arkadaş arada ufak bi smile atmış, takip ediliyoruz :)
Printable View
arkadaş arada ufak bi smile atmış, takip ediliyoruz :)
O ancak o kadarını yapabilir zaten Alican. Bırakalım sevinsin EZİK...
Neyse biralim artik fazla prim verdik .. Serviste yeteri kadar prim alamadiysa bu ay :)
İp nosu tamam ogreniriz nasilsa kim oldugunu .. Hayir bilisim suclari diye bisi var farkinda diilsen ;)
Beş liralık parçaya yirmibeş lira istemeyi biliyorlar ama
İzmirli arkadaslar gibi biri durur iken orada ne işiniz var enrıkoda bırmotta neredyse Ankaradan ben gidecem bakıma a ugrayın elemana hem kazansın hem sız kazanın herkes mutlu ve sevındırik olsun butur eziklerlede muhatap olmamıs olup kafanız
rahat olur.
Öz eleştiri:
Yav kardesım forum bınkere konusuldu edıldı Yasemın ablada enrıkodakı hanfendıye cok kotu bır servıs olduklarını sıkıntıları ,hataları buradan yazılı olarak bıldırdı daha ne işiniz var nıye gıdıyorsunuz bırazda kendınız kasınıyorsunuz ha
Sayin N. Can ALI;
https://img263.imageshack.us/img263/...3340991142.jpg
Facebook'taki: -https://www.facebook.com/profile.php?id=660516141 adresinizden (ip: 212.253.14.23) isminizin aslinda profil bilgilerinizde belirttiginiz gibi Can Kaplan degil N. Can ali oldugunu ogrendik ve size Can ali olarak hitap ediyoruz.
Lutfen forum icerisindeki yazismalarinizda insanlari asagilayici, rencide edici kucuk dusurucu sozler sarfetmeyiniz. Tartisma ahlakina uymayan, elestiri niteliginden yoksun bu tarz yazilari gercek kimliginizi gizleyerek yazmaya calismaniz da ayrica sizi komik duruma dusuren bir durum oldugunu belirtmek isteriz.
Hepimiz size ayni sekilde yanit verebilirdik ancak, sizin seviyenize hicbir uyemiz inmeyecegini soyleyebiliriz. Forum uyelerimizin saygi ve seviye konusundaki ahlaki duruslari her zaman en yuksek noktada olmustur.
Sizi seviyeli yazismaya davet ediyor, tutumunuzun degismemesi halinde forum kurallarimizin gecerli olacagini belirtmek isterim. Keyifli forumlar.
Erdi supersin yine yapmissin yapacagini .. ;) eline saglik
Admin'im eline sağlık. Süpersin her zamanki gibi :)
:cool:işte budur... :w00t2000:
geçmiş olsun hocam,
bugün bende enriko alibertiye gittim 1-2 fiyat öğrenmek için adamlar resmen soyguncu.
4kapı kolu + 2 ayna boyama (sadece boyama, parça gelmeyecek) = 500 -600 TL
sağ ön davlumbaz = 103 TL
4 adet sac jant + 4 adet kapak = 877 TL
arkadaş para eşittir karakter olarak görüyor sanırım :) koptum yaaa hey bana baksana gel seni bizim okula kayıt yapalım tekrar 1. sınıftan başla ben ihtimal vermiyorum ama belki ADAM olursun :D
Ben antalyada bırmoto gıdıyorum ılgı alaka guzel aynı sekılde manısadada servıse gıttım ordada guzeldı soyle bısey var sattıkları araba fıyatına gore etmez derı dıreksıyonve derı fıtes topusu soyulmaya basladı sımdı degıstırıcekler kapı gıcırdamalarını hallettıler uzun beklemeden sonra ama hadı hayırlısı... Bırılerıne kızıp aracın garantısını bozmaya gerek yok... Servısede her elamanı alıyorlar sanayıde ıs bulamayan adamları alıp servıste calıstırıyorlar aracım az hasar aldı bayramdan once verdım 8 eylulde cıkarıcam. Her servıste arıza adam var ama sıkayet ve cıddıyetını gordulermı korkarlar senden. Onerım kusadası fıat 2000 motorllu servısı orası ılgı alaka olarak gorup gorebılecegım en ıyı fıat satıs ve servıs (bana gore) o kadar yer gezdım bı orası adam yerıne koyup ıs yapıyor...
Admın costurmus adam bı bakıyor evının onunde puntocular elınde sopalı sızden korkulur
Konu çok ilginçmiş,nasıl görmedim hayret,Enriko zaten nam salmış bir servis birde üstüne çalışanının hakaretleri eklenmiş.
