAR ÇIKABİLİYOR.YAĞIN ÖZELLİĞİNİ KAYBETMESİ GİBİ.MALUM TRAFİK KOŞULLARI GÖZ ÖNÜNE ALINDIĞINDA DUR KALK FAZLA VE KISA YOL YAPAN ARAÇLARDA YAĞ DEĞİŞİM ZAMANI ÖNEM ARZEDİYOR.DEĞİŞİM ZAMANLARINI GECİKTİRMEK YERİNE TAM ZAMANINDA VEYA ÖNCEDE BAKIM İŞLEMİ YAPTIRMAK MOTOR ÖMRÜNÜN UZAMASINA FAZLASIYLA FAYDASI VAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.:bye10000:
benımde servısım kırmak oto su bıkac gune kadar bende cok sevıyodum vee taktır edıyodum ama sımdı hıc mı hıc sevmıyorum musterıyle ılgılenme sıfır gununde teslım yok ustune ustelık arac bıtmı svazıyetedee teslım edılmıyo hala kırmakta aracım kaskodan onay beklenıyormus banen ya kaskodan onay gelıcekse benım ısımmı cok sınırlendırdıler benı servısımı degıstırecem ıstanbul anadolu tarafında en saglam guvenılırrr bı servıss bılıyomusunuz.. arkadaslar kırmak oto harıc neresı olabılırrr..
yaşadıkLArımı özeTLErsemm beŞ para etMezzzzz gıtıım serwis... :S işkence resmennn maLum bzım gPlerınde serwis bağımlılığı war haLIm dumann...
Bu gün kavaklıdere servisine gittik ve müslüm yine o gülüşüyle bizi karşıladı (nasıl bir insan bu ya ) önce oturduk çaylarımızı börek vede meşhur ıslak kekimizi yedik biz yerken ustalar özellikle gökhan usta benim aracın a dan z ye bütün bakımını yaptı gerekli düzeltmeleri yaptıktan sonra aracımı memnun bir şekilde geri aldım, ya bu adamın servisini seviyorum be
Teşekkürler müslüm ilgin vede alakan için
tabi bu arada kekin kokusunu duyan sevgili (pasif) emre arkadaşımızda hemen geldi ama kek kalmadı ona
Servis için izmirliler için enriko alibertiyi tavsiye ederim. Aracımı ordan aldım alarm pedal takımı gibi aksesuarlarımı sonrada oraya taktırdım, ufak tefek tıkırtı fitillerde gevşeklik gibi arızalarımın tamamını eksiksiz hallettiler. Son olarak dün 10.000 bakımımı yaptırdım. Kendilerinden gayet memnunum. Tabii herşey güllük gülistanlık değil. Enriko dierlerine oranla biraz küçük servise randevu almak dierlerine oranla daha zor, verdikleri zamanda arabayı teslim edebiliyorlar fakat verdikleri zaman uzun oluyor.
arkadaşlar ben bu siteye yeni üye oldum. bir sorum olacaktı. arabanın iç aksamından çok ses geliyor. beylikdüzü birmota götürdüm ama çözemediler. bu arabadan iyi anlayan bir servis önerebilir misiniz?
Allahtan Muratın yetkili servisi yok:D
Zaten kasanın bir anahtarı bende diğeri de Emre'de... İsterse para vermesin Müslüm! :D
Yola çıkmadan bir bakım yaptırayım dedim! 11.000 oldu km. Hava filtresi, polen filtresi değişti... Fren balatası kontrolleri yapıldı!.. 1 lt. de yağ eksiltmiş, eklendi!..
Herhalde servis memnuniyetimi tekrar tekrar söylememe gerek yok!.. ;)
GP kendine geldi; dünden beri kullanıyorum, performans bile arttı diyebilirim! ;)