Bu saatten sonra o servise bakım için gidenin aklına şaşarım...:)
Ya bu Enriko Servisini topluca bir fiat a şikayet etmek lazım. Ne biçim bir servis bu. Lisansını mı alıyorlar ne yapıyorlarsa yapsınlar
Şikayet etsen nereye kadar.. Enrikonun bayiliğini almaz fiat.. Burası Türkiye parayı veren düdüğü çalar.. işte tamda bu mantıkta para düdük arasında kalmış bir arkadaş.. Yapılacak şey buraya gitmemeleri için insanlara gerekli şekilde uyarıları yapmak gerek..
Erdiyilmaz zaten sağolsun gerekli cevabı vermiş kendisine..
Benimde arkadaşa önerim kişisel gelişim kitapları alsın.. Eğitim alsın.. Kendini biraz geliştirsin.. Parayla adamlık olmaz..
Eşeğe altın semer taksan eşek yine aynı eşek demiş atalarımız.. Biraz feyz alırsın belki.. Anlayabilirsen.. Buradaki arkadaşlarımızın çoğu fiat bis e bile binse Adamlık konusunda ferrariye binecek parası olan siz zihniyettekilerden çok daha adam olacğı konusunda şüphe yok..
Eğitim Şart..!!!
merhabalar şikayet etsende bişey çıkmaz kardeşim ben kaş kere aradım çağrı merkezini hiç aynı devam ediyorlar.
Fiat bayiliğini geri alması mümkün değil maalesef. Ayrıca edilen şikayetin haddi hesabı yok. Ben gitmiyorum ve hiç bir arkadaşıma da önermiyorum.
Ancak önceki yıllardaki diyaloğum nedeniyle o firmada halen çalışan tanıdıklarım var.
En kısa zamanda bu arkadaşa kişisel gelişim, adam olma, adam gibi konuşma eğitimi verebilecek kitapları alıp hediye edeceğim.
Gerçi Tayfun hocam da söylemiş bu saatten sonra ne yaparsan yap bu arkadaşta ilerleme olmaz. Boşuna dememişler ağaç yaşken eğilir diye. Bundaki eğimi, eğitimsizliği düzeltmek mucize ile olur ancak.
Arkadaslar gıtmezsınız olur bıter ızmırdekı her uye 10 kısıye anlatsa onlarda dıger 10 kısıye anlatsa İzmirin cogu nasıl bır servıs olduklarını bılır Fiatın bayılıgını almasının yanı sıra gıldılmedı ıcın ıs yapamaz kendılıgınden duser bayılık İzmirli arkadaslar servısler hk o kadar yazıyor bunları kulak arkası yapıpta halen gıdıyorsanız kendınız kasınıyorsunuz bırazda
Bu ne terbiyesizliktir yahu, gitmeyelim lütfen şu servise arkadaşlar...
Benim anladığım kadarıyla bu adamlar şirket araçlarından para kazanıyor... Bir de bu forumdan haberi olmayan gp.cilerden.. Bu kadar fazla kötü yorum okunup, bu kadar şikayet edilen bir servisin hala devam edebilmesinin başka açıklaması yok...
Sizde benim gibi yapın. Çıkın bağırın çağırın hakkınızı arayın ve bir dahada gitmeyin.
Ama ne yaparsanız yapın unutmayın. Fiat servisleri değişmez.
Bana birisi bu hareketi Toyota' da yapmaz. Yapamaz. Fiat bence elemanlarını göndersin Toyota servislerinde biraz staj yapsınlar.
sayın editörüm eline sağlık bence verin eline diplomasını basıp gitsin sil şunun üyeliğini de gidip cem yılmazın peluş tiplemesi gibi arkadaşlarına varsın:)burdaki insanlar sıkıntılarına çözüm bulmaya çalışıyor bunun neresinde yanlış var?sen hiç eşe dosta bişi sorup dert anlatmadın mı akıl yoksunu şahsiyet??
https://forum.grandepuntotr.com/serv...stirilmis.html
Buna bakarsanız benim de durumumu anlayacaksınız arkadaşlar .. toplanalım !!!
bir adres açtım ... https://www.facebook.com/pages/FIAT-...54473451306330 burda olalım sesimizi ortak duyuralım
Çalışanlarımızdan Nazım Can alı' nın size karşı sergilemiş olduğu davranışı büyük bir üzüntüyle okuduk.
Personelimize ait bu demeçlerden dolayı Enriko Aliberti ve FIAT markası olarak üzgün olduğumuzu, söz konusu davranışın şirket vizyonumuz gereği tolere edilmeyeceğini belirtmek isteriz.
Konuyla ilgili yapmış olduğumuz tam bir araştırmadan sonra, söz konusu çalışanımızın iş akdinin feshedildiğini bilgilerinize sunarız.
Bu tarz durumların yaşanmayacağı konusunda güvence sunar, sizlerin de desteği ile ilişkilerimizi güçlendirmeyi umarız.
Göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür eder, tekrar en samimi özürlerimizi sunarız.
Sevgi ve Saygılarımızla,
Keyifli Forumlar...
Not : Her türlü soru ve sorunlarınız için servis yöneticisi olarak 0 533 200 79 79 ya da 0 232 435 71 00' dan 107' yi tuşlayarak bana ulaşabileceğinizi belirtmek isterim.
Ahmet TÜL
Ahmet bey çalışanlarınızdan Nazım Can alı 'nın işine tam olarak ne zaman son verildi bilmiyorum ama daha geçen hafta cuma günü servisinizde gördüm. Konu sadece o da değil arabamı aldığım gün carbon clean yapılması için servisinize bıraktım ve sizin usta olarak nitelendirdiğiniz ancak benim bu konuda yeterli görmediğim bir elemana içim elvermeyerek teslim ettim aracımı ve basit bir carbon clean işlemi için beklerken aynı eleman mazor pompasının yanmasına sebep oldu. Sorunum çözüldümü çözüldü ama neden başıma gelsin böyle birşey... Servis elemanlarınızı daha becerikli ve özverili bir kadro olarak yeniden oluşturmanızı tavsiye ederim.
Ahmet beyın geç kalınmıs duyarlılıgı için teşekkürler
Fakat Ahmet bey forum ahalısı olarak servısınız hakkında okadar cok sıkayet varkı ve bu sıkayetlerı ilgili moderator arkadaslarımız sızlere zamanında ılettı fakat degısen bırsey ol madı bundan sonra olurmu bılmem daha dogrusu forumdan sızın servısınıze gıden olurmu onu hıc sanmıyorum çünki biz sadece nette görusen insanlar degılız Vandaki arkadasımızlada konusuyoruz Tekırdagdakı ılede bir sekılde fıkır alıs verısımız var telefon ,maıl,forum olsun servıse ugramadan kendı aramızda o servıs hakkında ciddi bir arastırma yapılarak gıdılıyor bu saatten sonra sizin olayaya vakıf olmanızdan dolayı servısınızın calısma ve yaklasımında ciddi anlamda bızlerın lehıne bır degısıklık olacagını dusunuyorum.
Forumdakı uye sayımız 2000 kısı herkısı servıslerın olumsuz veya olumlu yanlarını 3 kısıye anlatsa 6000 kısının servıslerden haberı olur mınımum sayıda sonucta sızın amacınız musterı kazanmak bızım amacımız uygun ucretle sorunsuz arac kullanmak
Ahmet Bey girisiminiz icin tesekkur ederiz,
Tum Fiat Yetkili Servis calisanlarinin kalifiye elemanlardan olusmasi, is hayati disinda sosyal yasantilariyla da birer ornek kisilik olmalarini temenni ediyoruz.
Iyi calismalar dileriz.
Ahmet bey, ilginiz için teşekkür ederiz.
Ancak çok üzülerek bende diğer arkadaşlarımın düşüncelerine katılıyorum. Çok uzun yıllardan beri gerek araç alımında gerekse servis işlemlerinde firmanızı tercih etmiştik şahsın ve çalıştığım şirket olarak. Ancak özellikle Karşıyaka şubenizin açılmasından sonra Bornova'da yapılan hiç bir işlem ve uygulamadan memnun kalmadık. Sorunlarımızı defalarca iletmemize rağmen bir yetkili arkadaşınızda kalkıp sorun nedir diye sormadı. Şu an biz Merkez servisi tercih ediyoruz. Çünkü orada bizi dinleyen, sorunlara çözüm bulan en önemlisi müşteri ile ilgilenen bir ekip var. Bunları size niye mi anlatıyorum. Belki çok önceden gülerek mutlu bir şekilde kapısından çıktığımız Enriko Aliberti firması bu yazdıklarımızı görür, kulak verirde tekrar eskisi gibi kaliteli hizmet vermeye, müşterilerini memnun etmeye çabalar.